• PRO

Дарья

Офіс-менеджер, адміністратор

Considering positions:
Офіс-менеджер, адміністратор, Адміністратор косметології, Доглядальник за тваринами
Employment type:
full-time
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор салону краси

from 03.2024 to 09.2024 (6 months)
Салон краси, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Обов’язки керівника салону краси :
1. Управління персоналом:
• Підбір, навчання, адаптація та мотивація співробітників.
• Розподіл обов’язків між працівниками (майстрами, адміністраторами тощо).
• Контроль за виконанням стандартів роботи, дисципліни та якості обслуговування клієнтів.
2. Фінансовий менеджмент:
• Ведення бюджету салону (контроль доходів і витрат).
• Аналіз фінансових показників (прибутковість, завантаженість майстрів, середній чек).
• Розробка цінової політики та контроль за дотриманням прайс-листа.
3. Організація роботи салону:
• Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил безпеки.
• Управління розкладом роботи майстрів і записами клієнтів.
• Забезпечення салону необхідними матеріалами та обладнанням.
4. Робота з клієнтами:
• Вирішення спірних ситуацій та претензій клієнтів.
• Контроль за рівнем сервісу та підтриманням лояльності клієнтів.
• Організація програм лояльності, акцій та знижок.
5. Маркетинг і розвиток салону:
• Розробка стратегії просування послуг (соцмережі, реклама, співпраця з блогерами).
• Аналіз конкурентів і впровадження нових послуг/трендів у салоні.
• Підтримка іміджу салону на ринку.
6. Адміністративна діяльність:
• Ведення внутрішньої документації (звіти, контракти з постачальниками, облік витратних матеріалів).
• Контроль за справністю обладнання та своєчасним технічним обслуговуванням.
• Взаємодія з контролюючими органами.

Офіс-менеджер

from 03.2023 to 02.2024 (11 months)
Маяк, Киев (Нерухомість)

1.Організація роботи офісу:
Забезпечення порядку в офісі.
Ведення обліку витратних матеріалів (канцтовари, вода, кавовий запас тощо).
Контроль за своєчасним постачанням необхідного обладнання та матеріалів.
2.Адміністративна підтримка команди:
•Координація графіків зустрічей і заходів.
•Допомога керівництву у плануванні зустрічей, подорожей, бронюванні квитків і готелів.
•Ведення документації (звіти, договори, внутрішні документи).
3.Комунікації:
•Прийом дзвінків, електронних листів, перенаправлення повідомлень.
•Зустріч і супровід гостей офісу.
•Взаємодія з постачальниками, партнерами та сервісними компаніями.
4.Контроль технічного стану офісу:
•Організація технічного обслуговування обладнання.
•Взаємодія з сервісними компаніями щодо ремонту чи усунення несправностей.
5.Організація корпоративних заходів:
•Підготовка та координація зустрічей, святкувань, тренінгів.
•Створення комфортних умов для команди під час заходів.
6.Управління фінансами:
•Ведення дрібних касових операцій (оплата рахунків, відшкодування витрат працівникам).
•Контроль за дотриманням бюджету офісу.

Необхідні навички та якості
•Організованість і уважність до деталей.
•Вміння працювати в умовабагатозадачності.
•Комунікабельність і дипломатичність.
•Базові знання діловодства та документообігу.
•Впевнене володіння офісними програмами (MS Office, Google Workspace).

Арт директор мережі салонів

from 01.2020 to 08.2020 (7 months)
Girls, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Обов’язки керівника салону краси :
1. Управління персоналом:
• Підбір, навчання, адаптація та мотивація співробітників.
• Розподіл обов’язків між працівниками (майстрами, адміністраторами тощо).
• Контроль за виконанням стандартів роботи, дисципліни та якості обслуговування клієнтів.
2. Фінансовий менеджмент:
• Ведення бюджету салону (контроль доходів і витрат).
• Аналіз фінансових показників (прибутковість, завантаженість майстрів, середній чек).
• Розробка цінової політики та контроль за дотриманням прайс-листа.
3. Організація роботи салону:
• Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил безпеки.
• Управління розкладом роботи майстрів і записами клієнтів.
• Забезпечення салону необхідними матеріалами та обладнанням.
4. Робота з клієнтами:
• Вирішення спірних ситуацій та претензій клієнтів.
• Контроль за рівнем сервісу та підтриманням лояльності клієнтів.
• Організація програм лояльності, акцій та знижок.
5. Маркетинг і розвиток салону:
• Розробка стратегії просування послуг (соцмережі, реклама, співпраця з блогерами).
• Аналіз конкурентів і впровадження нових послуг/трендів у салоні.
• Підтримка іміджу салону на ринку.
6. Адміністративна діяльність:
• Ведення внутрішньої документації (звіти, контракти з постачальниками, облік витратних матеріалів).
• Контроль за справністю обладнання та своєчасним технічним обслуговуванням.
• Взаємодія з контролюючими органами.

Администратор

from 03.2017 to 11.2017 (8 months)
Барбершоп, Киев (Краса, фітнес, спорт)

1.Організація роботи офісу:
Забезпечення порядку в офісі.
Ведення обліку витратних матеріалів (канцтовари, вода, кавовий запас тощо).
Контроль за своєчасним постачанням необхідного обладнання та матеріалів.
2.Адміністративна підтримка команди:
•Координація графіків зустрічей і заходів.
•Допомога керівництву у плануванні зустрічей, подорожей, бронюванні квитків і готелів.
•Ведення документації (звіти, договори, внутрішні документи).
3.Комунікації:
•Прийом дзвінків, електронних листів, перенаправлення повідомлень.
•Зустріч і супровід гостей офісу.
•Взаємодія з постачальниками, партнерами та сервісними компаніями.
4.Контроль технічного стану офісу:
•Організація технічного обслуговування обладнання.
•Взаємодія з сервісними компаніями щодо ремонту чи усунення несправностей.
5.Організація корпоративних заходів:
•Підготовка та координація зустрічей, святкувань, тренінгів.
•Створення комфортних умов для команди під час заходів.
6.Управління фінансами:
•Ведення дрібних касових операцій (оплата рахунків, відшкодування витрат працівникам).
•Контроль за дотриманням бюджету офісу.

Арт директор

from 03.2017 to 01.2018 (10 months)
Barbarizz dry bar, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Обов’язки керівника салону краси :
1. Управління персоналом:
• Підбір, навчання, адаптація та мотивація співробітників.
• Розподіл обов’язків між працівниками (майстрами, адміністраторами тощо).
• Контроль за виконанням стандартів роботи, дисципліни та якості обслуговування клієнтів.
2. Фінансовий менеджмент:
• Ведення бюджету салону (контроль доходів і витрат).
• Аналіз фінансових показників (прибутковість, завантаженість майстрів, середній чек).
• Розробка цінової політики та контроль за дотриманням прайс-листа.
3. Організація роботи салону:
• Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил безпеки.
• Управління розкладом роботи майстрів і записами клієнтів.
• Забезпечення салону необхідними матеріалами та обладнанням.
4. Робота з клієнтами:
• Вирішення спірних ситуацій та претензій клієнтів.
• Контроль за рівнем сервісу та підтриманням лояльності клієнтів.
• Організація програм лояльності, акцій та знижок.
5. Маркетинг і розвиток салону:
• Розробка стратегії просування послуг (соцмережі, реклама, співпраця з блогерами).
• Аналіз конкурентів і впровадження нових послуг/трендів у салоні.
• Підтримка іміджу салону на ринку.
6. Адміністративна діяльність:
• Ведення внутрішньої документації (звіти, контракти з постачальниками, облік витратних матеріалів).
• Контроль за справністю обладнання та своєчасним технічним обслуговуванням.
• Взаємодія з контролюючими органами.

Education

Києвський Національний Університет Дизайну та Технологій

Дизайн інтер’єру, Киев
Higher, from 2013 to 2017 (4 years)

Винницкий педагогический колледж

Вчитель Образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, Винница
Specialized secondary, from 2010 to 2014 (4 years)

Additional education and certificates

Smm specialist

2022

Projector-graphic design

2020

Knowledge and skills

  • Adobe Photoshop
  • Користувач Internet
  • Дисциплінованість
  • Саморозвиток
  • Ведення CRM
  • Beauty Pro
  • Адміністрування офісу
  • Неконфліктність
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Управління командою
  • Комунікабельність

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Я досвідчений професіонал із багаторічним досвідом роботи на керівних посадах, зокрема директором салону краси та офіс-менеджером.
Відзначаюся високим рівнем стресостійкості, відповідальністю та старанністю.
Маю креативний підхід до вирішення завдань, що дозволяє знаходити нестандартні рішення і вдосконалювати робочі процеси. Завжди зберігаю позитивний настрій, що сприяє створенню дружньої атмосфери в колективі й ефективній взаємодії з клієнтами.
Вмію організовувати роботу команди та забезпечувати якісне обслуговування, орієнтуючись на досягнення найкращих результатів.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: