- PRO
Катерина
Економіст, фінансист
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 37 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6379864/
Work experience
Економіст з фінансовоі роботи
from 11.2023 to now
(1 year 9 months)
Амбулаторія сімейного лікаря, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
-Формування платіжного календаря та місячних бюджетів, аналіз і контроль за їх виконанням.
-Підготовка та аналіз управлінської звітності (P&L, Cash Flow).
-Проведення аналізу витрат та оптимізація фінансових потоків.
-Співпраця з банківськими установами, супровід кредитних угод та управління кредитним портфелем.
-Забезпечення ефективної організаційної взаємодії з банками, включаючи підготовку необхідної документації, супровід транзакцій та вирішення фінансових питань.
-Організація та здійснення розрахунків із постачальниками, клієнтами та працівниками.
Фінансовий менеджер
from 08.2021 to 12.2021
(4 months)
ООО «Хуррикан Арома Групп», Одеса (Маркетинг, реклама, PR)
•Облік руху ТМЦ на підприємстві;
•Ведення управлінського обліку у програмі BAS
•Звіт про рух товару на складах;
•Аналіз фінансового плану;
•Фінансова звітність: ДДС, P&L;
•Аналіз продаж;
•Автоматизація процесів роботи в BAS;
•Розробка внутрішніх звітів.
Бухгалтер управлінського обліку
from 08.2019 to 06.2020
(10 months)
ПП "ПК ОДЕСА", Одеса (Нерухомість)
Робота в системі Клієнт-Банк (4 банки), заміна ключів ЕЦП;
Завантаження виписок із системи Клієнт-Банк;
Складання планових платежів;
Аналіз фінансового плану;
Рознесення банківських виписок у програмі 1С, контроль правильності рознесення виписок за рахунками згідно аналітичного обліку;
Підготовка та відправка платіжних доручень у Системі Клієнт-Банк (оплата постачальникам, повернення покупцям, перерахування до бюджету, перерахування заробітної плати працівникам)
Купівля валюти, здійснення валютних платежів у програмі Клієнт-Банк (оформлення заявки на купівлю валюти, продаж валюти.)
Складання авансових звітів;
Звірка розрахунків з контрагентами та постачальниками;
Оформлення довіреностей, прибуткові та видаткові касових ордерів;
Звіт про рух грошових коштів (cash flow);
Робота з ПММ на підприємстві (закупівля, облік, списання, дорожні листи);
Контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованостей.
Бухгалтер
from 06.2018 to 01.2019
(7 months)
ТОВ Гагарин-Сервис, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
•Завантаження Банківських виписок у систему 1С (361 та 362);
•Створення рахунків, податкових накладних, актів виконаних робіт;
•Ведення до бази 1С. постачальників, клієнтів;
•Створення номенклатурну основу для 1С;
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Створення прибуткових та видаткових касових ордерів;
•Створення відомості із заробітної плати.
Менеджер по роботі з клієнтами
from 09.2017 to 01.2018
(4 months)
ООО "РОШЕН ДЕ ЛЮКС", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Забезпечення зростання прибутку Компанії, частки ринку, обсягу продаж.
Укладання угод та підписання договорів із клієнтами.
Аналіз продажів, підготовка звітності.
Оформлення та складання рахунків та видаткових накладних для клієнтів.
Економіста з фінансової діяльності
from 03.2017 to 07.2017
(4 months)
ООО «БЦ Планета Сервис», Одеса (Нерухомість)
-Рух коштів за системою Клієнт-банк;
-Оформлення та складання рахунків для клієнтів;
-Облік та контроль за веденням документації (договори, акти виконаних робіт);
-Внутрішнє складання та оформлення звітності компанії для керівництва (щомісячний-бюджет; cash flow);
-Звірка з постачальниками та контрагентами.
Економіст з моніторингу ДЗ, бухгалтер.
from 06.2012 to 01.2017
(4 years 7 months)
ООО "РОШЕН ДЕ ЛЮКС", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Відображення банківських операцій на рахунках бухгалтерського обліку;
•Ведення до бази 1С. постачальників, номенклатури;
•Видача та прийом ТМЦ;
•Проведення коригування боргу по клієнтам;
•Робота з ПММ на підприємстві (облік, списання палива тощо);
• Внутрішній управлінський облік;
• Облік та контроль ведення архіву первинної документації;
• Оформлення претензій до контрагентів;
• Звірка з контрагентами (акти звірок, робота з видатковими та поверненими накладними).
Education
Одеський державний аграрний університет
Менеджмент-організації, Одеса
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)
Additional education and certificates
Навчальний центр "Good school"(фінансовий менеджер)
2020 год 1 месяц
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Користувач ПК
- MS Outlook
- Клієнт-Банк
- Кассовая дисциплина
- Знание основ бухгалтерского учета
- Знание та управление дебиторской задолженности.
- Знання основ бухгалтерського обліку
- 1С:8.2, 8.3; BAS (Бухгалтерия и УТП, УПП)
- Касова дисципліна
- 1С:8.2, 8.3 (Бухгалтерия и УТП, УПП)
- Google Sheets
Language proficiencies
English — beginner
Additional information
•Націленість на результат, швидке навчання.
•Прагнення до розвитку та професійного зростання.
•Порядність, виконавчість, відповідальність, чесність, організованість, вміння працювати у команді.
•Шкідливих звичок немає.
Similar candidates
-
Главный бухгалтер, экономист, финансист
Odesa, Remote -
Держслужбовець, економіст, бюджетник, фінансист, аудитор
Odesa -
Менеджер з обліку, помічник фінансиста, економіста
Odesa -
Економіст
Odesa, Remote -
Менеджер, економіст
Odesa -
Finance Manager
60000 UAH, Odesa