Resume from September 15, 2023 PRO

Олег

Бізнес-аналітик (Power BI)

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу фандрайзингу та комунікації / бізнес аналітик

from 07.2022 to now (1 year 10 months)
БФ Благомай, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

З фондом працює через власний ФОП 3 група 5%

Ціль: Cтворення та впровадження бізнес плану з реструктуризації фонду, впровадження CRM системи, чітке розділення обов'язків, вихід на планові показники по збору коштів від Благодійників
Досягнення:
* впроваджена нова СРМ система NetHunt, налаштувано автоматизацію по роботі із Лідами
* участь в оновлені сайту, розробка ТЗ для розробників, створення Карти потреб в програмі AwesomeTable
* розроблена та вроваджена матриця розподілу обовязків між відділами та кожним працівником
* розроблено єдині стандарти документів (Google таблиці, презентації) для подальшої побудови аналітичних звітів в Power BI, Looker Studio, AwesomeTable
* впроваджена автоматична система розрахунку ЗП та бонусів в реальному часі для фандрайзерів та грантрайтерів
* перевиконання плану за 2022 рік по зборам коштів від Благодійників на 22,95%
* розроблена стратегія на 2023 рік по роботі з міжнародними фондами UN та Unicef ( розроблені та впроваджені політики фонду)
* розроблена і імплементована система навчання, тестування, адаптація нових фандрейзерів та грантрайтерів

Директор з розвитку

from 05.2022 to now (2 years)
Internationale Container Transport GmbH (ICT), Київ (Транспорт, логістика)

* штат компанії більше 200 осіб
* у підпорядкуванні 25 осіб
* створення та впровадження бізнес плану з реструктуризації філії, впровадження CRM системи, чітке розділення обов'язків, вихід на планові показники
Досягнення:
* впроваджені KPI для відділу логістики та продажів
* повний перехід на модель роботи через CRM систему та бізнес аналіз показників згідно системи
* впровадив нові методики роботи із Клієнтами для менеджерів з продажу
* впровадив нові методики роботи із фірмами підрядниками для менеджерів з логістики
* вихід на планові показники за оборотом та прибутком вже на другий місяць

Директор з розвитку

from 03.2020 to 04.2021 (1 year 1 month)
ТОВ " СМАРТ АГРО МЕНЕДЖМЕНТ ", Київ (Транспорт, логістика)

* штат компанії більше 200 осіб
* у підпорядкуванні 25 осіб
* створення та впровадження бізнес плану поетапної закупівлі на рік автотранспорту в кількості понад 60 одиниць (зерновози, тенти, рефрижератори, трали, автоцистерни) для повного комплексу надання логістичних послуг «під ключ» для агробізнесу
Досягнення:
* Поліпшення за рік показників рентабельності власного транспорту з 18грн/км до 32грн/км
* за рік вихід із внутрішнього ринку перевезень на міжнародний, отримання книжок ЕКМТ
* запуск з «нуля» експедиторського відділу та вихід на планові показники за 3 місяці за оборотом та прибутком, з приростом помісячно 5%
* оборот від прямих Клієнтів за рік зріс з 10% до 75%, відхід від посередницьких компаній
* розроблена та впроваджена система мотивації співробітників від менеджерів до водіїв

Директор філії

from 08.2019 to 02.2020 (6 months)
ТОВ "ІТЛ-ГРУПП" (Неоліт), Вінниця (Транспорт, логістика)

* штат компанії більше 100 осіб
* у підпорядкуванні 10 осіб
* запуск філії з «0» на умовах контракту на 6 місяців, від пошуку офісу до підбору персоналу
Досягнення:
* запущено філію у м. Вінниця за короткий термін - 6 міс, згідно з умовами контракту, працює по теперішній час
* Вихід на планові показники за оборотом та прибутком вже на другий місяць
* приріст кожного місяця за клієнтами - 4-5 клієнтів на місяць
* приріст за прибутком на місяць - 10-15%

Директор філії

from 03.2017 to 09.2019 (2 years 6 months)
ТОВ "ВЕСТТЕК", Вінниця (Транспорт, логістика)

* штат компанії понад 50 осіб
* у підпорядкуванні 10 осіб
* запуск філії з «0», від пошуку офісу до підбору персоналу
* залучення клієнтів шляхом проведення переговорів та укладання контрактів на найвищому рівні, основний акцент на великі агрофірми (АгроКряж, МХП, Кернел, КустоАгро)
Досягнення:
* запущено філію у м. Вінниця за короткий термін 2 місяці
* Вихід на планові показники за оборотом та прибутком вже на другий місяць
* укладання договорів з агрофірмами на перевезення вантажів у сезон прибирання врожаю
* залучення на сезон збирання врожаю понад 60 одиниць найманого транспорту за рахунок комплексного підходу із заправки транспорту 24/7 та гнучкої системи оплати перевізникам
* приріст щомісяця за клієнтами - 3-5 клієнтів на місяць
* приріст за валовим оборотом на місяць - 20-30%
* приріст за прибутком на місяць - 10-15%

Начальник відділу логістики

from 07.2015 to 03.2017 (1 year 8 months)
ТОВ "ГЛІКОХІМ", Вінниця (Хімічна промисловість, фармацевтика)

* штат компанії більше 150 осіб
* у підпорядкуванні 30 осіб
* планування обсягу запасів з урахуванням витрат на зберігання та обслуговування запасів
* розробка бюджету на логістику та забезпечення його виконання
Досягнення:
* реалізовано проект перевезень наливного вантажу в танк контейнерах залізничним транспортом з України в СНД
* реалізований проект поставки сировини з Європи в Україну у флексі контейнерах, перевалка через порт та доставка до заводу
* впроваджено єдину систему обліку залишків на складах

Спеціаліст відділу логістики

from 04.2014 to 07.2015 (1 year 3 months)
ТД "УКРСЕРВІС", Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

* штат компанії більше 100 осіб
* у підпорядкуванні 20 осіб
* управління та контроль процесу закупівель на всіх етапах логістичних ланцюжків
* управління запасами складу, замовлення продукції на склад, оформлення документів на переміщення та облік товарів, АВС XYZ аналіз товарів
Досягнення:
* впроваджено систему складського обліку WMS
* впроваджено систему відвантажень Клієнтам кур'єрськими службами «день в день», понад 100 замовлень на день
* Організація прямого імпорту з Китаю техніки під власною торговою маркою

Education

Державний економіко-технологічний університет транспорту

Організація перевезень та управління на транспорті, Київ
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Магістр

Additional education and certificates

Курси митних брокерів та декларантів

Київ, 2011

Продажі, переговори. Сергій Азимов

Київ, 2019

Бізнес аналіз. Курс від LABA

2021

Power BI. Курс від LABA

2021

Сертифікат Power BI Analytics Challenge from KERNEL

2022

"Благодійність.Волонтерство.Гроші" КШДУ

2023

"Корпоративна соціальна відповідальність" Impactorium

2023

"100% успішний проект". Академія фандрайзингу Р.Краплича

2023

Дата аналітик. Вступ до Excel

2023
Certificate

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК Adobe Photoshop AutoCAD ArchiCAD MS Power BI Adobe MS Excel SQL Agile Користувач ERP-системи Написання ТЗ Оптимізація бізнес-процесів

Language proficiencies

  • English — above average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

* досвід впровадження стратегії розвитку як комерційних компаній так і некомерційного благодійного фонду на основі бізнес-аналізу даних по методології Agile. Також маю досвід роботи в програмі Power BI, LookerStudio, AwesomeTable
* досвідчений користувач розробками Google (таблиці, презентації, форми) та Microsoft (Word, Excel, PowerPoint і Outlook)
* знання нотацій опису бізнес-процесів BPMN
* понад 8 років досвіду роботи за профільною освітою у сфері транспортної та складської логістики
* більше 5 років досвіду на керівних посадах
* близько 3 років досвіду у продажах на B2B та B2C ринках у сфері транспортно-експедиторських послуг
близько 1 року досвіду у залученні коштів від Благодійників на B2B та B2C ринках
* успішний досвід організації роботи з «0», відкриття та управління філіями у сфері логістики, побудови стратегій розвитку філії у довгостроковій та короткостроковій перспективі
* досвід ведення переговорів на найвищому рівні (власники бізнесу, комерційні директори), уміння переконувати, орієнтація на результат, уміння встановлювати довгострокові відносини
* аналіз основних показників діяльності підприємства: бюджет, баланс, P&L, Cash Flow
* знання основних законодавчих актів, що регулюють митне оформлення товарів, Інкотермс 2010, стандартизація та сертифікація експортованих та імпортованих товарів
* досвід впровадження системи складського обліку WMS, АВС XYZ аналіз товарів, методи оцінки товарно-матеріальних цінностей FIFO та FEFO
* робота в Power BI,Looker Studio, AwesomeTable, 1С, CRM-системах (One Box, ASANA, Bitrix24, NetHunt)
* права водія категорії «В», «С»
* Одружений, двоє дітей

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: