- PRO
Serhiy
Директор представництва, керівник філії, регіональний менеджер в Польщу
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 45 years
- City:
- Other countries
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6370773/
Work experience
Торговий представник на території Польщі
from 03.2024 to now
(1 year 5 months)
UAB Astunga (Вільнюс, Литва), Дистанційно (Лісова промисловість, лісообробка)
- вивчення та аналіз ринку
- активний пошук клієнтів, формування бази
- прямі продажі
- smart завдання за запитом керівництва
Операційний Директор
from 02.2023 to 04.2024
(1 year 2 months)
Auris Facility Management Sp. z o.o., Польща (Послуги для населення та бізнесу)
- загальні юридичні питання
- співпраця з бухгалтерським бюро
- пошук і підбір персоналу
- закупівля та продаж (в т.ч. підготовка та калькуляція пропозицій)
- бюджетування (P&L)
- представницькі функції
- робота з клієнтами (в т.ч. пошук нових контрактів)
- організація запуску виконання послуг на об'єктах згідно підписаних контрактів
- контроль та оптимізація реалізації послуг
Управляючий Директор / Директор представництва
from 07.2021 to 10.2022
(1 year 3 months)
Dask Center Sp. z o.o., Тарнув, Польща (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Переговори щодо придбання українською компанією підприємства (діючого бізнесу) у Польщі. Супровід угоди на всіх етапах. Розробка алгоритму, організація та реалізація процесу передачі справ.
Щоденне управління придбаною фірмою у всіх аспектах її функціонування:
Юридичний:
- загальні юридичні питання
- формальний супровід угод (Договору)
Бухгалтерський:
- підготовка первинного документообігу для бухгалтерського бюро
- платежі
Фінансовий:
- контроль поточних зобов'язань (кредиторка та дебіторка)
- Оптимізація витрат
- Підтримка фінансової кондиції
Кадри:
- підбір та реінтеграція персоналу
- постановка цілей та завдань, навчання, координація, контроль, мотивація
- кадрова первинна документація (трудові договори, відпустки, лікарняні, медогляди, охорона праці тощо)
Закупівлі та Продажі:
- планування та забезпечення виконання планів закупівлі та продажу
- побудова довгострокових відносин з ключовими клієнтами та постачальниками компанії
- підтримка та розвиток існуючих, а також пошук альтернативних каналів збуту та закупівель
Виробництво:
- Контроль виробничого процесу
- впровадження виробничих норм та контроль за їх виконанням
- контроль якості
Звітність перед материнською компанією:
- своєчасне та скрупульозне формування управлінських звітів
- аналіз фінансової звітності від бухгалтерського бюро (Bilans, RZiS, податки)
Представницький:
- репрезентація підприємства у всіх зовнішніх контактах.
Операційний Директор / Директор з продажу
from 04.2019 to 06.2021
(2 years 2 months)
Eve&Rest Sp. z o. o., Краків, Польща (Хімічна промисловість, фармацевтика)
- створення та впровадження стратегії продажів;
- аналіз ринку, моніторинг конкуренції, розробка цінової політики;
- пошук оптових клієнтів, оформлення та супровід угод;
- підготовка документації для участі у тендерах.
Менеджер з питань Імпорту та Експорту
from 03.2017 to 03.2019
(2 years)
Chemart International Trader, Краків, Польща (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Пошук постачальників та покупців сировини для виробництва продуктів харчування, напоїв, косметики, промислової хімії, харчових добавок та поживних речовин.
Досягнення:
- найкращий старт в історії компанії
Управляючий Директор / Директор представництва
from 09.2014 to 02.2017
(2 years 5 months)
Golden Tile Polska, Краків, Польща (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Створення та ведення фірми "з нуля":
- дослідження ринку, формування стратегії та тактики розвитку;
- створення та реєстрація компанії;
- забезпечення функціонування фірми: склад, офіс, обладнання, комунікації, бухгалтерія, банк, лізинг, доставки, митні процедури, складські запаси тощо;
- пошук, підбір, працевлаштування та навчання персоналу;
- створення бази клієнтів, побудова дистрибуції.
Щоденне управління фірмою у розрізі досягнення цілей, визначених акціонером:
- довгострокове та короткострокове планування продажів, доходів та надходжень; контроль за виконанням планів;
- управління персоналом (15 осіб) - формування та постановка завдань, контроль за виконанням;
- зустрічі та ведення переговорів з VIP клієнтами, оптимізація контрактів купівлі-продажу;
- Забезпечення мерчандайзингу (торгове обладнання для магазинів)
- транспортна та складська логістика;
- фінансова аналітика (бюджетування, оптимізація витрат, P&L);
Досягнення:
- створено та оброблено базу даних з більш ніж 200 клієнтів, які обслуговують понад 1400 торгових
точок на території Польщі, Словаччини, Чехії.
- підписано 42 контракти про довгострокову співпрацю з традиційним ринком (дистриб'ютори,
оптові склади, мережі салонів, салони, магазини) та з DIY - Leroy Merlin Polska та Merkury Market
- досягнуто представленості продукції у більш ніж 300 торгових точках;
- у 2016 році реалізовано всі цілі Бізнес-плану на рівні понад 100%;
- зростання доходу від продажів у 2016 році порівняно з 2015 роком – 289%
Директор з питань iмпорту та виробничого аутсорсингу
from 11.2013 to 08.2014
(9 months)
Golden Tile, Київ, Україна (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Організація та ведення аутсорсингового виробництва з метою повного та своєчасного забезпечення компанії дефіцитним товаром
Керівник філії
from 10.2012 to 06.2013
(8 months)
Golden Tile Vostok, Санкт-Петербург, росія (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- управління представництвом з урахуванням цілей компанії, особистого досвіду та специфіки регіонального ринку.
Досягнення:
- вперше, за 2 роки існування (з моменту відкриття), філія була виведена із зони аутсайдерів, та посів у грудні 2012 року перше місце по компанії;
- виконані всі поточні планові показники та операційні цілі;
- досягнуто максимального скорочення у відставанні за річним бізнес-планом;
- налагоджено стабільну якісну роботу підрозділу.
Керівник філії
from 02.2006 to 09.2012
(6 years 7 months)
Golden Tile, Львів, Україна (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- відкриття представництва з «0» – пошук складів, комплекс робіт із запуску проекту, підбір та навчання персоналу, робота з держустановами та контролюючими органами, ін.
- управління представництвом у розрізі досягнення цілей компанії: планування та реалізація продажів та грошових надходжень;
Досягнення:
- найкращий директор представництва за підсумками 2008 року;
- протягом 6 років під безпосередньо мною та під моїм керівництвом було реалізовано більше 25% усієї виробленої продукції.
Регіональний менеджер з продажу (Західна Україна)
from 02.2004 to 02.2006
(2 years)
Lesaffre Ukraine S.A., Київ, Україна (Харчова промисловість)
- побудова дистриб'юторської мережі на Західній Україні
- робота з дилерською мережею: контроль залишків, замовлень, постачань, дебіторської заборгованості;
- моніторинг та аналіз ринку, контроль присутності товару в кінцевих торгових точках (усі канали збуту);
- аналіз динаміки продажу та розвитку ТМ у регіоні;
- планування роботи та подання пропозицій щодо просування продукції, організація та проведення акцій;
- робота з командами торгових агентів дистриб'юторів;
Менеджер з торгівельного маркетингу
from 08.2002 to 09.2003
(1 year 1 month)
ЗАТ "ЕНЗИМ", Львів (Харчова промисловість)
- робота з дилерською мережею (всі регіони України);
- розвиток географії збуту (Росія);
- моніторинг та аналіз ринку, ведення бази по конкурентам;
- аналіз реалізації продукції;
- планування роботи з просування продукції;
- організація акцій, виставок, презентацій;
Менеджер по роботі з клієнтами
from 04.2001 to 07.2002
(1 year 3 months)
ТзОВ "Компанія Еней", Львів (Маркетинг, реклама, PR)
Пошук клієнтів та гуртовий продаж рекламно-сувенірної продукції;
Education
Львівський національний університет імені Івана Франка
Економічний факультет, Інформаційні системи в менеджменті, інженер-магістр, Львів
Higher, from 1996 to 2001 (4 years 9 months)
Knowledge and skills
- Управління персоналом
- Управление персоналом
- Управление продажами
- Active sales
- Оптимізація бізнес-процесів
- Прямі та непрямі продажі
- Побудова та розвиток дистрибуції
- Ведення переговорів з покупцями, підрядниками та партнерами
- Дослідження ринку, формування стратегії та тактики розвитку
- Планування продаж та управління ними
- Управління складською та транспортною логістикою
- Управління фінансами (бюджетування, оптимізація затрат, P&L)
- Building and development of distribution
- Business plan creating
- Management in sales
- Management in purchases
- Management in logistics
- Finances management (P&L)
- Staff management
- Fulfilling the plan of sales and ratified budgets
- Conducting negotiations with customers, contractors and partners
- Ranging and improving business processes
- Поиск и привлечение клиентов, организация и развитие продаж
- Построение и развитие дистрибуции
- Ведение переговоров с клиентами, партнерами, подрядчиками
- Опыт работы с гос.учреждениями и контролирующими органами
- Исследования и анализ рынка и конкурентной среды
- Стратегическое и тактическое планирование
- Управление складской и транспортной логистикой
- Управление финансами (бюджетирование, оптимизация затрат, P&L)
- Открытие торговых филиалов
- Поиск, подбор и обучение персонала
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- Polish — advanced
- English — average
- Slovak — beginner
Additional information
Відмінні комунікативні здібності, легкість зав’язування нових контактів, будування довготривалих відносин з клієнтом;
Ведення складних затяжних переговорів;
Просторове бачення ситуації, аналітичний підхід та стратегічне мислення;
Здатність до самостійного прийняття рішень в межах компетенцій та відповідальність за них;
Орієнтація на результат;
Вміння працювати з великими об’ємами інформації та
над декількома завданнями одночасно;
Стресостійкість, досвід роботи під натиском часу та обставин; Швидка адаптація та інтеграція до нових умов та ситуацій; Наполегливість, ретельність, відповідальність;
Успішний досвід роботи як в команді так і самостійно.
More resumes of this candidate
- PRO
Other countries
Higher education · Full-time, part-time
- Chief Operating Officer, Auris Facility Management, 2 years 6 months
- Managing Director / Director of the representative office, DASK CENTER LLC (Tarnow, Poland), 1 year 3 months
Similar candidates
-
Керівник філії
80000 UAH, Other countries, Lviv, Remote -
Регіональний керівник
Other countries, Dnipro, Remote -
Регіональний директор
Other countries, Dnipro, Remote -
Регіональний менеджер
Other countries, Odesa, Ukrainka -
Керівник регіону
100000 UAH, Other countries, Ivano-Frankivsk , more 3 cities -
Голова представництва
Other countries, Kyiv, Lviv