Resume from April 30, 2022

Ольга

Помощник руководителя

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
32 years
City of residence:
Obukhiv
Ready to work:
Obukhiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Администратор

from 06.2017 to 02.2018 (8 months)
ВОГ РИТЕЙЛ, Киев (Автобізнес та автосервіс)

-Координація діяльності закладу
-Виконання поставлених завданнь
-Контроль правильності ціноутворення на продукцію, що випускається -Керівництво та організація роботи всіх ділянок підрозділів ресторану -Рішення адміністративно - організаційних питань, пов'язаних з функціонуванням ресторану
-Тренінги з персоналом, п'ятихвилинки щоденні.
-Управління персоналом.
-Управління сервісом і якістю.

Администратор

from 01.2016 to 01.2017 (1 year)
ТОВ « Макфоксі», Киев (Сервис и обслуживание)

-Відкриття / закриття закладу.
-Обслуговування гостей закладу.
-Передача і контроль приготування замовлень на доставку.
-Контроль якості віддачі продукції від кухарів.
-Упаковка замовлень і розподіл між кур'єрами.
-Координація роботи колл центру.
-Робота з касою, терміналами і документацією.
Робота з постачальниками і накладними документами.
Робота з персоналом, складання графіка для персоналу

Хостес,старший кассир

from 10.2014 to 12.2015 (1 year 2 months)
Ресторанно-розважальний комплекс «Графин», Сумы (Сервис и обслуживание)

-Виконання адміністративних завдань (організація робочого процесу, ведення звітної документації);
-Інформування клієнтів про акції, спеціальні пропозиції, дисконтною програмою;
-Робота з персоналом;
-Участь в інвентаризації та переоцінки; Контроль залу,

Менеджер

from 01.2013 to 12.2013 (11 months)
Интернет магазин «5ок», Сумы (Продажи)

-Обробка онлайн замовлень в СРМ системі (з сайтів / соц.сітей / маркетплейсів);
-Консультування клієнтів по товару;
-Робота / ведення бази клієнтів (в CRM системі Бітрікс24 - здатність до навчання);
-Робота з офлайн клієнтами: обробка замовлень по самовивозу і відвідувачів;
-Відправлення оброблених посилок в кінці робочої зміни

Education

СумГУ

Финансы и кредит, Сумы
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 9 months)

Сумський державний університет, спеціальність :фінанси і кредит( бакалавр), економіка довкілля і природокористування (магістр).

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Email Windows

Additional information

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, ініціативність,працелюбність,цілеспрямованість,комунікабельність,вміння працювати в колективі,швидко навчаюсь і сприймаю нову інформацію.

Мови:
Українська, російська - вільно.
Англійська - початковий.

Користувач ПК: Windows, Word, Excel, Internet, E-mail та ін.


Практичні навики та вміння:
- відповідальність за поставлені задачі і виконання посадових обов’язків,
- діловодство,
- робота з ПК (Word, Excel, 1C)
- ведення ділового листування та телефонних переговорів,
- робота з договорами, актами, службовими, наказами та звітами,
- планування робочого дня,
- ведення адміністративних питань (замовлення канцелярських товарів та продуктів харчування на офіс),
- бронювання білетів та готелів,
- співпраця з комунальними службами та контрагентами,
- контроль роботи водіїв та прибиральниці,
- виконання особистих доручень керівника,
- контроль та організація днів народження колективу та керівництва,
- організація новорічного корпоративу та Ін.,

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: