Resume from June 6, 2022 PRO

Ніна

Бухгалтер, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
51 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 06.2021 to now (2 years 11 months)
ФОП, М. ЛУЦЬК (Легка промисловість)

Первинна документація. (Прихідні, розхідні накладні, рахунки) Переміщення між складами. Повернення) Каса. Авансові звіти. Ціноутворення. Звірка з контрагентами.

Оператор ПК

from 02.2020 to 05.2021 (1 year 3 months)
ТзОВ "РДСК", Луцк (Торгівля)

Робота з клієнтською базою. Оформлення замовлень клієнтів в телефонному режимі. Оформлення прайс листів. Робота в 1 С. Ціноутворення. Внесення замовлення. Формування зведених накладних на маршрут.

Бухгалтер

from 07.2018 to 11.2019 (1 year 4 months)
ФОП, Луцьк (Гуртівня продовольчих товарів)

Робота з клієнтами. Оформлення прихідних та розхідних документів. ТТН. Ведення обліку каси. Акти звірки з покупцями та постачальниками. Контроль за залишками товарів на складі. Замовлення товару. Проведення інвентаризації. Оформлення повернення товару. Вирівнювання пересорту. Внесення калькуляцій по виробництву (а саме фасування круп, борошна та цукру та виробництво борошномельної продукції)

ФАХІВЕЦЬ З БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ

from 09.2016 to 07.2018 (1 year 10 months)
Аутсьорсінгова компанія, Луцк (Роздрібна торгівля)

Ведення товарного обліку 19 магазинів, каса (336, 335, 301), звірка 28 рахунку. Потижнева звірка реалізації. Поденне закриття виробництва ( фаст фуд). Списання матеріалів та тарно- пакувальної продукції, введення мшп в експлуатацію. Інвентаризація та списання складу браку. Робота в Медку (реєстрація додатків 2, звірка кредиту для подання декларації з ПДВ). Каса офісу та авансові звіти.

Бухгалтер

from 09.2015 to 09.2016 (1 year)
ТОВ "Волиньфарм", Луцк (Торгівля (фармацевтична продукція))

Клієнт-банк, банківські виписки, адміністрування ПДВ (до 1500 документів за дату), складання і здача декларації по ПДВ

Менеджер (управитель) з адміністративних питань контролінгу

from 09.2010 to 04.2015 (4 years 7 months)
Приватна юридична компанія, Луцьк (Комплексне юридично-інформаційне обслуговування)

Контроль за роботою офісу (адміністративні та господарські питання, виконання розпоряджень керівництва),ведення переговорів з клієнтами, пошук нових потенційних клієнтів, формування бази електронних адрес потенційних клієнтів, розсилка пропозицій по співпраці, замовлення рекламної продукції, візиток,офрмлення договірної документації, ведення бухгалтерії (формування та здача звітності в податкову інспекцію та по фондах, ведення поточної бухгалтерії, контроль за розрахунками з клієнтами (дебіторською заборгованісттю), акти звірки з клієнтами, інша поточна бухгалтерська робота, списання пального та оформлення шляхових листів легкового автомобіля, ведення 2-х підприємців на єдиному податку 3 група, робота з "Клієнт-банком", робота в програмі 1С 7 та 1С:8.2 версія УТП, ведення кадрової документації та формування та внесення змін в штатний розпис, робота з клієнтами, формування пакетів документів для подання в судові органи та інші організації.

Education

Львівський банківський коледж

Банківська справа, Львів
Higher, from 1991 to 1996 (4 years 9 months)

Спеціальність за дипломом "Молодший спеціаліст банківської справи"

Knowledge and skills

Email Бухгалтерський облік

Language proficiencies

Russian — fluent

Additional information

Інші навики: знання комп"ютера, швидкий набір текстів в тектових редакторах, робота в табличних редакторах, знання документарної справи (правильне заповнення та ведення документів), робота з внутрішньою і зовнішньою електронною поштою, робота з офісною технікою (факс, сканер, ксерокс), знання ділоодства, кадрової документації, вміння проводити співбесіди

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: