Наталія

Заступник головного бухгалтера, бухгалтер, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
59 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Клиент-Банк
  • 1С:Бухгалтерия
  • Бухгалтерский учет
  • Электронная отчетность
  • Ведение отчетности

Additional information

Резюме
ГУРВІЦ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Бажана посада: заступник гол.бухг.,консультант 1с
Стартовий оклад: По домовленості ( 25000 грн. обговорюється(залежить від об єму роботи)).
Тип роботи: часткова зайнятість; Повний робочий день
ОСОБИСТІ ДАНІ
Освіта: Вища
Дата народження: 19 січня 1965 року
Адреса: м. Львів, вул. Перемиська,9
Сімейний стан: Одружена, двоє дітей
Телефон: дом. 2386553 моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Skype : nataly.gurvits
ДОСВІД РОБОТИ
Досвід роботи: 30 років
Період роботи: 1987– 1993р.
Посада: Інженер – програміст В компанії: НДІ ТТ ВО „ЕЛЕКТРОН”
Посадові обов’язки:
Розробка програм з проектування телевізійного обладнання

Період роботи: 1993 – 1997р.
Посада: Програміст, Бухгалтер В компанії: Українсько-польське СП „МАРКЕТ”
Посадові обов’язки:
Робота з локальним бухгалтерським забезпеченням
Робота з первинними документами
Ведення складського обліку
По сумісництву:
Посада: Консультант В компанії: ТзОВ „НІКОР”
Посадові обов’язки:
Впровадження пакету програм „1С Бухгалтерія”
Навчання персоналу
Період роботи: 1997 – 2005р.
Посада: Головний бухгалтер (оптова торгівля, імпорт,вироб-во) В компанії: ТзОВ „ТЕХНОАРТ”
Посадові обов’язки:
Ведення бухгалтерського та податкового обліку
Період роботи: 2005 – 2015р.
Посада: Головний бухгалтер (Часткова зайнятість) В компанії: ТзОВ «Країна Вин»
Посадові обов’язки :
• Забезпечення ведення БО на підприємстві;
• Формування облікової політики;
• Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних документів, відображенням на рахунках БО всіх господарських операцій;
• Забезпечення складання фінансової та статистичної звітності;
• Забезпечення проведення розрахунків з бюджетом, та ін. контрагентами.
• Організація проведення інвентаризацій та участь в оформленні її результатів.
• Розробка заходів щодо забезпечення дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни.
• Методична допомога працівникам з питань БО
• Участь у проведенні економічного аналізу діяльності підприємства.
Період роботи: 2015 – 2020
Посада: 1с-аналітик, бухгалтер (повна зайнятість) В компанії: ТзОВ «ТІКЕТС ЮЕЙ»
ОСВІТА
Навчальний заклад : Політехнічний інститут м.Львів
Дата закінчення: Липень 1987 року
Факультет: Автоматики
Спеціальність: Автоматизовані Cистеми Управління (АСУ)
Степінь: Спеціаліст. Тема: «Пошук всіх ключів в базі даних»
Додаткова освіта:
Сертифікат про прослуховування навчального курсу бухгалтерського обліку.
Сертифікат про прослуховування консульт.-навчального практикуму „Застасування національних стандартів бух.обліку і звітності в Україні”.
Сертифікат про прослуховування «Введення в конфігурування в системі 1С 8.2 основні об єкти».
З 2012р. займаюсь впровадженням продукту 1с. встановленням,оновленням та верстанням баз 1с8 різних конфігурацій Перенесенням баз даних з 1с 7.7 в 1с 8 (БО, УТП, УПП, БАС), надаю консультації з використання.
ІНОЗЕМНІ МОВИ ТА КОМПЮТЕРНІ НАВИЧКИ
Українська мова: - Вільно , Російська мова: - Вільно, Англійська мова: - Базовий рівень
Рівень володіння комп’ютером : Досконало
-1С бухгалтерія 7.7 , 8.2, 8.3
-Клієнт-Банк, M.E.Doc, Вчасно..
-Microsoft Office (MS Word, MS Excel)
-Internet - Електронна звітність M.E.Doc
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Захоплення: Люблю почитати, потанцювати, поплавати, поїсти :)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: