Вікторія
Директор з маркетингу, 35 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 27 years
- City:
- Romny
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6969593
Work experience
Головний маркетолог
from 01.2018 to 03.2021
(3 years 2 months)
ТОВ "ЛАСИЙ КОШИК", Ромни (виготовлення продуктів харчування)
1. Керування проведенням досліджень основних факторів, що формують динаміку споживчого попиту на продукцію підприємства, співвідношення попиту і пропозиції на аналогічні види продукції, технічних і інших споживчих якостей конкурентної продукції.
2. Забезпечення участі служби маркетингу в складанні перспективних і поточних планів виробництва і реалізації продукції, визначенні нових ринків збуту і нових споживачів продукції;
3. Координування діяльності всіх функціональних підрозділів по збору та аналізу комерційно-економічної інформації, створення баз даних по маркетингу;
4. Організація вивчення думок споживачів про продукцію, що випускається підприємством, їх вплив на збут і підготовку пропозицій по підвищенню її конкурентоспроможності і якості;
5. Організація розробки стратегії проведення рекламних заходів в засобах масової інформації, за допомогою зовнішньої, електронної, поштової реклами, реклами на транспорті, участь в галузевих виставках, ярмарках для інформування потенційних споживачів і розширення ринку збуту;
6. Керування формуванням фірмового стилю підприємства на основі брендбуку;
7. Ініціювання розробки пропозицій і рекомендації по зміні технічних, економічних і інших характеристик продукції з ціллю покращення її споживчих якостей і стимулювання збуту;
8. Розроблення рекомендації щодо вдосконалення асортименту та якості продукції, орієнтованої на задоволення потреб споживачів;
9. Прийняття участі в організації виставок, ярмарків, дегустацій, розповсюдженні інформації про виробника та його можливостями;
10. Розробка та реалізація маркетингових акцій та кампаній, спрямованих на торгові точки, дистриб’юторів та споживачів, націлених на просування торгової марки, зростання товарообігу, стимулювання діяльності дистриб’юторів та торгових точок;
11. Розробка та впровадження цінової політики підприємства на основі аналізу цінових пропозицій ринку;
12. Контроль та координація щомісячної звітності інженерно-технічної служби, логістики та відділів реалізації продукції;
13. Надання аналітичної бази економічному підрозділу для нарахування заробітної плати відділу реалізації продукції;
14. Координація та контроль проведення розрахунків вартості продукції для відділу реалізації продаж згідно цінового аналізу ринку;
15. Погодження та контроль проведення договірних кампаній відділу реалізації продукції;
16. Контроль та координація введення нових видів продукції до виробництва;
17. Надання щомісячного табелю для нарахування заробітної плати працівникам маркетингу;
18. Вчасно та оперативно реагувати на зміни загальної ринкової ситуації країни та окремих конкурентів;
19. Контролювати за якісним та своєчасним виконанням посадових обов’язків працівників маркетингу;
20. Проведення аналізу та корегування основних постачальників матеріально-технічного забезпечення підприємства (виробники пакувальної тари та матеріалів, постачальники основної сировинної бази);
Головний маркетолог
from 07.2015 to 12.2017
(2 years 5 months)
ПрАТ "Роменський завод продовольчих товарів", Ромни (виготовлення продуктів харчування)
Education
Київський Національний Університет Харчових Технологій
Маркетинг, Київ
Higher, from 2015 to 2020 (4 years 5 months)
Additional education and certificates
Маркетинг ПРО
3 місяці
Інтернет маркетинг "ЛІРУ"
2 місяці
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner