Iryna
Діловод, спецiалiст з документообiгу, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7196615
Education
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
Економіки та Управління, Менеджмент організацій, Київ
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)
Магістр з менеджменту. Управління малим бізнесом.
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
УМОВИ розгляду роботи. Графiк: повна/неповна зайнятiсть. Прiоритетнi: Лiвий берег. А також зелена гілка метро, або Центр мiста.
Цiль пошуку: працевлаштування в стабiльнiй компанiї, з можливiстю довготривалого спiвробiтництва. Тобто, щоб не декретна посада, або тимчасово - проект (2-3 мiсяця).
Пропозиції вакансiй можна надсилати: Viber / Telegram _ [
Навички та професiйнi здiбностi.
Діловодство, документообіг та архівне зберігання документації СК. Уміння працювати з великим об'ємом інформації (документація, вхідні дзвінки) і оперативне вирішення завдань.
Робота з клієнтами, як в телефонному режимі, так і в офісі.
Надання необхідної інформації.
Ділове листування з клієнтами, відправлення документів за запитом. Консультування клієнтів по послугах.
Досвід роботи:
ФОП (Будiв. Компанія - надання ремонтних робіт). 2015 - 2022 рр.
Посада - менеджер.
Адміністрування офісу. Робота з листами, кореспонденцією. Забезпечення офісу госп. товарами.
Комунікація з клієнтами з питань розроблення, погодження та закриття документів.
Комунікація з внутрішньої командою: менеджерами та бухгалтерією.
Обробка документів.
Телефонні перемовини.
Взаємодія з клієнтами.
Страхова компанія (ФОП) (Страхування)
2013- 2015 рр.
Посада - Менеджер по роботі з клієнтами. Консультація клієнтів за умовами страхування в телефонному режимі.
Пошук нових клієнтів та проведення переговорів.
Робота з клієнтською базою компанії.
Інформування про настання закінчення термінів дії договорів.
Продаж полісів.
ПрАТ "СК "ЕККО" Австрійська компанія (Страхування)
2012 р. Посада - Менеджер з адміністративної діяльності.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків. Реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції, підготовка документів на підпис і резолюцію, розподіл між відділами. Внесення документів до реєстрів (страхові випадки, квитанції на оплату і страхові поліси).
Складання листів, складання і оновлення списку графіка відпусток, оформлення посвідчень про відрядження. Систематизація документів, формування справ і архівне зберігання.
Робота з клієнтами: внесення та зміна даних в базу, консультування по послугах, надання інформації за полісами і страхових внесках.
Прийом заяв від клієнтів про страховий випадок, прийом необхідного комплекту документів від клієнтів, реєстрація і передача на розгляд керівництву / фахівцеві. (Взаємодія з фахівцем з врегулювання страхових виплат).
Організація і контроль відправки листів, квитанцій на оплату, страхових полісів. (Обробка і відправлення листів у великому обсязі). Робота з поштовим відділенням та кур'єрськими службами. Здача звітів в держ. структури, поїздки в банк. Адміністрування офісу: забезпечення офісу канцелярськими і господарськими товарами, замовлення води, продуктів харчування. Контроль оплати рахунків і доставки товарів. Організація свят (привітання співробітників). Контроль справності техніки та виклик майстра по необхідності.
Допомога в підготовці і проведенні семінарів, тренінгів. При необхідності підбір персоналу (пошук, проведення співбесід).
ТОВ "Моріон", Група компаній. Видавництво / Медицина / Фармація (Медіа / ЗМІ).
2008 - 2011 рр. Посада - Діловод АГВ.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків, факсов.Регістрація і розподіл вхідної / вихідної документації. Діловодство: листи, службові записки, складання і оновлення списків по співробітниках. Підготовка переговорної кімнати для нарад і зустрічей. Своєчасне виконання доручень керівника - помічника директора. Розподіл заявок на службові автомобілі, планування і формування маршрутів для водіїв. Контроль доставки / одержання документів і друкованої продукції. Організація і контроль роботи секретаря. Робота з кур'єрськими службами. Прийом заявок на виготовлення візиток і контроль макетів. Забезпечення офісу канцелярським приладдям та господарськими товарами. Замовлення води, меблів для офісу. Контроль оплати рахунків. Підготовка матеріалів до конференцій, семінарів. Формування архіву: газети і журнали. Виклик майстра з дрібного ремонту.
More resumes of this candidate
20 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
Education: 01.2001 - 01.2007: Економіки та Управління, Менеджмент організацій (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, Київ). Магiстр з менеджменту. Управлiння малим бiзнесом....
20 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
Education: 01.2001 - 01.2007: Економіки та Управління, Менеджмент організацій (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана)....
Similar candidates
Діловод, фахівець з документообігу, архіваріус
Kyiv
Фахівець з документообігу, діловод
20000 UAH, Kyiv
Специалист по документообороту, деловод
Kyiv
Архіваріус, діловод, реєстратор
15000 UAH, Kyiv