Resume from January 27, 2022 PRO

Юлія

Юрист

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Slavuta

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер зі страхування

from 06.2021 to now (2 years 11 months)
ПАТ НАСК "ОРАНТА", Славута (Фінанси, банки, страхування)

прийом громадян та оформлення страхових полісів;
ведення щоквартальних та щомісячних звітностей, що стосуються роботи відділення;
робота з страховими випадками;
збільшення клієнтської бази;
прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для оформлення страхових випадків.

Головний спеціаліст з питань контролю

from 01.2013 to 09.2020 (7 years 8 months)
Славутська РДА Хмельницької області, Славута (Державні організації)

За час роботи в РДА до моїх обов’язків входило:
ведення щоквартальних та щомісячних звітностей, що стосуються роботи відділу;
збір та висвітлення інформації про роботу райдержадміністрації;
наповнення офіційного сайту;
контроль за вчасністю та повнотою виконання документів структурними підрозділами райдержадміністрації;
робота зі зверненнями громадян, депутатськими та адвокатськими запитами;
прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.

Education

Національний університет "Острозька академія"

Право, Острог
Unfinished higher, from 2021 to 2022 (1 year)

Навчаюся на 3-му курсі в Національному університеті "Острозька академія" на юриста.

Кам'янець-Подільський національний університет ім. І.Огієнка

Біолог, Кам'янець-Подільський
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Knowledge and skills

Користувач Internet Проведення презентацій

Additional information

Саноян Юлія Миколаївна
Вік: 34 роки
Освіта: вища, в 2012 році закінчила Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка за спеціальністю «Фахівець в галузі освіти. Вчитель біології. Еколог.»
На даний момент являюся студенткою 3 курсу заочного відділення національного університету «Острозька академія» в галузі «Право».
Сімейний стан:одружена, маю 3 дітей.
Адреса: м. Славута, вул. Я. Мудрого, 31/6
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:
2007-2011 рр – вчитель хімії, біології Горицького нвк;
з січня 2013 року працювала в Славутській районній державній адміністрації, маю 7 років, 8 місяців стажу державної служби. На роботу була прийнята, за результатами конкурсу, на посаду завідувача сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату РДА;
в березні 2016 року переведено на посаду головного спеціаліста загального відділу з питань контролю.
в 2020 році переведено на посаду адміністратора відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Славутської райдержадміністрації
31.08.2020 – звільнена з посади у зв’язку зі скроченням чисельності державних службовців.
На даний момент працюю в ПАТ НАСК "ОРАНТА" на посаді менеджера зі страхування.
Додаткова інформація:
Знання мов: українська, російська - вільно, німецька, англійська - зі словником.
Посвідчення водія – так, категорія В, маю власне авто.
Досвід роботи з ПК – впевнений користувач.
Маю сертифікат про проходження курсів офіс-менеджера та сертифікат про проходження базового курсу із цифрової грамотності.
Особисті якості:
•спроможність до ефективної усної та письмової комунікації;
•навички організації комунікативних заходів для громадськості та ЗМІ;
•аналітичне мислення, організаторські здібності, висока загальна культура, комунікабельність, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
Я активна, цілеспрямована, комунікабельна. До роботи відношуся відповідально, швидко вчуся, працюю на результат. Готова навчатися і вдосконалюватися.

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: