Крістіна
Адміністратор, QC, офіс-менеджер, помічник, секретар, перекладач (HR), 30 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 27 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6305859
Education
НТУУ "КПІ" імені Ігоря Сікорського
Факультет соціології та права, правознавство, адміністративний менеджмент, Київ
Higher, from 2014 to 2020 (5 years 4 months)
2018–2020 рр. – магістратура – Навчальний заклад НТУУ “КПІ” імені Ігоря Сікорського
Адміністративний менеджмент (напрям Публічне управління та адміністрування)
2014–2018 рр. – повна вища освіта – Навчальний заклад НТУУ “КПІ” імені Ігоря Сікорського
Кваліфікація: юрист, публічний управлінець.
Additional education and certificates
НТУУ "КПІ" імені Ігоря Сікорського - курси англійської мови рівня B2
2014, 3 місяці
Knowledge and skills
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Електронна пошта: [
Про себе
Дата народження: 23 серпня 1996 року
Сімейний стан: незаміжня; дітей немає.
Освіта
2018–2020 рр. – магістратура – Навчальний заклад НТУУ “КПІ” імені Ігоря Сікорського
Адміністративний менеджмент (напрям Публічне управління та адміністрування)
2014–2018 рр. – повна вища освіта – Навчальний заклад НТУУ “КПІ” імені Ігоря Сікорського
Кваліфікація: юрист.
Досвід роботи
2018 рр., 1 міс. ТОВ «ПНН Софт» практика, помічник керівника компанії. Обов’язки:
•прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
•контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
•ведення контрольно-реєстраційної картотеки;
•прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (месенджери, електронна пошта тощо);
•забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
•підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
•організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
•виконання особистих доручень.
2020 рр. 3 міс. АТ «Укрпошта» оператор поштового відділення. Обов’язки:
•сортування посилок;
•імпорт та експорт посилок;
•підтвердження прийому та відправлення посилок через ПК;
•ведення звітності.
2018 рр., 1 міс. ТОВ «ПНН Софт» практика, помічник керівника компанії. Обов’язки:
•прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
•контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
•ведення контрольно-реєстраційної картотеки;
•прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (месенджери, електронна пошта тощо);
•забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
•підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
•організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
•виконання особистих доручень.
2020 рр. 3 міс. АТ «Укрпошта» оператор поштового відділення. Обов’язки:
•сортування посилок;
•імпорт та експорт посилок;
•підтвердження прийому та відправлення посилок через ПК;
•ведення звітності.
2020 рр. 2,5 міс. «Star Profit Group» pre-sales менеджер. Обов’язки:
•консультація клієнтів в телефонному режимі;
•продаж фінансових послуг компанії;
•робота в CRM системі.
2020 рр. 1 міс. «Fourn» sales менеджер. Обов’язки:
•консультація клієнтів в телефонному режимі;
•продаж фінансових послуг компанії;
•демонстрація та екскурсія по платформі;
•робота в CRM системі.
2021 рр. 1 міс. «ITG» sales менеджер. Обов’язки:
•консультація клієнтів в телефонному режимі;
•продаж фінансових послуг компанії;
•демонстрація та екскурсія по платформі;
•робота в CRM системі.
2020 рр. 2,5 міс. «Star Profit Group» pre-sales менеджер. Обов’язки:
•консультація клієнтів в телефонному режимі;
•продаж фінансових послуг компанії;
•робота в CRM системі.
2020 рр. 1 міс. «Fourn» sales менеджер. Обов’язки:
•консультація клієнтів в телефонному режимі;
•продаж фінансових послуг компанії;
•демонстрація та екскурсія по платформі;
•робота в CRM системі.
2023 рр. 6 міс. «ITG» QC agent. Обов’язки:
•перевiрка якостi роботи менеджерiв по продажу послуг компанії та правильностi ведення бази;
•оцiнювання та прослуховування розмов;
•робота в CRM системі
Навички та знання мов
Англійська мова: письмова В2 (мовні курси НТУУ “КПІ” імені Ігоря Сікорського в 2015 році); українська: вільно; російська: вільно.
Комп’ютерні навички
Гарне знання операційних систем: Windows XP, 7, 10, а також професійний користувач пакету програм Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Adobe Photoshop, Internet додатків та ін.
Ділові якості
Доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, старанність, акуратність, самодисципліна, організованість, здатність до навчання, толерантність, пунктуальність, порядність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння працювати з конфіденційною інформацією, вміння зберігати комерційну таємницю, працьовитість, самостійність, вміння працювати в команді, відсутність шкідливих звичок, наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення.
Similar candidates
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Kyiv, Remote
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 UAH, Kyiv
Перекладач англійської, HR-менеджер, помічник HR-спеціаліста, філолог
Kyiv
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Kyiv, Remote
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Kyiv