Iryna
Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з обслуговування клієнтів
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7084268/
Education
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
Економіки та Управління, Менеджмент організацій, Київ
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)
Магiстр з менеджменту. Управлiння малим бiзнесом.
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- MS Office
- Робота з оргтехнікою
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Робота з ксероксом
- Робота з факсом
- Поштовий клієнт
- Міні-АТС
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Посада: менеджер з обслуговування клiєнтiв. Клiєнт-менеджер. Прiоритетне розташування роботи для розгляду: Лівий берег. А також зелена гілка метро, або Центр міста. Пропозицiї вакансiй можна надсилати: Viber / Telegram _ [
НАВИЧКИ та досягнення: робота з клієнтами, як в телефонному режимі, так і в офісі. Надання необхідної інформації.
Ділове листування з клієнтами, відправлення документів за запитом. Консультування клієнтів по послугах.
Уміння працювати з великим об'ємом інформації (документація, вхідні дзвінки) і оперативне вирішення завдань.
Діловодство, документообіг та архівне зберігання документації.
Досвід роботи: ФОП (Будiв. Компанія - надання ремонтних робіт). 2015 - 2024 рр. Посада - Менеджер адміністративний.
Управління адміністративним персоналом.
Комунікація з клієнтами з питань розроблення, погодження та закриття документів.
Комунікація з внутрішньої командою: менеджерами та бухгалтерією.
Обробка документів.
Телефонні перемовини.
Взаємодія з клієнтами.
Страхова компанія (ФОП) (Страхування)
2013- 2015 рр. Посада - Менеджер по роботі з клієнтами. Консультація клієнтів за умовами страхування в телефонному режимі.
Пошук нових клієнтів та проведення переговорів.
Робота з клієнтською базою компанії.
Інформування про настання закінчення термінів дії договорів.
Продаж полісів.
ПрАТ "СК" ЕККО "Австрійська компанія (Страхування)
2012 р. Посада - Менеджер з адміністративної діяльності.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків. Реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції, підготовка документів на підпис і резолюцію, розподіл між відділами. Внесення документів до реєстрів (страхові випадки, квитанції на оплату і страхові поліси).
Складання листів, складання і оновлення списку графіка відпусток, оформлення посвідчень про відрядження. Систематизація документів, формування справ і архівне зберігання.
Робота з клієнтами: внесення та зміна даних в базу, консультування по послугах, надання інформації за полісами і страхових внесках.
Прийом заяв від клієнтів про страховий випадок, прийом необхідного комплекту документів від клієнтів, реєстрація і передача на розгляд керівництву / фахівцеві. (Взаємодія з фахівцем з врегулювання страхових виплат).
Організація і контроль відправки листів, квитанцій на оплату, страхових полісів. (Обробка і відправлення листів у великому обсязі). Робота з поштовим відділенням та кур'єрськими службами. Здача звітів в держ. структури, поїздки в банк. Адміністрування офісу: забезпечення офісу канцелярськими і господарськими товарами, замовлення води, продуктів харчування. Контроль оплати рахунків і доставки товарів. Організація свят (привітання співробітників). Контроль справності техніки та виклик майстра по необхідності.
Допомога в підготовці і проведенні семінарів, тренінгів. При необхідності підбір персоналу (пошук, проведення співбесід).
ТОВ "Моріон", Група компаній. Видавництво / Медицина / Фармація (Медіа / ЗМІ).
2008 - 2011 рр. Посада - Діловод АГВ.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків, факсов. Регістрація і розподіл вхідної / вихідної документації. Організація і контроль роботи секретаря. Діловодство: листи, службові записки, складання і оновлення списків по співробітниках. Підготовка переговорної кімнати для нарад і зустрічей. Своєчасне виконання доручень керівника - помічника директора. Розподіл заявок на службові автомобілі, планування і формування маршрутів для водіїв. Контроль доставки / одержання документів і друкованої продукції. Робота з кур'єрськими службами. Прийом заявок на виготовлення візиток і контроль макетів. Забезпечення офісу канцелярським приладдям та господарськими товарами. Замовлення води, меблів для офісу. Контроль оплати рахунків. Підготовка матеріалів до конференцій, семінарів. Формування архіву: газети і журнали. Виклик майстра з дрібного ремонту.
More resumes of this candidate
Considering positions: Фахівець зі страхування, Менеджер із супроводу клієнтів
30 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
Education: 01.2001 - 01.2007: Економіки та Управління, Менеджмент організацій (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана).
28 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
Education: 01.2001 - 01.2007: Економіки та Управління, Менеджмент організацій (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, Київ). Магістр з менеджменту. Управління малим...
Similar candidates
-
Клієнт-менеджер
25000 UAH, Kyiv -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
Kyiv, Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv, Chernihiv , more 4 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
55000 UAH, Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv