Resume from May 10, 2024 PRO

Нина

Адміністратор, митний декларант, касир, бухгалтер, копірайтер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City of residence:
Hlukhiv
Ready to work:
Hlukhiv, Kyiv, Remote, Shostka

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Агент з митного оформлення

from 11.2016 to 06.2020 (3 years 7 months)
ТОВ "Твоя логістика", Глухов (Транспорт, логістика)

Копірайтер

from 10.2015 to now (8 years 7 months)
Фріланс, Глухів (ЗМІ, медіа)

Головний інспектор

from 09.2002 to 04.2015 (12 years 7 months)
Глухівська митниця, Сумська митниця, Глухов (Державні організації)

Education

АМСУ

Економічний, бухгалтерський облік та аудит, Дніпро
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)

Knowledge and skills

MS Office Пользователь Internet Email Клиент-Банк ЛИГА:ЗАКОН Банковские программы Законодательство Украины Ведение отчетности Электронная отчетность

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • German — beginner

Additional information

Освіта – повна вища. Навчальний заклад – Академія митної служби України, факультет економічний, спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит».
Мета: знайти роботу, що відповідає моїм професійним вимогам та здібностям. Маю досвід роботи у таких напрямках: у сфері економічної та митної діяльності, у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, у сфері обслуговування на різних посадах, у сфері копірайтингу. Готова кардинально змінити вид діяльності, щоб робота приносила і матеріальне, і моральне задоволення.

Професійні навички
Знання економічного та митного законодавства України та застосування його на практиці.
Досвід проведення перевірок фінансово-економічної діяльності підприємств (близько 3-х років у сфері аудиту).
Організація роботи задля досягнення планових показників діяльності підприємства.
Досвід створення та заповнення різних митних документів, їх узгодження з митницею, отримання позначок про здійснення митних процедур.
Досвід роботи з митними деклараціями, у т.ч. визначення коду ТН ЗЕД, розрахунок митних платежів та зборів.
Досвід проведення зборів керівництва із протоколюванням, корпоративних заходів. Навички роботи з договірною базою організацій, у т.ч. із зовнішньоекономічними контрактами. Складання аналітичних оглядів, рейтингів, прогнозів.
Набір та навчання персоналу, складання графіків виходу на роботу.
Контроль та дотримання бюджетних статей видатків.
Облік наявності, надходжень та переміщення ТМЦ на складах магазину будівельних товарів.
Написання оповідань, нарисів, новел, повістей у художньому, науково-популярному стилях різну тематику.
Написання якісних текстів за заданими параметрами.
Складання аналітичних оглядів, рейтингів, прогнозів.
Досвід самостійного написання та редагування статей на різну тематику.
Досвід роботи з великим обсягом інформації.
Досвід роботи у сфері обслуговування.
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Power Point, Google, програмно-інформаційні комплекси у банківській сфері, митній службі, брокерській діяльності, організації товарообігу тощо).

Досвід роботи
Досвід роботи з 2002 по 2015 роки на митницях. Займала посади від інспектора до головного інспектора у роботі з громадянами на митних переходах, а також у сфері аудиту та бухгалтерського обліку.
Досвід роботи агентом митного оформлення у пункті пропуску, виконання функцій адміністратора відділення, керівництво колективом з 4-х осіб.
Досвід роботи у відділенні банку, розташованому на митному переході. Здійснювала операції з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів, проводила валютно-обмінні операції.
Досвід роботи головним бухгалтером, ведення бухгалтерії на приватних підприємствах.
Досвід віддаленої роботи у відкритті торгових Інтернет-майданчиків, SEO-маркетингу. Організація роботи підприємства у сфері ЗЕД.
Досвід роботи адміністратором Інтернет-магазину.
Досвід роботи диспетчером у службі таксі.
Досвід роботи у call-центрі.
Досвід роботи оператором ПК.
Загальний трудовий стаж – понад 20 років, стаж державної служби – понад 13 років.

Володіння мовами
Українська, російська мови – досконалі.
Англійська – базовий рівень (усна, письмова).
Німецька – елементарний рівень.

Додаткові відомості
Сімейний стан: одружена.
Діти: дочка 2010р.н.
Можливість відряджень: є.
Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але висловлюю і власне бачення. До роботи ставлюся з максимальною віддачею.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: