Resume from April 24, 2024 PRO

Анастасия

Менеджер інтернет-магазину

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Remote, Tsarychanka

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст супроводу клієнтів

from 05.2021 to now (2 years 11 months)
Гідромаркет, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

1) Продзвон існуючих клієнтів після покупки продукції компанії (через 2 тижні після покупки) з метою взяти відгук (як працювати з нашою компанією, сервіс, консультація менеджера) та уточнення у клієнта потреби в товарі.

2) Збір тематичної бази ( у кого можуть бути самоскиди, у кого можуть бути трактори, у кого можуть бути гідроциліндри тощо)

3) Холодний продзвон по зібраним базам, з метою познайомити клієнта з компанією та асортиментом. Запропонувати співпрацю.

4) Складання комерційних пропозицій за шаблоном

Робота в програмах:
- Binotel
- AmoCrm
- Trello
- viber
- Google документи

Менеджер інтернет-магазину одягу

from 10.2020 to 04.2021 (6 months)
Hotwix, Житомир (Легка промисловість)

Обробка замовлень у crm системі RetailCRM;
Допомога у підборі розміру виробу;
Консультація по замовленню;
Робота з поверненнями та обмінами товару;
Відпрацювання заперечень;
До продаж супутнього товару;
Здійснення дзвінків через Binotel у zoiper.

Причина звільнення - мало замовлень було і пішла шукати графік 5/2 сб, нд - вихідний

Фахівець служби підтримки

from 03.2019 to 11.2019 (8 months)
INSTAPLUS, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- ведення діалогу у чаті;
- Допомога по функціоналу сервісу;
- вирішення проблемних ситуацій; (помилки в завданнях, переплата за сервіс, компенсація за переплату, зменшення ліміту акаунтів у кабінеті, перерахунок днів підписки в кабінеті для користування функціями кабінету);
- консультації щодо функціоналу;
- допомога у налаштуванні завдань;
- допомога у пошуку причини не виконання завдання;
- передача складних питань на 2-ю лінію.

Робота в програмі: carrot quest, та адмінка instaplus
Причина догляду: скорочення

Фахівець служби підтримки

from 07.2018 to 01.2019 (6 months)
WorkSmart, Київ (Пошук персоналу, HR)

- прийом звернень співробітників компанії (заявки на: вихідний, відпустку, відгул, побутові проблеми в хостелі, питання із зарплати та графіку роботи та ін;
- рішення звернень співробітників у стислі терміни, надання інформації;
- Моніторинг коментарів на офіційній сторінці у Facebook
(Відповіді на запитання, бан за нецензурні висловлювання)
- Робота в програмах Zoiper, Binotel, Slack

Причина відходу: втомилася від графіка роботи 8-23 2/2, та маленької зарплати

Фахівець служби підтримки

from 11.2017 to 05.2018 (6 months)
UpSaleMe, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Прослуховування розмов операторів з продажу
- Виявлення помилок у роботі оператора на дотримання етапів продажу
- Комунікація з операторами та СВ групи
- Проведення фокусу щодо падіння апсейла офера тощо.

Причина звільнення: Скорочення віддалених співробітників компанії.

Менеджер з прийому замовлень

from 11.2016 to 05.2017 (6 months)
OdessaOpt, Одесса (Роздрібна торгівля)

• віддалена робота
•прийом замовлень через адмінку
•консультування по сайту, на замовлення, вирішення проблемних ситуацій
• листування в вк
збір товарів на відправлення, підготовка даних на відправлення, заміна товарів
робота в програмах Prestashop, JivoSite

Причина відходу - ВКонтату заборонили в Україні, і впали продажі.

Оператор чату служби підтримки

from 04.2016 to 10.2016 (6 months)
Lalafo, Киев (Пошук персоналу, HR)

• віддалена робота
листування з користувачами онлайн/оффлайн
•вирішення питань щодо публікації оголошень, управління ними, модерації
•допомога пошуку товарів
•вирішення проблемних ситуацій (баг докладання, баг сайту та ін.)
• робота в програмі Zopim, zendesk.
Причина догляду – закрили чат-підтримку через непотрібність.

Оператор забезпечення якості клієнтів

from 02.2014 to 11.2014 (9 months)
FotoMag, Дніпро (Легка промисловість)

•Здійснення вихідних та прийом вхідних дзвінків;
•Надання інформації на замовлення;
•Вирішення питань щодо сервісного обслуговування товару;
•Робота з відгуками на сайті

Причина відходу – компанія закрилася у м. Дніпро та переїхала до Києва

Оператор телефонного стягнення

from 03.2012 to 01.2014 (1 year 10 months)
Homer Software House, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

•Здійснення вихідних та вхідних дзвінків;
•Надання інформації клієнту за кредитом;
• Домовлятися про погашення простроченої заборгованості за кредитом
• Робота з запереченнями
•Вирішення проблемних ситуацій.
Причина догляду – професійне вигорання

Education

ТДАТУ

Эколого-мелиоративный, Днепропетроск, Днепр
Higher, from 2010 to 2012 (1 year 8 months)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: