Resume from April 29, 2024 PRO

Альона

Офіс-менеджер, секретар керівника, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Illintsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор торгового залу

from 10.2021 to 02.2023 (1 year 4 months)
ТОВ "РУШ", Іллінці (Роздрібна торгівля)

Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей, додержання правил торгівлі, правильність застосування цін та якість надання торговельних послуг покупцям.
Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявність товарів у продажу, їх якості та цін.
Своєчасне поповнення робочого запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання.
Розгляд претензій покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням.
Вживання заходів, щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.
Контролює додержання працівниками правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
Готує пропозиції щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників.
Інформує керівництво підприємства (відділу, товарної секції) про наявні недоліки.
Здійснює контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства щодо торговельного обслуговування населення.

Касир торгівельного залу

from 05.2021 to 10.2021 (5 months)
ТОВ "ВИГІДНА ПОКУПКА", Іллінці (46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення)

Проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями. Дотримання правил розрахунку покупців, збереження грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів. Дотримання правил обслуговування покупців. Проведення інкасації робочого дня.

Секретар

from 05.2017 to 08.2020 (3 years 3 months)
ТОВ "Білоцерківські будматеріали", Біла Церква (Виробництво цегли, черепиці та інших будівельних виробів. http://ua.cegla.biz.ua/)

Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції підприємства (ведення діловодства); підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника підприємства; організація проведення телефонних переговорів керівника підприємства, приймання і передача інформації за допомогою приймально-переговорних пристроїв;
складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.

Секретар

from 08.2014 to 01.2017 (2 years 5 months)
Навчальний центр по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів, Біла Церква (Професійно-технічна освіта, діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів. www.n-centr.com.ua)

Реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву (ведення діловодства);
підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника підприємства; організація проведення телефонних переговорів керівника підприємства, приймання і передача інформації за допомогою приймально-переговорних пристроїв;
сканувати та копіювати документи;
виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів;
здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.

Старший інспектор з кадрів

from 03.2014 to 08.2014 (5 months)
Навчальний центр по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів, Біла Церква (Професійно-технічна освіта, діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів.)

Ведення обліку особового складу підприємства.
Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників.
Формування і ведення особових справ працівників.
Заповнення і ведення обліку трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню й минулу трудову діяльність працівників.
Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіків чергових відпусток.
Складання встановленої звітності про роботу з кадрами.

Education

Вище професійне училище № 4

Секретар, оператор ПК, Вінниця
Specialized secondary, from 2005 to 2006 (9 months)

References

Коваленко Раїса Олександрівна

Коваленко Раїса Олександрівна

Директор, ТОВ "Білоцерківські будматеріали"

Contact details are hidden

Additional information

Володію розвиненими комунікативними навичками, здатністю логічно і граматично правильно висловлювати свої думки (письмово та усно);
відповідальна, доброзичлива, енергійна, врівноважена, цілеспрямована;
впевнений користувач MS Office (Word, Excel);
маю посвідчення водія категорії В.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: