Resume from August 21, 2020

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6438867

Товарознавець, менеджер, управлінець, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Khmelnytskyi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Дата народження: 19.07.1989
Місто: Хмельницький
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сівко Іван Борисович

Освіта:
вересень 2004 р. – червень 2007 р., Хмельницький торгівельно-економічний коледж на базі Київського національного торговельно-економічного університету, факультет "Товарознавство та комерційна діяльність".

Досвід роботи:
Продавець консультант
серпень 2007 р. – березень 2011 р. ТОВ «Фокстрот», м. Хмельницький,
Функціональні обов’язки:
— роздрібний продаж продукції (техніки);
— консультування клієнтів, пошук нових клієнтів;
— моніторинг ринку та конкурентів;
— контроль введення касової дисципліни;
— ведення переговорів з клієнтами.
На базі ТОВ «Фокстрот» отримав додаткові навики відвідуючи тренінги: «Техніка активних продажів», «Управління продажами».
Бармен
червень 2011 р. – червень 2013 р. Суши бар «Акай»
Функціональні обов’язки:
— консультування клієнтів та обслуговування клієнтів, видача та реалізація алкогольних та безалкогольних напоїв ;
— ведення документообігу, обліку та звітів;
— дотримання касової дисципліни та дотримання інструкції із ведення операційно-касової роботи;
— контроль за термінами зберігання і реалізації продукції;
— робота зі складом.


Адміністратор
Січень 2014 р. – квітень 2018 р. Суши бар «Акай»
Функціональні обов’язки:
— управління персоналом та роботою у залі;
— контроль за якістю обслуговування в залі;
— контроль дотримання підлеглими трудової та касової дисципліни, правил та норм охорони праці;
— підбір персоналу;
— контроль за термінами зберігання і реалізації продукції;
— робота зі складом;
— консультування клієнтів з питань наявних послуг;
— вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word) 1С, інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері роздрібних продажів(ретейл);
— навички Інтернет продажу;
— навички ведення документообігу;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – базовий рівень.
Особисті якості:
Націленість на результат, амбіційність, вміння працювати з великими обсягами інформації, порядність, комунікабельність,
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Можливість відряджень: так.
Хобі: футбол, риболовля.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: