Resume from February 27, 2024 PRO

Андрій

Керівник, заступник керівника, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник комерційного директора

from 11.2020 to 06.2022 (1 year 7 months)
ТОВ "ФО-ШОП", Київ (Роздрібна торгівля)

- Розроблення планів постачання, зберігання, реалізації та відвантаження товарів, продукції;
- Забезпечення підготовки, узгодження й укладання договорів постачання, ведення перемовин з партнерами;
- Організація і контроль за постачанням продукції;
- Створення та введення нових SKU, розробка та впровадження у практику системи їх обліку для відстеження руху (придбання, зберігання і розподілу);
- Розробка локальних документів, які регулюють діяльність (інструкцій, стандартів, положень);
- Розробка "планограм" розташування товару.

Заступник керуючого магазином

from 06.2017 to 10.2020 (3 years 4 months)
ТОВ "Сільпо-Фуд", Київ (Роздрібна торгівля)

1) Організація роботи магазину:
- складання і контроль графіків роботи співробітників;
- табелів звіту робочого часу;
- організація і контроль роботи персоналу;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- проведення співбесід;
- аналіз товарообігу, втрат, фонду оплати праці, показників ефективності та продуктивності;
2) Забезпечення основних технологічних процесів:
- замовлення товарів;
- перевірка сертифікатів і посвідчень якості;
- контроль правильного обліку товарів, складування товару, передпродажної підготовки, термінів придатності;
- дотримання санітарно-гігієнічних норм магазину;
- своєчасність подачі ремонтних заявок;
- проведення інвентаризації основних засобів.
3) Турбота про поліпшення якості діяльності магазину і обслуговування Гостей:
- регулярний моніторинг конкурентів і проведення інших маркетингових процедур;
- регулярний контроль якості продукції в торговому залі і розширення асортименту на основі аналізу продажів;
- ефективне та своєчасне рішення звернень Гостей.
4) Взаємодія з контролюючими органами, департаментами мережі з питань комерції, будівництва, адміністративного контролю.
5) Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей.
6) Розробка ідей і нововведень, а також участь в пілотних проектах з розвитку і вдосконалення діяльності магазину і мережі в цілому.

Помічник керівника

from 10.2016 to 06.2017 (8 months)
ТОВ "Нова Реклама", Київ (Видавництво, поліграфія)

•Забезпечення безперебійної роботи офісу та виробництва;
•Ведення документації та ділової переписки, складання звітів і протоколів зборів;
•Робота з постачальниками, здійснення закупівель;
•Прийом товару, витратних матеріалів, розподіл їх по офісу і виробництва;
•Складання логістики для кур'єрської служби та контроль за виконанням доставок;
•Інформаційно-аналітична підтримка керівника;
•Робота з віддаленими співробітниками, інформаційними інтернет-базами для складання розсилок рекламованої продукції.

Фахівець відділу моніторингу безпеки об’єктів банку

from 11.2015 to 06.2016 (7 months)
ПАТ «УКРГАЗБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Ведення безперервного контролю за об’єктами банку;
•Виявлення підозрілих дій та осіб на об’єктах банку;
•Оперативно діяти при порушеннях режиму банківської безпеки та нападі на банківські об’єкти;
•Проводити евакуаційні заходи при виникненні надзвичайних ситуацій;
•Ведення документації під час спостереження;

Секретар судових засідань

from 01.2013 to 08.2014 (1 year 7 months)
Корольовський районний суд м. Житомира, Житомир (Державна діяльність, юриспруденція, секретаріат)

• Ведення судового засідання.
• Діловодство.
• Робота с правовими програмами та документами.
• Складання викликів, запитів, інших локальних документів, листування з державними, юридичними та фізичними особами.
• Написання ухвал. Рішень
• Видача документів
• Виконання доручень судді .

Секретар суду

from 07.2012 to 01.2013 (6 months)
Корольовський районний суд м. Житомира, Житомир (Державна діяльність, юриспруденція, секретаріат)

• Ведення первинного обліку справ і матеріалів.
• облік і зберігання речових доказів.
• підготовка та направлення справ до вищих інстанцій.
• оформлення звернення судових рішень до виконання.
• облік та складання виконавчих документів.
• складання статистичних звітів по розгляду справ.

Архіваріус

from 01.2012 to 07.2012 (6 months)
Корольовський районний суд м. Житомира, Житомир (Державна діяльність, юриспруденція, секретаріат)

• Прийом і реєстрація документів в архів.
• організація і забезпечення збереження документів.
• систематизація та розміщення судових справ.
• ведення обліку та забезпечення збереження судових справ.

Практикант

from 04.2010 to 06.2010 (2 months)
Житомирська ОДПІ, Житомир (Державна діяльність, податки)

Складання претензій, позовних заяв;
Участь в судових засіданнях під керівництвом юриста; Систематизація і розміщення документів;
Складання наказів, договорів, обробки іншої внутрішньої документації

Education

Національний Поліський Університет

Публічне управління та адміністрування, Магістр з публічного управління, Житомир
Higher, from 2020 to 2021 (1 year)

Диплом з відзнакою.

Національний Університет "Юридична академія ім. Я. Мудрого"

Судово-прокурорський, Харків
Higher, from 2010 to 2016 (5 years 5 months)

Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права

Юридичний, Житомир
Specialized secondary, from 2006 to 2010 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

Національна школа суддів

2014

Пожежна безпека та охорона праці на підприємстві

2021

Google Digital Workshop - "Основи цифрового маркетингу"

2022

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь Internet MS Office MS PowerPoint Користувач Internet ЛІГА:ЗАКОН Internet Explorer MS Outlook Opera Email Водительские права кат. B Рада Правові бази даних Юриспруденція Нормативно-правові акти України Trello Google ЛИГА:ЗАКОН Google Sheets Документооборот Юрист-плюс Складання юридичних документів Деловая переписка Google Drive Претензійно-позовна робота Законодательство Украины Joomla! Документообіг Обеспечение жизнедеятельности офиса Электронная таблица Електронна таблиця Представництво в суді Ділове письмо Организация приема посетителей Керівництво персоналом Створення та введення нових SKU

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average
  • Polish — beginner

Additional information

• Водійське посвідчення категорія "В".
• Маю прагнення до особистісного зростання і розвитку, впевнений, чесний.
• Відповідальний, цілеспрямований, активний, ініціативний, грамотний.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates