• PRO

Sonia

Фахівець роботи з клієнтами, 20 000 UAH

Considering positions:
Фахівець роботи з клієнтами, Спеціаліст з моніторингу, Фінансовий консультант, Фахівець роботи з заборгованістю, Фахівець контакт-центра, Маркувальник, Фахівець служби підтримки, Менеджер з підтримки клієнтів, Продавець, Сервіс-менеджер
Employment type:
full-time
Age:
22 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець обробки звернень клієнтів

from 04.2024 to 05.2025 (1 year 1 month)
NovaPay, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

Я займаюся обробкою звернень у чаті, відповідаючи на запитання та надаючи необхідну інформацію клієнтам. Моя робота полягає в оперативному реагуванні на запити, вирішенні проблем та наданні підтримки у режимі реального часу.

Фахівець роботи з клієнтами

from 08.2023 to 11.2023 (3 months)
Спортбанк, Дистанційно (IT)

Як фахівчиня по роботі з клієнтами банку, я була відповідальна за обслуговування клієнтів, надання консультацій з банківських продуктів і послуг, а також вирішення питань і проблем клієнтів. Серед моїх досягнень було підвищення рівня задоволеності клієнтів, успішне впровадження нових програм лояльності та збільшення обсягу продажів банківських продуктів.

Менеджер по продажам

from 02.2023 to 08.2023 (6 months)
Стимулл, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Як менеджерка по продажам, я була відповідальна за пошук нових клієнтів, підтримку існуючих, проведення переговорів та укладання угод. Серед моїх досягнень було збільшення обсягу продажів на 30%, успішне проведення маркетингових кампаній та підвищення рівня задоволеності клієнтів.

Специалист

from 07.2022 to 03.2023 (8 months)
ТОВ ГК НАФТОГАЗ, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Як фахівчиня контактного центру Нафтогазу, я була відповідальна за обслуговування клієнтів, надання консультацій щодо послуг компанії, а також вирішення питань і скарг клієнтів. Серед моїх досягнень було зниження часу очікування клієнтів на лінії, підвищення рівня задоволеності клієнтів.

Фахівець навчання та оцінки якості фахівців

from 03.2021 to 03.2022 (1 year)
Кайфуй суши, Сумы (Готельно-ресторанний бізнес)

Як фахівчиня з навчання та оцінки якості фахівців, я була відповідальна за розробку і проведення навчальних програм, оцінку результативності співробітників та впровадження стандартів якості. Серед моїх досягнень було підвищення рівня продуктивності команди, зменшення кількості помилок у роботі та впровадження нових методик навчання, що покращили загальний рівень компетенції фахівців.

Супервайзер команди з продажів БАДів

from 10.2020 to 03.2021 (5 months)
Бринг, Сумы (Роздрібна торгівля)

Як супервайзерка команди з продажів БАДів, я була відповідальна за керівництво та мотивацію команди, встановлення цілей і контроль за їх досягненням. Серед моїх досягнень було збільшення обсягу продажів команди, підвищення ефективності роботи співробітників та зменшення плинності кадрів.

Менеджер з продажів БАДів

from 09.2019 to 09.2020 (1 year)
КЦ, Сумы (Роздрібна торгівля)

Як менеджерка з продажу БАДів, я була відповідальна за пошук нових клієнтів, підтримку існуючих, проведення переговорів та укладання угод. Серед моїх досягнень було збільшення обсягу продажів, розширення клієнтської бази.

Education

СНАУ

Маркетинг, Суми
Unfinished higher, from 2023 to 2027 (4 years)

заочная форма

Additional education and certificates

Дія. Цифрова освіта

1 день
Certificate

Excel. Корпоративний курс від компанії ТОВ «НоваПей»

30 днів

LEAN INSTITUTE UKRAINE. Корпоративний курс.

1 день

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Продаж банківських продуктів

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

•Впевнене володіння програмами MS Word, Excel, Google Документи/Таблиці
•Навички офіційної ділової комунікації — підготовка відповідей та роз’яснень щодо продуктів компанії
•Вільне володіння українською мовою (усна і письмова)
•Високий рівень клієнтоорієнтованості та готовність допомогти у вирішенні будь-яких питань
•Знання основ маркетингу та принципів клієнтського сервісу (навчання за фахом)
•Уважність до деталей, стресостійкість, грамотність
•Досвід комунікації з клієнтами у чатах, по телефону та через email

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: