- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6925269/
Комерційний директор
- Considering positions:
- Комерційний директор, Начальник відділу, Керівник проєкту, Операційний директор, Директор з розвитку, Тим лід, Категорійний менеджер, Керівник відділу продажу, Менеджер з продажу, Директор з продажу
- Employment type:
- full-time, part-time
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Other countries, Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Менеджер з розвитку
from 10.2023 to 02.2025
(1 year 4 months)
ХХХ, Київ (IT)
Основне завдання:
•Розвиток продажів на ринку Казахстану (Х10 за 3 місяці).
Додаткові завдання:
Виконувати обов'язки операційного директора
•Допомога з розвитком продажів на ринку Грузії;
•Тестування гіпотези можливості розвитку продажів на ринках Європейських країн;
•Аналіз бізнес-процесів компанії, та їх оптимізація;
•Участь у впровадженні ERP-системи Odoo;
•Допомога в реорганізації відділу компанії в Україні;
•Пошук та підбір персоналу.
Проведена робота:
•Провів аудит бізнес-процесів, визначив вузькі місця та запропонував шляхи їх усунення;
•Виступив одним з кураторів впровадження ERP-системи Odoo;
•Ініціював модифікацію відділу збуту та відокремлення відділу сервісу в окрему структуру;
•Взяв на себе керівництво новоствореною командою з лідогенерації і спеціалістом з тендерів;
•Опосередковано керував підрозділом акаунт менеджерів, відділом сервісу і маркетингу, в Україні;
•Особисто провів моніторинг працюючих рішень, щодо виходу на ринок Європи, та досягнення «вибухового рівня продажів» на ринках Грузії, та Казахстану.
Основні результати:
•Повністю описав всі бізнес-процеси відділу збуту (з використанням BPMN). Також склав і задокументував службові інструкцій і регламенти для всіх посад відділу збуту;
•Створив і впровадив систему тижневого онбордингу для нових менеджерів з продажу;
•Допоміг команді з розробки заощадити більше 60% бюджету, час і нервові клітини, на реалізацію інтеграції Odoo і BAS (тобто знайшов адекватного субпідрядника);
•Знайшов і підібрав, наступних співробітників: юрист,2 експедитори, 2 інженера з ремонту і головний інженер, адміністратор відділу сервісу, 2 спеціалісти з лідогенерації;
•Розробив і затвердив KPI для відділу збуту в Україні;
•Командою лідогенерації, під моїм керівництвом, за 90 днів опрацьовано декілька «холодних» баз (з загальною кількістю-близько 7000 клієнтів). Практично з нуля, формовано 2 бази потенційних клієнтів (Казахстан і Україна, всього 600 клієнтів), та напрацьовано 30 «теплих» лідів.
Старший менеджер по роботі з ключовими клієнтами
from 08.2021 to 04.2023
(1 year 8 months)
Glovo, Дніпро (Транспорт, логістика)
Основні завдання:
•Вірно оцінити на предмет потенціалу впливу на ріст продажів в регіоні, та обрати для співпраці потенційних партнерів (50-80 в регіоні);
•Покращити комерційну складову компанії (дохід, рентабельність), через покращення операційної ефективності партнерів (середній час операцій, середній чек, коефіцієнт різних конверсій, к-ть замовлень);
•Моніторинг і виконання показників OKR та KPI, відповідно.
Основні результати:
•Законтрактував на ексклюзивну співпрацю, без додаткових витрат, 90% своїх партнерів;
•Досягнув рівня задоволеності партнерів понад 90%;
•Знизив сталий рівень протермінованої дебіторської заборгованості до 2%;
•Підвищив реальні продажі моїх партнерів більш ніж у 1,5 рази;
•Забезпечив стабільне виконання планів кожного кварталу (104% -143%).
Національний менеджер
from 04.2017 to 04.2021
(4 years)
Velta cosmetic, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні завдання:
•Повернути продажі (факт-падіння на 50%) в каналі «Мережі» на колишній рівень за 8 місяців;
•Ріст продажів в рамках заданої рентабельності в подальшому.
Додаткові завдання:
Виконувати обов'язки комерційного директора
Проведена робота:
•На основі аналізу поточної ситуації, розробив комерційну стратегію і поступово її втілив;
•Змінив позиціонування /репутацію, компанії в свідомості контрагентів з «ноунейм вітчизняного виробника дешевої косметики» на «надійний та гнучкий виробник бренду Х, з яким ніколи немає проблем», що сприяло початку зміни ситуації з падінням рівня продажів на протилежну;
•Радикально змінив асортимент, упорядкувавши його в чіткі категорії, та спозиціоновані бренди, в тому числі і по цінам;
•Утримав долю ринку у ключових товарних напрямках, та доповнив асортимент двома новими, для компанії, товарними категоріями, з фокусом на продукти з високою доданою вартістю;
•Розробив цінову і бонусну політику з урахуванням маржинальності, конкурентоспроможності і дотримання «рекомендованих цін» контрагентами;
•Сформував і в подальшому адміністрував маркетинговий бюджет і бюджет з продажу в цілому;
•Виступив ініціатором змін підходу компанії до роботи з розробкою нових продуктів, залучивши до цього процесу керівників всіх відділів, та прийняв у безпосередню участь у ньому;
•В подальшому взяв на себе відповідальність за планову оборотність складу і фінансові показники основної частини відділу продажу («Мережі» і «Дистрибуція», 80%-90% обороту).
Основні результати:
•Подвоїв (данні в реальному значенні, скоригованому на інфляцію) обсяг регулярних щорічних продажів за чотири роки (демонструючи мінімально 15% річне зростання з 2-го року);
•Досяг середнього ROI (за чистим прибутком)-21% (при цьому, жоден рік не був збитковим);
•Скоротив оборотність дебіторської заборгованості з 4 до 3 місяців, а частку «умовно протермінованої заборгованості» (товар наданий на умовах консигнації) з 24% до 11%;
•Запобіг суттєвому погіршенню умов контрактів по основним контрагентам. Крім того домігся початку співпраці з новими клієнтами («Новус», «Класс»), або суттєвого розширення асортименту в деяких існуючих («АТБ», «Ашан», «Єва», «ПроСтор»);
•Скоротив «постійні запаси» на складі з 4 до 1 місяця, та забезпечив прогнозованість виробництва.
Регіональний менеджер
from 03.2015 to 07.2016
(1 year 4 months)
Концерн Хлібпром, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основним моїм завданням була організація дистрибуції, непрофільної для компанії, продукції на регіональному рівні, з забезпеченням високого рівня продажів і стабільного грошового потоку.
Основні результати:
•Розробив та реалізував власну (неординарну) регіональну тактику продажів;
•Досягнув стабільної динаміки продажу з похибкою прогнозування 5%;
•Забезпечив найкращий результат у роботі з боргами (протермінована деб. заборг. менше 7%);
•Протягом 1 року зміг утримувати щомісячне виконання планових продажів;
•Єдиний серед колег знайшов і втримав дистриб'юторів в усіх областях регіону.
Регіональний менеджер
from 12.2012 to 02.2014
(1 year 2 months)
Концерн Калина (Unilever), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основне завдання: В умовах згортання бізнесу компанією, організувати роботу об’єднаних регіональних команд (9 чол.) і:
•Забезпечити річний приріст продажів (+13%), одночасно досягнувши високих показників дистрибуції;
•Уникнути системних порушень фінансової дисципліни чи невиконання зобов'язань дистриб’юторами.
Основні результати:
•Вірно і своєчасно спрогнозував розгортання подальших подій (протягом року);
•Не дивлячись на «сюрпризи» від «попередників», не перевищив річний бюджет;
•Перевиконав плани (продажі +18%, кількісна дистрибуція 96%, якісна дистрибуція 83%);
•Закрив усі обопільні борги (між компанією і дистриб’юторами).
Менеджер по роботі з локальними ключовими клієнтами
from 09.2008 to 12.2012
(4 years 3 months)
Концерн Калина (Unilever), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні завдання:
•Виконання планів по представленості і об’єму продажів в каналі збуту «Регіональні мережі»:
- Проведення річних і оперативних переговорів. Контроль реалізації домовленостей;
- Управління бюджетом каналу збуту;
- Координація взаємодії дистриб'юторів з ключовими клієнтами;
- Пряме управління власною командою мерчендайзерів та опосередковане управління 7 різними командами на базі дистриб’юторів.
Основні результати:
•Досягнув більшої за справедливу ринкову, частки продукції на полицях мереж;
•За 4 роки роботи, збільшив об'єм продажів по своїм клієнтам, більш ніж у 4 рази;
•Досягнув найкращих, серед колег, результатів по ключовим показникам (2011-2012).
Education
E.O.I. ( офіційна школа з вивченням іноземних мов)
Іспанська мова, Київ
Higher, from 2025 to 2030 (5 years)
Звісно, що місто НЕ Київ, але wirk.ua гадає, що якщо освіта, то тільки вітчизняна)))
E.O.I. ( офіційна школа з вивченням іноземних мов)
Англійська мова. Вечірнє навчання., Київ
Higher, from 2024 to 2029 (5 years)
Заклад іспанський. Опановую англійську мову. Зараз на рівні B1. Планую навчатись до C2
ДУЕП
МВА, Дніпро
Higher, from 2014 to 2016 (2 years)
Knowledge and skills
- Зосередженість
- Уміння аналізувати
- Стратегічне планування
- Управлінські навички
- Планування продажу
- Впровадження системи KPI
- Побудова відділу продажу
- Продаж B2B
- Організованість
- FMCG-продаж
- Продаж B2C
- Ведення переговорів
- Управління командою
- 1С:Підприємство
- Користувач 1С
- Проведення презентацій
Language proficiencies
- English — average
- Polish — average
- Spanish — beginner
References
Будуть надані на фінальному етапі за необхідності
На ваш вибір (керівники, колеги, підлеглі, партнери, клієнти), Будь-яка з тих де я працював
Additional information
Я не проживаю в Україні та шукаю лише віддалену роботу. Офісні вакансії мені не підходять, проте я відкритий до ділових поїздок і співпраці в межах Європи чи інших регіонів світу.
Similar candidates
-
Керівник відділу продажу
Other countries -
Керівник відділу продажу
120000 UAH, Other countries, Kyiv, Remote -
Керівник відділу продажу
Dnipro, Remote -
Керівник відділу продажу
45000 UAH, Remote -
Керівник відділу продажу
30000 UAH, Remote -
Менеджер з продажу, керівник
Remote