Resume from March 16, 2024 PRO

Віталій

CFO, фінансовий менеджер, економіст, керівник

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
52 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Kryvyi Rih, Kyiv, Lviv, Odesa, Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст

from 05.2023 to now (1 year)
ХЗСМ, Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Начальник відділу забезпечення НДР

from 12.2022 to 05.2023 (5 months)
КНУ НДГРІ, Кривий Ріг (Освіта, наука)

Договірні відносини, тендерні закупівлі, бюджетування

Директор з фінансів

from 09.2020 to 05.2021 (8 months)
ТОВ "Аском Сервис", Дніпро (Промисловий аутсорсінг)

P&L, CashFlow
Управлінський облік
Бухгалтерський облік
Фінансовий контроль
Оптимізація достовірності та повноти обліку.
Організація бюджетування в компанії, лімітів, витрат, аналіз проектів та витрат по ним і т.п.
Впровадження BAS-КУП.

Директор з маркетингу

from 03.2019 to 09.2020 (1 year 6 months)
ТОВ "ВО "Ковельсільмаш", Ковель (машинобудування, виробництво)

Організація і ведення маркетингової політики. Аналіз собівартості та витрат матеріалів.

Розроблено та впроваджено оновлення сайту компанії, політик залучення клієнтів, документів внутрішніх регламентів. Аналіз наявних резервів у ціноутворенні, та інше.

Заступник генерального директора з маркетингу та логістики

from 08.2015 to 05.2017 (1 year 9 months)
ПАТ "Криворізький турбінний завод "Констар", Кривий Ріг (Точне машинобудування)

Організація і впровадження маркетингової політики підприємства, політики закупівель підприємства, виробниче планування та контроль виконання замовлень клієнтів. Організація і забезпечення контролю якості продукції.

Розроблено та розпочато реалізацію нової маркетингової політика підприємства, як наслідок - приріст замовлень загального машинобудування. Організація своєчасності виконання виробничих замовлень і договірних відносин. Своєчасність закупівель, участьв тендерах та забезпечення якості продукції, що виробляється на всіх етапах.

Генеральний директор

from 06.2013 to 07.2014 (1 year 1 month)
АрселорМіттал Берислав, Кривий Ріг (Видобуток та переробка мінеральної сировини)

Організація виробничо-господарської діяльності гірничо-видобувного підприємства, місячної та річної програм видобутку, виробництва та відвантаження готової продукції.
Організація розробки та виконання бізнес-плану та бюджетів по ділянкам та підприемству. Розгляд результатів роботи з виконання бізнес-плану. Організація розробки інвестиційних програм. Розробка і виконання плану інвестиційних програм, аналіз економічного ефекту від впровадження інвестиційних програм. Затвердження проектних варіантів і узгодження проектної документації. Удосконалення методів організації праці, підбору, мотивації та розвитку кадрів для підвищення кадрового потенціалу в рамках кадрової політики, ФОП і планової чисельності.
Впровадження заходів щодо охорони навколишнього природного середовища та міжнародними стандартами серії ISO 14000, заходів щодо поліпшення безпеки праці, пожежної безпеки відповідно до корпоративної політикою з охорони праці та стандартами з безпеки OHSAS серії 18000.

Підприємство за підсумками 2013 року вперше за три роки роботи отримало прибуток. Проведена оптимізація виробничого ланцюжка, як наслідок - зниження витрат. Оптимізація майна підприємства, залучення в отримання доходу невикористовуваних активів. Отримано в оренду земельну ділянку, як наслідок - відновлення ведення гірських робіт.

Радник генерального директора з економічних питань

from 01.2011 to 05.2013 (2 years 4 months)
АрселорМіттал Кривий Ріг, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Моніторинг проектів і законодавчих актів з метою прогнозування їх впливу на господарсько-фінансову діяльність підприємства, Методологічне сопровождення роботи економічної служби підприємства. Аналіз роботи окремих підрозділів і виробництв компанії, вироблення пропозицій щодо приведення їх діяльності до беззбитковості результату. Навчання та самонавчання на програмі International MBA.

Підготовлено ряд пропозицій щодо оптимізації виробництв компанії. Завершено освіту за відповідними програмами.

Директор з економіки / СFO

from 12.2002 to 12.2010 (8 years)
АрселорМіттал Кривий Ріг, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Організація і керівництво всіма видами робіт в виробничо-господарської діяльності підприємства в економічній сфері відповідно до цілей МВО та стратегічних рішень.
Забезпечення розробки, контролю підготовки та проведення розрахунків місячної, квартальних та річної виробничої програм, бюджетів підрозділів та підприємства в цілому. Аналіз виконання бюджетів та розробка коригувальних заходів на майбутні період часу. Калькулювання та аналіз собівартості продукції підприємства. Планування раціонального використання виробничих потужностей і виробничо-технологічних потоків
Організація і оперативне (подекадно) відстеження витрат на виробництво продукції як в цілому по підприємству, так і по його структурних підрозділах. Розгляд результатів роботи підрозділів і служб підприємства по виконанню бізнес-плану
Організація системи управлінського обліку, керівніцтво та участь у робочих групах по впровадженню SOx 404, SAP, АСУ "Матеріальні потоки" і т.д. Організація та формування проектної групи постійних операційних поліпшень "Оптимус".
Здійснення контролю за виконуваними обсягами робіт при проведенні ремонтів і обслуговуванні об'єктів підприємства. Контроль економічної доцільності та обґрунтованості цінових пропозицій при здійсненні закупівель на підприємство. Контроль обсягу і потреби в ТМЦ придбаних на підприємство згідно річного плану закупівель
Організація робіт щодо вдосконалення систем оплати праці застосовуються на підприємстві, розробка графіків робіт, штатних розкладів і положень з оплати й мотивації персоналу підприємства. Удосконалення методів організації праці, підбору, мотивації та розвитку кадрів для підвищення кадрового потенціалу в рамках кадрової політики, ФОП і планової чисельності. Організація впровадження прогресивних методів організації праці. Організація внесення змін до штатних розписів та організаційну структуру управління
Організація взаємовідносин з контрагентами підприємства, державними органами, асоціаціями, ФДМУ і т.д.
Участь в розробці планів інвестиційних програм з метою підвищення ефективності виробництва, проведення аналізу економічного ефекту від запропонованих інвестиційних програм

Стабільна і прибуткова робота компанії протягом усього зазначеного періоду
Успішна реалізація проекту постійних операційних поліпшень ОПТІМУС (TPS, 3C, 5S, Lean і т.п.).
Впроваджена система оперативного управлінського обліку, звітності по корпоративним і міжнародним стандартам.
Значні результати в частині недопущення необґрунтованих витрат в сфері закупівель, ремонтів і обслуговування устаткування.

Education

Межнародний інститут бізнеса

International MBA, Київ
Higher, from 2011 to 2012 (1 year)

Державна академія управління

Хіміко-металургійний факультет, Москва
Higher, from 1991 to 1995 (4 years)

Additional education and certificates

Project Management (ESI INTERNATIONAL)

2011

Управління витратами на якість (TNO International, Нідерланди)

2004

Управління корпоративними ризиками у Росії та СНД (Marcus Evans Ltd)

2008

Корпоративний директор (МІБ тв ФДМУ, Київ Україна)

2008

Тендери в Україні (КОРТЕКС, Київ, Україна)

2008

Впровадження стандартів серії ISO (TNO International, Нідерланди)

1999

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer Email Opera M.E.Doc Mozilla Firefox САПР MS Project ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України Google Планування виробничої програми та бюджету підприємства Вміння створювати та працювати в команді Вміння розміщення пріоритетів Навички взаємодії з державними та контролюючими органами Навички управління персоналом (команди 100+ осіб).

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Досвід роботи в економічній та операційній сферах діяльності підприємства, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася та самостійно приймати рішення.
Успішна організація і ведення бізнесу на підставі досвіду роботи на найбільшому гірничо-металургійному підприємстві (міжнародна компанія), з прямим і оперативним підпорядкуванням до 1200 працівників (загальна чисельність персоналу понад 55 тисяч осіб).
Организація та здійснення беззбиткового ведення бізнесу виробничого підприємства.
Володіння досвідом побудови та функціонування економічної (фінансової) служби в умовах реорганізації підрозділів, впровадження міжнародних вимог оперативного, управлінського, бухгалтерского та іншого обліку.
Практичний досвід організації та проведення бюджетного процессу, формування бізнес-плану та бюджету, його захісту та відстеження виконання на всіх рівнях.
Успішне впровадження проекту постійних операціонних поліпшень, проектів SOx, SAP, АСУ та інше.
Успішна робота з державними органами, асоціаціями і т.д.
Орієнтація на результат, уміння працювати в команді і створювати її.
Аналітичне мислення, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.
Швидко навчаюсь та розбираюсь у нових областях та умовах роботи.
Одружений, маю сина.
Маю права категорії “В”
Хобі - подорожі, читання та інше.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: