• PRO

Наталія

Помічник керівника, 50 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник Генерального директора

from 10.2018 to now (6 years 10 months)
ТДВ «Страхова компанія «КВОРУМ», Партнер ТОВ «Делівері» (Страхування грузоперевезень)

Обов'язки, досягнення:
- ведення фінансової звітності для акционерів в CRM по всїм компаніям;
- формування лімітів по витратам на наступний місяць по всім компаніям та банківським рахункам;
- забезпечувала постійну та комфортну життєдіяльність офісу (вода, чай, кава, канцеляріяi, необхідні меблі, техніка, клінінгова компанія);
- власноруч створила інструкцію з діловодства, яка значно поліпшила роботу між підрозділами компанії;
- складання договорів, ведення документообігу між підрозділами та компаніями;
- вирішувала нестандартні доручення керівника( подання статей про компанію до газет та журналів, сформувала програму розвитку фінансового сектора НКФП);
- подача в державні органи необхідних для компанії документів та звітів;
- реєстрація та відправка кореспонденції;
- організовую відрядженя для всіх співробітників компанії;
- виконую пошук необхідної для керівника інформації;
- робота в соцмережах;

Помічник керівника

from 08.2016 to 10.2018 (2 years 2 months)
ФОП Кирилюк Л.Л., Киев (Продаж брендового одягу)

- робота з базами данних, акти звірки по всім підрозділам та контрагентам;
- збір усієї документаційної заборгованості по всім магазинам та дистриб'юторам за весь період роботи організації;
- складання договорів, ведення документообігу між підрозділами та дистриб'юторами;
- знайшла та організувала переїзд до нового офісу і складу за короткий час та за мінімальними цінами, це допомогло на 80 % зменшити витрати на логістику;
- створила комфортну робочу атмосферу в новому офісі;
- організовала та створила дизайнерське оформлення в мережі магазинів власноруч;
- проаналізувала роботу відділу продажу, створила план продаж для кожного співробітника;
- вирішувала нестандартні доручення керівника;
- забезпечувала постійну та комфортну життєдіяльність офісу (вода, чай,кава, канцелярiя, необхідні меблі, техніка, інтернет);
- реєстрація та відправка кореспонденції;
- пошук необхідної для керівника інформації;
- організація відряджень;
- робота в соцмережах, продаж одягу;

Офiс-менеджер (діловод), менеджер з продажу

from 10.2012 to 08.2016 (3 years 10 months)
ТОВ «Торговий Дiм «Ензим-Агро», Киев (Медична і харчова промисловість, біокорм, ЗЗР.)

- робота з базами данних;
-складання договорів, ведення документообігу;
- оформлення замовлень і накладних;
- проаналізовано роботу відділу продажу, створенно оптимальний план продажу для кожного співробітника;
- переклад необхідних листів та наукових робiт;
- рішення нестандартних доручень ;
- подача в державні органи документів, звітів (податкова, пенсійний фонд, статистика, держреєстр);
- реєстрація та відправка кореспонденції;
-зустріч іноземних дистриб'юторів та інвесторів;
- пошук необхідної для керівника інформації;
- забезпечення життєдіяльності офісу (вода, чай,кава, канцелярiя, техніка);
- організація відряджень;
- продаж органічних препаратів та продукції заводу;
- участь у виставках, активне залучення нових клієнтів та дистриб'юторів;
- робота в соцмережах.

Менеджер активних продаж

from 05.2012 to 11.2012 (6 months)
Техно Капiтал Центр, Киев (Продаж клінінгової техніки)

- відправка кореспонденції;
-зустріч дистриб'юторів та партнерів компанії
- пошук необхідної для керівника інформації
- забезпечення життєдіяльності офісу (вода, чай,кава, канцелярiя)
-активний пошук і залучення нових клієнтів, збільшила клієнську базу на 16%
-ведення бугалтерії 1с (8.2), робота в CRM
-складання договорів, ведення документообігу
-реалізація і відправка товару (Керхер, IPC)
-сервіс підтримка клієнтів

Офіс-менеджер, менеджер з продажу

from 01.2008 to 04.2012 (4 years 3 months)
Ундiна, Киев (Аграрна,біопаливо, медична)

- проведення лекцій, семінарів з поліпшення родючості грунту і різних інших біоекологічних питань
- продаж органічних препаратів та продукції
- оформлення замовлень і накладних
- пошук необхідної для керівника інформації, організація відряджень
- забезпечення життєдіяльності офісу (вода, чай,кава, канцелярiя)
- реалізація товару
- ведення бухалтерії в 1с (7 і 8)
- робота з клієнтами, збільшила клієнську базу на 21%
- участь у виставках, активне залучення нових клієнтів

Лаборант

from 09.2006 to 01.2010 (3 years 4 months)
НУБіП, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

-культивування клітин,
-мікробіологічнi та генетичні дослідження,
-мікроклональне розмноження різних видів рослин,
-контроль етапів роботи біогазової установки, отримання ефективних добрив з відходів тваринництва,
- подальший розрахунок норми добрив для рослинництва,
- робота з різними видами утилізації органічних (аграрних) відходів і виробництво з них твердого біопалива, його формування, використання і збут.

Education

НУБіП

Экології та біотехнології, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Є великий досвід з вирощування с/г культур та їх захисту. А також знаю весь спектр хімічних та біологічних добрив під будь-яку культуру. Вивчала техніку для внесення добрив.

Additional education and certificates

Бізнес-майстер (ефективні продажі, СПIН)

липень 2012

Бізнес молодість ( ділова етика, скріпти)

Вересень 2015

Бізнес Академія «Restard» ( дизайнер сайтів на платформі Tilda)

Липень 2020

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS Office
  • Windows
  • Робота зі сканером
  • Робота з принтером
  • Робота з ксероксом
  • Робота з факсом
  • КОМПАС

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Величезне бажання вчитися новому і працювати. Цілеспрямованість. Відповідальність за покладені завдання, пунктуальна, комунікабельна, легко йду на контакт, використовую оригінальний підхід в роботi.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: