Resume from January 22, 2024 PRO

Marianna

Адміністратор, менеджер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
28 years
City:
Zolochiv (Lviv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Психолог, лаборант

from 09.2016 to now (7 years 8 months)
Ремезівцівський НВК, Ремезівці (Освіта, наука)

Психолог
- проведення психодіагностики;
- організація і проведення тренінгів з учасниками навчального процесу;
- проведення консультацій;
- оформлення протоколів;
- складання й подання статистичної і аналітичної звітності.

Лаборант
-надання допомоги в організації і проведенні навчальних занять;
- різноманітні обчислювальні й графічні роботи, пов’язані з навчальними заняттями, які проводяться;
- облік витрачених матеріалів, складає звітність відповідно до встановленої форми;
- підготовка приладів і обладнання для проведення екперементів і дослідів;
- допомога вчителям в одержанні, збереженні та списанні обладнання і приладів в кабінетах.

Education

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Психологія, Тернополь
Higher, from 2013 to 2018 (5 years 3 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Internet Explorer MS Outlook Opera Mozilla Firefox MS Access Outlook Express Google Chrome Графічні редактори WordPad Веб-браузери Аміго MS Office Picture Manager Express

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Водійське посвідчення - категорії B

Особисті якості:

активність;
здатність швидко навчатися;
ввічливість;
гнучкість;
дисциплінованість;
старанність;
комунікабельність;
наполегливість;
націленння на результат;
організованість;
пунктуальність;
здатність до швидкого
вміння адаптуватися до змін;
вміння працювати в команді;
цілеспрямованість;
чесність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: