Resume from April 20, 2024 PRO

Світлана

Адміністратор-касир, асистент стоматолога, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор контакт центру

from 07.2021 to 09.2022 (1 year 2 months)
«ДокЛайф», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-приймати та розподіляти вхідні дзвінки;
-одержувати повідомлення та електронні листи, відправляти результати аналізів.
-вести базу даних клієнтів;
-надавати довідкові та консультативні послуги пацієнтам.
-надавати пацієнтам інформацію про ціни, види послуг, знижки, акції, режим роботи клініки.
-записувати пацієнтів на прийом, діагностику, онлайн консультацію!
-узгоджувати графік роботи лікарів.
- формувати графік роботи в програмі.

Асистент стоматолога

from 06.2021 to now (2 years 11 months)
Dent.ua, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Підготовка робочого місця лікаря перед прийомом пацієнта.
Стерилізація медичного інструментарію.
Асистування лікарю під час прийому.
Ведення медичної документації.
Комунікація з пацієнтами .

Адміністратор-касир

from 04.2016 to 07.2020 (4 years 3 months)
Лікарська Практика, Київ (медична клініка)

- Запис пацієнтів до спеціалістів клініки та організація зустрічі пацієнтів у холі клініки
- З’ясування мети візиту відвідувачів клініки, та збір інформацію про пацієнтів під час спілкування з ними, в программу "Медичний облік SQL"
- У межах своєї компетенції надаємо відвідувачам і тим, хто телефонує, інформацію щодо напрямів діяльності клініки, програм лікування, переліку й вартості лікувальних та діагностичних послуг, розкладу прийому лікарів
-контролювати графіка лікарів, коректного ведення розкладу.
-
- Ведемо розрахунки пацієнтів, готівкою та розрахунки із використанням платіжного терміналу, за медичні послуги.
- Супровід пацієнтів до зон очікування біля відповідних кабінетів клініки. Якщо пацієнти самостійно проходять до кабінетів, пояснює їм маршрут прямування.
- Координація черговості пацієнтів. За наявності великої кількості пацієнтів забезпечення порядку дотримання черговості та комфортні умови для очікування.
- Стеження за дотриманням чистоти у зонах очікування, справністю освітлення та відповідного офісного устаткування.
- Інформування спеціалістів клініки:
• щодо запланованих візитів, їх перенесення чи скасування;
• про прибулих пацієнтів, які очікують на прийом біля кабінету
- Інформує головного адміністратора про наявні недоліки в організації приймання пацієнтів; вживає заходи щодо усунення недоліків; здійснює контроль за виконанням медичним персоналом вказівок керівництва клініки з питань приймання пацієнтів.
- Підготовка документів для страхових компаній, на відшкодування лікування для пацієнтів.
- У разі невиходу лікаря на прийом забезпечує перезапис пацієнта на інший час або вишукує можливість заміни лікаря.
- Формування касового звіту, в кінці робочого дня.
- Своєчасне відкриття та закриття Клініки

Адміністратор

from 05.2014 to 04.2016 (1 year 11 months)
Viva, Київ (медична клініка)

-Готувати перед прийомом пацієнтів кабінети, перевірка укомплектованість робочого місця рекламними матеріалами, необхідними бланками і документацією, канцелярським приладдям.
-Перевірка готовності до роботи всіх технічних засобів (комп'ютер, касовий апарат, телефонний апарат;
-Регулювати потік пацієнтів, до лікарського прийому запрошуємо пацієнта присісти і почекати, коли лікар запросить пацієнта пройти в кабінет.
-Здійснює розкладку медичних карт, результатів аналізів в картотеку.
Формування оптимального запису пацієнтів в програмі "Медичний облік" на первинну і повторну консультації згідно з прийнятими в клініці стандартами.
-Інформує пацієнтів про отримання результатів обстеження, та відправлення результатів аналізів на електрону пошту пацієнта.
-Надавати відвідувачам клініки інформацію щодо порядку роботи, про час і місце прийому лікарів.
-Підбір зручного часу для пацієнта і при необхідності консультація декількох фахівців прийоми ставить послідовно.
-Проводити телефонні переговори з пацієнтами з метою підтвердження запису пацієнта на прийом до лікаря.
-Інформує керівництво Клініки про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, прийняті заходи щодо їх ліквідації. Своєчасно представляє претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів на розгляд.
-Оформлення інформованої згода пацієнта на медичне втручання
-У разі невиходу лікаря на прийом забезпечує перезапис пацієнта на інший час або вишукує можливість заміни лікаря.
- своєчасне відкриття та закриття Клініки.

Адміністратор-касир, асистент

from 04.2012 to 06.2013 (1 year 2 months)
Стоматологічна клініка Віва-Дент, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Надання інформації ,що стосуються послуг клініки
-Ведення запису пацієнтів в програмі 1С
-Раціональний розподіл дзвінків / робочого часу співробітників,
-Ведення обліку продукції клініки, та замовлення
-Проводити телефонні переговори з пацієнтами з метою підтвердження запису пацієнта на прийом до лікаря.
-Проводити оплату послуг,
-Контроль дисципліни та порядку в клініці.

Адміністратор-касир

from 02.2011 to 04.2012 (1 year 2 months)
Стоматологічна клініка "Посмішка", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Заводити медичну карту на пацієнта, що вперше відвідав медичний заклад до початку первинної консультації,
Внести в программу 1С
Запрошувати пацієнта присісти і почекати, коли лікар запросить
Здійснювати розрахунок пацієнтів з видачею їм чеків.
Контролювати чистоту і порядок в холі, ганку і в коридорах медичного закладу.
Давати усні довідки, що стосуються послуг центру.
Працювати з комп'ютерними програмами.Word, Exel, мини атс
Проводити оплату послуг, відмітку про виконання послуг.
Регулярно вести звітність.
Приймати заходи щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні пацієнтів.
Інформує керівництво про наявні недоліки в обслуговуванні пацієнтів, приймає заходи до їх ліквідації

Education

НПУ імені Гоголя

Соціальній педагог та практичний психолог, Ніжин
Higher, from 2002 to 2006 (4 years)

Медична школа при Дарницькому медичному об'єднанні

Медична сестра, Київ
Specialized secondary, from 2000 to 2002 (2 years)

Additional education and certificates

Навчальний центр " Данко" Бухгалтерія 1с 8,3+М,E.D.O.C

2020 рік, 2 міс

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Adobe Photoshop Робота з оргтехнікою Бухгалтерський облік Робота з факсом Міні-АТС Figma

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Відсутність шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: