• PRO

Марина

Помічник керівника, адміністратор, секретар, 20 000 UAH

Considering positions:
Помічник керівника, адміністратор, секретар, Рекрутер, Бухгалтер, Фахівець з закупівель, Оператор 1C, Менеджер роботи з клієнтами, Event-менеджер, Продавець-консультант, Адміністратор ресторану, Торговий представник
Employment type:
full-time
Age:
26 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора

from 02.2023 to 03.2025 (2 years 1 month)
Рітейл Групп Україна, ТОВ, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Супермаркет Основа .
Ведення документації , службове оформлення , замовлення товару на відділ ,аналіз продажу , організація робочого процесу відділу .

Керівник ТТ

from 10.2021 to 10.2022 (1 year)
Економ Клас, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Офіціант

from 03.2020 to 08.2021 (1 year 5 months)
Батискаф, Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)

Помічник керівника

from 10.2018 to 02.2019 (4 months)
Візовий центр, Ужгород (Туризм)

Допомога з документацією та фінансові доручення .

Офіціант

from 09.2017 to 08.2018 (11 months)
Mr.Grenwich, Ужгород (Готельно-ресторанний бізнес)

Стала адміністратором

Education

Ужгородський національний університет

Суспільні науки, соціолог, Ужгород
Unfinished higher, from 2015 to 2020 (5 years)

Additional education and certificates

Курс " Керівник . Організація робочого процесу . Планування "

Липень 2022 р

Курс "Instalogia від С. Мітрошиної "

2 місяці , 2021 р.

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Google
  • Контент-менеджмент

Language proficiencies

English — average

Additional information

Займаюсь фото , плануванням сторінок у соц.мережах . Маю добрі організаторські здібності ( організація вільного часу , дозвілля , поїздок )

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: