Resume from February 22, 2024

Олександр

Заступник головного бухгалтера, 45 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Міжгалузевий Інститут Управління

Облік і аудит, економіст, Київ
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 10 months)

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Резюме
Освіта: Повна вища освіта, диплом спеціаліста.

2002-2007рр Міжгалузевий інститут управління.
спецiальнiсть: Облік і аудит , кваліфікація: економіст

Досвід роботи:
1. З 02 січня 2019р по теперішній час
ТОВ «КІНОМАНІЯ» на посаді заступник головного бухгалтера
В мої обов’язки входить:
-підготовка даних для звітності
-виконання задач з управлінського обліку для директора та головного бухгалтера
-контроль роботи підлеглих
-постановка задач підлеглим
-виконання поточних обов’язків

2. З 03 липня 2018р по 01 січня 2019р
ТОВ «КІНОМАНІЯ» на посаді бухгалтера
В мої обов’язки входить:
-первинна документація
-формування реєстрів та контроль наявності оригіналів документів
-звірка з контрагентами
-ведення карток МШП
-введення в експлуатацію основних засобів
-розрахунок відпускних
-нарахування та виплата заробітної плати
-підготовка та надання інформації для управлінського обліку
-рознесення банківської виписки
-робота з клієнт-банком
-контроль 63 та 36 рахунків

3. З 25 липня 2017р по 27 червня 2018р
Єдиний бухгалтер
Торгівля системами безпеки (відеоспостереження, сигналізації, домофони)
В мої обов'язки входить:
- ведення ФОП на 2-й групі
- ведення ФОП на 3-й групі.
- ведення ТОВ з 23 листопада 2017 року

4. З 08 квітня 2013р по 24 липня 2017р
ТОВ «Рекламна компанія «РАДУГА» на посаді бухгалтера
В мої обов’язки входить:
- ведення первинної документації (виписування рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних, оприбуткування товарів та послуг)
- перевірка наявності договорів та усіх документів по виконаним роботам
- підготовка усіх документів для перевірки податкової
- списання товарів
- реєстрація податкових в програмі M.E.Doc
- відслідковування своєчасності реєстрації податкових
- звірки з контрагентами
- організація заходів тімбілдінгу

5. З 07 вересня 2012р по 05 квітня 2013р
СК «Провідна» на посаді провідного економіста відділу планування та фінансового аналізу.
В мої обов’язки входить:
- проведення аналізу нормативів і показників ліквідності, платоспроможності та інших показників, що визначають ефективність діяльності Товариства;
- визначення розміру технічних та інших страхових резервів Товариства, збитковості по видах страхування, власного утримання;
- підготовка та аналіз інформації про фінансові показники Товариства в частині платежів, відшкодувань, регресів, розміру комісійних винагород;
- здійснення моделювання прогнозу діяльності Товариства;
- проведення аналізу бухгалтерської звітності.

6. З 01 червня 2009р по 07 вересня 2012р
СК «Провідна» на посаді бухгалтер розрахунково виплатного центру .
В мої обов’язки входить:
Нарахування та видача ,в програмі HRB, операцій по оплаті праці нештатним співробітникам регіональних структурних підрозділів по філіалах загальна кількість співробітників(1500чол.):

- облік операцій за розрахунком, нарахуванням, і виплати нештатним працівникам в програмі HRB комісійної винагороди;
- здійснення виплат за розрахунком, нарахуванням, і виплати нештатним працівникам комісійної винагороди;
-формування всіх видів довідок;
- формування відомостей по виплатах Privatmanеy (страхові відшкодування) в 1С;
- Складання і представлення звітності з оплати праці нештатним співробітникам підприємства.
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку(1ДФ, квартальна);
- участь в проведенні перевірок центром зайнятості;
- облік розрахункових квитанцій та книг обліку розрахункових квитанцій;
- реєстрація розрахункових квитанцій та книг обліку розрахункових квитанцій;
- формування та здача щомісячного звіту до податкової по розрахункових квитанцій та книг обліку розрахункових квитанцій

7. З 22 квітня 2008р по 31 травня 2009р
СК «Провідна» на посаді бухгалтер відділу обліку господарської діяльності.
- рознесення по рахункам банківських виписок
- ведення залишків по рахункам
- введення накладних

8. З 01 жовтня 2006р по 21 квітня 2008р
ЗАТ «Догмат-Україна» на посаді бухгалтер фінансового департаменту, відділ бухгалтерії.

9. Додаткові знання: 1С, M.Е.Doc, Microsoft Office, Клієнт-банк, приват 24, БЕСТ ЗВIТ, INSIS, HRB.

10. Знання мов:
Українська – рідна,
Російська – вільно,
Англійська – нижче середнього

11. Персональні якості:
Вiдповiдальний, iнiцiативний, наполегливий, порядний, пунктуальний, вмію працювати в команді, орієнтований на результат, активна життєва позиція.

Шкідливих звичок немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: