- PRO
Вікторія
Кадровик (НR), бухгалтер, логіст, 50 000 UAH
- Considering positions:
- Кадровик (НR), бухгалтер, логіст, Координатор, Менеджер з продажу
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 40 years
- City of residence:
- Fastiv
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7008270/
Work experience
Бухгалтер
from 03.2022 to now
(3 years 5 months)
BSS, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Ведення бухгатерії і кадрів, польська компанія
Бухгалтер, кадровик
from 03.2021 to 07.2022
(1 year 4 months)
Каменяр ТОВ, Фастів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Кадрова робота
Бухгалтерія
Education
Європейський університет
Бухгалтер і аудит, Київ
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)
Additional education and certificates
Менеджер упраління персоналом
2007
Бази даних Excell
2023
Knowledge and skills
- MS Excel
- 1С:Бухгалтерія
- M.E.Doc
- Ініціативність
Language proficiencies
Polish — fluent
Additional information
Лень Вікторія Іванівна
Дата народження: 12.06.1985
Адреса проживання: Київська обл., м. Фастів
Сімейний стан: заміжня
Електронна адреса: [
Телефон: [
Претендую на посаду:
1) бухгалтер, помічник бухгалтера, кадровик, економіст, логіст
Освіта:
1991-2002 ЗОШ I-III ст. №9 м. Фастів
2002- 2007 ВУЗ «Європейський університет» м. Київ,
спеціальність: бухгалтерський облік та аудит, диплом магістра по спеціальності.
Додаткова освіта:
12.11.01- 31.04.02 "Менеджер малого бізнесу", Свідоцтво №36
Ціль: Поняття малого бізнесу в цілому; складання бізнес-планів; стратегічне мислення; право на організацію робіт, пов’язаних з веденням малого бізнесу.
18.02.04- 01.03.04 «робота с комп’ютерною системою підтримки бухгалтерії 1С: Бухгалтерія 7.7”
Ціль: Необхідність для подальшої роботи по професії, спрощення роботи в бухгалтерії, Свідоцтво № ПК-040501
Досвід роботи:
1. 23.01.06 – 03.04.06 ТОВ „Компанія „Адрем”” м. Київ
Консалтингова компанія. Бухгалтерські послуги юридичним та фізичним особам: допомога при створенні та реєстрації, обробка первинної документації, складання звітності. Працювала за цивільно-правовою угодою.
Посада: бухгалтер
2. 10.04.06 – 01.10.2007р.:
1) ТОВ „Європейська торгівельна компанія – 2002” м. Київ
Будівництво будівель, орендні операції. Працювала за трудовим договором.
Посада: помічник головного бухгалтера
2) ООО „Топаз Де Роял” м. Київ
Продаж ювелірних виробів. Працювала за цивільно-правовою угодою.
3. 01.10.2007 – 30.03.2008р.: ПП «Електротех» м. Фастів
Продаж електротоварів. Працювала за цивільно-правовою угодою.
Посада: головний бухгалтер
4. 05.01.2010 -30.03.2012р.: СВК «Мрія» м. Фастів
Вирощування тваринництва та рослинництва, продаж сільськогосподарської продукції. Працювала за цивільно-правовою угодою.
Посада: бухгалтер
5. 01.10.2011 – 2013р.: ПП «Фасттранс» м. Фастів
Вантажні перевезення, продаж будівельних матеріалів. Працювала за цивільно-правовою угодою.
Посада: бухгалтер
6. 29.09.2012-2019р.: ТОВ «Юридична компанія «АМАТЕУС» м. Фастів
Юридична та бухгалтерська підтримка фізичних та юридичних осіб. Працювала за цивільно-правовою угодою.
Посада: бухгалтер, консультант.
7. 01.11.2013-27.07.2019 КП «Фастівський міський ринок» ФМР на посаді головного бухгалтера
8. 01.08.2019 по 09.06.2020 КП КСР «Ковалівський ККП» головний бухгалтер
9. 2021 -07.2022 ТОВ"Каменяр" бухгалтер бухгалтерія виробництва
Знання и навики:
1. Ведення первинної документації:
- розрахунково - платіжні документи,
- каса,
- зарплата,
- аванси,
- облік ОЗ, НА, ТМЦ,
- кредитні операції,
- кадри,
- клієнт – банк,
- робота в системі 1С 7.7,МЕДОК, ОПЗ Звітність, 1С 8, добре знання комп’ютера на рівні користувача,
2. бухгалтерський та податковий облік,
3. Бюджетний облік, фінансовий облік, планування,
4. формування звітності до податкової: декларації з прибутку, 1ДФ, ПДВ, звіт з єдиного податку, розрахунок податкової декларації за нерухоме майно, заяви та повідомлення, баланс, ЧЧП, ЄСВ, і т.п., звітність ФОП на всіх системах оподаткування і групах обліку.
5. статистична звітність
6. Управлінська діяльність
7. Кадровий облік, діловодство
8. Фінансове планування.
9. Бухгалтерський облік Фоп та звітність 1,2,3 група
10. Excel, Word, впевнений користувач ПК.
Особисті якості:
Відповідальність, посидючість, відданість своїй справі. Все, в чому не впевнена, консультуюсь в ЄБПЗ, та у відповідних інстанціях, консультуючих по відповідних питаннях. Слідкую за законодавством. Притримуюсь при роботі законів ПКУ.
Similar candidates
-
Junior HR Manager
Kyiv -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Kyiv -
Асистент HR-відділу
Kyiv, Remote -
Інспектор відділу кадрів
Kyiv -
HR-менеджер
Kyiv, Other countries, Remote -
Менеджер з персоналу
Kyiv