• PRO

Павло

Територіальний менеджер з розвитку роздрібної мережі, регіональний керівник

Employment type:
full-time
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з розвитку роздрібної мережі

from 03.2021 to 01.2025 (3 years 10 months)
Гермес роздрібна торгівля, Київ (Роздрібна торгівля)

До 30 співробітників у підпорядкуванні, роздрібна мережа продажу табачних виробів та продуктів харчування.
Завдання:
Пошук нових прибуткових локацій для відкриття магазинів з нуля; Проведення переговорів з орендодавцями та представниками торгових центрів; Оцінка потенціалу локацій: трафік(червона доріжка) магніти, виявлення середнього чеку, конкуренція, відповідність цільовій аудиторії, погодження локації з керівництвом та презентація. Повний супровід процесу відкриття нових торгових точок: від підписання договорів до запуску; Оптимізація та стандартизація процесів відкриття нових локацій; Ведення внутрішньої звітності та аналітики щодо розвитку мережі; Співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективного запуску (маркетинг, операційна команда, логістика).
- Контроль та організація безперебійної роботи, розвиток тт,
- Контроль фінансових показників, виконання планів продаж торгових точок.
- Підготовка звітів та аналіз показників продажів.
- Продажі, презентація, робота з запереченнями.
- Проведення комплексних інвентаризацій, в тому числі аудитів якості обслуговування.
- Ведення обліку товарів, контроль за касовими операціями та звітністю.
- Контроль за товарними залишками, формування замовлення.- Формування асортименту.
- Проведення мерчандайзингу на всіх тт згідно стандартів компанії.- Вирішення адміністративних питань у роботі різних точок.
- Планування заходів щодо виведення на рентабельність торгових точок, шляхи рішення для збільшення товарообігу.
- Ведення переговорів з орендодавцями; взаємодія з адміністрацією торгових центрів, для оптимізації робочих процесів.
- Робота з органами місцевого самоврядування, КМДА.
- Вирішення господарських питань, оптимізація витрат на тт.- Забезпечення необхідної комунікації між магазинами.
- Формування команди: підбір, навчання, контроль, мотивація і розвиток персоналу, підвищення їх результативності.
- Спілкування з клієнтами, отримання зворотного зв'язку, робота над помилками, створення гарного сервісу.

Досягнення: за 4 роки розвиток торгових точок з 4 до 18, які ефективно працюють та приносять прибуток компанії. Збільшив загальний обсяг продажів продукції в 4 рази за період роботи в компанії.

Директор філіалу

from 05.2018 to 02.2021 (2 years 9 months)
ПТ Ломбард "Капітал", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

ПТ Ломбард "Капітал" https://lombard-capital.com.ua
від 1000 до 1500 співробітників Фінансові послуги Мережа ломбардів. у підпорядкуванні 19 осіб.
Завдання:
Забезпечення виконання плану продажу у межах довіреної території.
Відкриття та запуск ломбардних відділень з "0" та координація їх діяльності понад 10 шт.
Підписання договорів оренди (комуналка), щомісячна оплата.
Організація роботи співробітників (підбір, навчання персоналу, наставництво, робота з KPI показниками).
Взаємодія з органами контролю (Поліція, МНС, Комісія з праці).
Адміністрація роботи, дотримання порядку, дисципліни, правил та стандартів Компанії, погодження зовнішньої реклами.
Матеріально-технічне забезпечення роботи ЛВ.
Контроль та аналіз ефективності діяльності, внесення пропозицій, аналіз ринку конкурентів, взаємодія регіону з ЦО.
Щомісячне надання фінансової аналітики прибутковості та ін.звітів у ЦО про роботу відділень.
Досягнення: створив 10 ломбардних відділень у регіоні, сформував професійну команду з 19 фахівців, за 2 роки досяг 100% виконання плану, підвищив операційну ефективність бізнесу на 60%, збільшив частку ринку на території відповідальності.

Education

Дніпропетровський юридичний інститут

Правознавство, юрист-спеціаліст, Дніпро
Higher, from 1994 to 1998 (4 years)

Курси підвищення кваліфікації сертифікат директора фінансової установи від 20.05.2021року

Knowledge and skills

  • Відкриття тт з нуля та запуск
  • MS Office
  • CRM
  • Продаж
  • Категорія в с
  • 12 років ефективної роботи на керівних позиціях
  • Проведення організаційних змін та побудова структури управління
  • Управління мережею із 65 відділень
  • Знання ринку та конкурентної ситуації
  • Вміння планувати роботу на своїй території
  • Здатність аналізувати дані про продажі
  • Здатність мотивування команди для досягнення поставлених цілей
  • Робота із запереченнями

Additional information

Володіння мовами

Англійська - базова

Курси, тренінги, сертифікати

Курси підвищення кваліфікації"
Для керівника, сертифікат від 2021
Тренінг управлінських компетенцій «Майстерня управління»
Приватний тренінг
додаткова інформація
Знання ПК:
Впевнений користувач 1С, Microsoft Office, crm.
Маючи ефективний досвід у продажах та у сфері економічної безпеки впевнений, що буду корисний вашій компанії у вирішенні найскладніших завдань.
Водійське посвідчення
Категорії: B, C.
Наявність власного автомобіля, наявність біометричного закордонного паспорта
Шкідливі звички
Не маю, не палю.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: