Resume from January 3, 2023

Анастасия

Помощник директора, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City of residence:
Chernivtsi
Ready to work:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Користувач ПК Користувач Internet MS Office Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Менеджмент проектів Робота з Державною казначейською службою Робота з системою електронного документообігу на базі 1С

Additional information

Освіта – вища:

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького:
–повна вища освіта за спеціальністю «Iнформатика»; диплом з відзнакою, кваліфікація магістр Iнформатики, викладач інформатики вищого навчального закладу (2015 р.);

Михайлівське вище професійне училище №52:
–базова середня освіта за напрямом підготовки «Оператор комп’ютерного набору. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» (2009 р.);


Трудова діяльність:

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького:
*Молодший науковий спiвробiтник з січня 2015 р. по грудень 2017р.
Функціональні обов’язки:
-Ведення справочинства (оформлення різних видів документів, погодження документів, складання трудових контрактів, складання особистих документів, реєстрація внутрішніх документів; ведення журналу обліку надходжень оригіналів методичних видань, накладних, відомостей на внутрішнє переміщення видань та відомостей на передачу безоплатних видань авторам та підрозділам).
-Участь у підготовці та проведенні семінарів, круглих столів, конференцій, тренінгів (підготовка та погодження проекту наказу до заходу, його розмноження та розповсюдження; підготовка аудиторії (технічний супровід), підготовка приміщення (правильне розміщення столів, стільців та іншої допоміжного обладнання), підготовка презентацій.
-Підготовка наукової продукції до друку (набір та редагування тексту до навчальних посібників, підручників, методичних та наукових видань, сканування та обробка зображень).

*Економіст (сумісництво) з травня 2016 р. по грудень 2017р.
Функціональні обов’язки:
-Складання кошторисів витрат та розрахунки до них.
-Здійснення обліку і контролю за виконанням кошторису доходів і витрат.
-Здійснення контролю за правильним та економічним використанням коштів згідно їх цінового призначення відповідно до затверджених кошторисів витрат до бюджету.

Мелітопольська філія ТОВ «ТЕЛЕСВІТ» (Компанія "ВОЛЯ"):
*Фахівець з договірних питань та з адміністративної підтримки бізнесу з січня 2018 по квітень 2019р.
Функціональні обов’язки:
-Оформлення, підготовка, укладання договорів.
-Ведення внутрішнього документообігу компанії, ділового листування. Складання листів, запитів, підготовка відповідей на отримані листи, обробка вхідної документації (оригіналів документів), електронних листів, запитів від філій Компанії.
-Контроль бюджету та підготовка графіку платежів.
-Оформлення персоналу, ведення особових справ, трудових книжок, табелю обліку робочого часу.
-Складання наказів з кадрових питань.
-Забезпечення життєдіяльності офісу.
-Замовлення ж/д квитків, готелів.
-Закупівля канцелярських товарів та продуктів харчування.
-Прийом та розподіл дзвінків, прийом відвідувачів.
-Участь в організації корпоративних заходів.

ТОВ «МПІ-АГРО»:
*Помічник генерального директора з травня 2019р. по листопад 2020р.
Функціональні обов’язки:
-Складання і веденнякалендарю розкладу керівника; стеження за знаменними датами, днями народження.
-Підготовка зустрічей з партнерами, представниками влади, підготовка місця зустрічей і забезпечення всім необхідним.
-Підготовка та організація робочих і особистих поїздок керівника.
-Ведення протоколів зустрічей, допомога в проведенні переговорів та зборі інформації та документів.
-Зберігання і систематизація документів, з якими працює керівник.
-Збір інформації про виконання завдань керівниката доповіданнящодо проблем з їх виконанням або невиконанні.
-Вистежування програм в яких бере участь керівник і інформування про хід їх виконання.
-участь в планерках і координація разом з керівником.
-Забезпечення офісу керівника всім необхідним.
-Підбір персоналу.
-Виконання інших доручень, пов'язаних з діяльністю керівника.
-Замовлення ж/дта авіаквитків,бронювання готелів.


Підвищення кваліфікації:
-Курси з англійської мови (листопад – по даний час)
- Курси 1С: Бухгалтерія 8 (40 годин, вересень – листопад 2020р.);
-Курси Табличний процесор Excel: розрахунки та обробка даних (20 годин, жовтень – листопад 2020р.):
-Вища школа асистента керівника (онлайн курс, 72 години, серпень-вересень 2020р.);
-Курси з англійської мови (травень – серпень 2020р.);


Інша діяльність:
-Організатор заходів (тренінгів, семінарів, круглих столів, прес-конференцій) Благодійної організації "Соціальний фонд" з 2015 р.;
-Фінансовий менеджер проектів Благодійної організації Соціальний фонд" з 2016 р.по грудень 2018р.;
-Виконавчий директор Благодійної організації "Соціальний фонд" з грудня 2018р. по даний час;
-Помічник депутата Мелітопольської міської ради ЗОз серпня 2019р. по даний час.


Додаткові дані:
-Менеджмент проектів (складання бюджету, фінансова координація проектів, робота з первинною документацією, фінансова звітність перед донорами) з 2015 р.
-Робота з системою електронного документообігу на базі 1С «1C: Документообіг.3»з 2018 р.
-Робота з CRM(Бітрікс24) з 2020р.


More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: