Resume from February 5, 2024 PRO

Олена

Керівник з розвитку продажів та якісного сервісу

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проектів з контролю клієнтського сервісу Управління менеджменту якості

from 11.2016 to now (7 years 7 months)
АТ "Укрпошта", Киев (Транспорт, логістика)

•Організація проведення оцінки якості обслуговування клієнтів для перевірки дотримання стандартів обслуговування клієнтів;
•Організація процесу контролю якості клієнтського сервісу у відділеннях методом «Таємний покупець» та іншими методами;
•Формування відповідних аналітичних звітів в межах компетенції управління;
•Координація роботи з надання консультативної, методичної та практичної допомоги підрозділам центрального апарату та мережі з питань.

Начальник відділу управління якістю та підтримки продажів

from 12.2007 to 12.2015 (8 years)
ПАТ "ВТБ банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка та впровадження моделі продажів роздрібного бізнесу (ВТБгрупп&McKinsey&Company)
•Розробка та впровадження Концепції якості в мережі продажів;
•Розробка, впровадження та супроводження Інформаційно – довідкової служби «Гаряча лінія» (Оперативна підтримка співробітників роздрібного бізнесу– on-line);
•Розробка та впровадження рекомендацій з продажу роздрібних продуктів («Посібник з продажів», навчальні курси «Якісний сервіс», розробка та ведення блогу «Територія якості» більше - 150 статей про досвід в продажах та про надання якісного сервісу, які впроваджені в компаніях світу, розробка щоденників для директорів відділень, програми мотивації, навчальні відео – ролики, бібліотека якості і т.д.)
•Розробка та впровадження форматів та структури відділень.

Експерт відділу організації банківських процесів

from 04.2006 to 12.2006 (8 months)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Керівник відділення

from 09.2002 to 01.2006 (3 years 4 months)
Прокредит банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Education

Київський національний економічний університет

Фінанси та кредит, Киев
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 8 months)

Additional information

4 роки досвіду успішного впровадження якісного сервісу ( NPS, CSI) в компанії національного оператора поштового зв'язку (11 000 відділень/3 000 в проєкті).

15 років досвіду в банківській сфері в напрямках: розвиток якісного сервісу, розвиток та підтримка продажів роздрібних послуг, розробка та впровадження продуктів і послуг. Розробка моделі продажів з роздрібного бізнесу, тиражування на мережу (160 відділень) та успішне впровадження.

Розробка та впровадження концепції Якісного сервісу (методологія, навчальні курси, впровадження проєктів «Таємний покупець» та «Телефонне опитування клієнтів» NPS, CSI, написано більше 150 статей про досвід в продажах та про надання якісного сервісу, які впроваджені в компаніях світу).

Захоплююсь процесами та їх оптимізацією.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: