Resume from May 2, 2024

Олена

Головний бухгалтер, 50 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

ДДУВС

Право, Дніпро
Higher, from 2019 to 2021 (2 years)

Національний гірничий університет

Облік і аудит, Дніпро
Higher, from 2002 to 2004 (2 years)

повна вища освіта, Спеціаліст

Additional education and certificates

Іспит на рівень володіння державною мовою

2023
Certificate

Навчання та перевірка знань законодавчих актів з охорони праці (загальний курс)

2023, 2 міс.
Certificate

Knowledge and skills

M.E.Doc Користувач ПК 1С:Підприємство Email Бухгалтерський облік Поштовий клієнт Здатність до навчання Веб-браузери Дія Впевненість ЄДР Державні реєстри Клієнт-Банк MS Excel BAS Бухгалтерія Електронний кабінет платника податків Податковий облік Управлінський облік Кадровий облік Управління виробництвом ПРРО Ведення бухгалтерії ФОП Облік ПДВ Управління процесами ЗЕД Ведення ФОП на єдиному податку ЗЕД Оптимізація обліку Постановка бухгалтерського обліку Облік операцій зовнішньоекономічної діяльності

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Досвід у бухгалтерії 15 років, на керівній посаді головного бухгалтера 12 років.
Практичний досвід (виробництво): підприємства металообробки та машинобудування, ІТ, легка промисловість, деревообробна промисловість, хімічна промисловість, театральна сфера.

Комплексне, професійне супроводження вашого бізнесу (щоденне якісне виконання поставлених завдань, а не відбування робочих офісних годин):
+ Професійним досвідченим головним бухгалтером.
Практичний успішний досвід:
1. Ведення ФОП 1-3 групи,
2. Юридичні особи (ТОВ) з ПДВ і без ПДВ, ПП.
3. Юридичні особи (неприбуткові благодійні та громадські організації, спілки).
4. Забезпечення стабільної позитивної історії підприємства.
5. Знання особливостей у різних галузях господарства: виробництво, торгівля, сфера послуг, дослідництво.
6. Ретельність та уважність на усіх дільницях обліку:
- бухгалтерський, податковий, управлінський облік,
- первинні документи,
- звіти в усі інстанції,
- готівкові і безготівкові розрахунки, розрахунки через касові апарати (РРО та ПРРО),
- дебіторська-кредиторська заборгованість,
- виробництво,
- склад,
- заробітна плата і розрахунки з бюджетом,
- основні засоби,
- облік ПДВ (!успішний досвід розблокування),
- ЗЕД,
- облік корпоративних відносин,
- інтернет-торгівля,
- гурт і роздрібна торгівля,
- нематеріальні активи та інтелектуальна власність,
- інвентаризація,
- кадровий облік, облік оплати праці,
- статистичні звіти,
- складання обов'язкових внутрішніх організаційних документів: облікової політики, інструкцій, положень і т.д.,
- закриття періодів, складання і подання фінансової звітності та декларацій з податку на прибуток.
7. Досвід з ефективної організації та ведення бухгалтерського відділу дистанційно (з перодичним відвідуванням).
8. Взаємодія з контролюючими органами з досягненням позитивного рішення для підприємства: розблокування податкових накладних, оскарження повідомлень-рішень, перевірок. Прийняття усіх заходів для зменшення ризику притягнення уваги контролюючих органів.
9. Успішний досвід ефективної автоматизації обліку та оперативного обміну інформацією всередині підприємства для вирішення поточних питань.
10. Індивідуальний підхід в оптимізації витрат, організації повноцінної ефективної облікової системи.

+ Юридичне ефективне супроводження бізнесу як у щоденних справах, так і в судах: були виграні усі справи в адмін.судах щодо неправомірного нарахування штрафів (з різних підстав) та розблокування податкових накладних.

+ Програмно-технічне забезпечення бізнесу. Автоматизація бухгалтерського обліку, програмна підтримка в актуальному стані, надійний захист інформаційної бази. Стабільна автономна робота серверів незалежно від наявності/відсутності електроенергії, індивідуальний менеджер у будь-яку годину доби.

За необхідності можемо надати рекомендацїї.

Територіально наш офіс і ми знаходимося у Дніпрі (проспект Лесі Українки (колишній проспект Пушкіна)).
Ми гарантуємо дійсно якісне бухгалтерське обслуговування від первинки до звітності і високий рівень відповідальності. Ми пропонуємо набагато більше, ніж вартісь наших послуг.

Співпраця здійснюється офіційно (є від ФОП без ПДВ, так і за потреби від ТОВ з ПДВ).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: