• PRO

Юлія

Фахівець з закупівель, 10 000 UAH

Considering positions:
Фахівець з закупівель, Помічник керівника, адміністратор, Адміністратор сайта, Системний адміністратор, Контент-менеджер, Помічник адміністратора систем
Employment type:
part-time
Age:
31 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Kharkiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Секретар, помічник керівника

from 02.2024 to 06.2024 (4 months)
ACS, Харків (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
На початку роботи: дзвінки – вхідні, вихідні.
Обробка заявок, дзвінки клінетам за замовленнями - опрацьовувала в Salesdrive.
Фото деталей, обробка фото деталей Canva,Fotoroom.
Робота з гугл таблицями.
Виставлення фото на сайті пром, автопро, хорошоп.
Почала працювати з формулами Excel.
Експорт та імпорт на сайті автопро та пром.
Створення рахунків, накладних, приймання товарів, прив'язка платежів до заявок.
Кабінет НП – коли необхідно змінити дані або подати запит.
У Trello – виставлення завдань, позначки виконаних робіт.
Canva - обробка фото.
Fotoroom – видалення фону
Google таблиці - Word, Excel.
Завантаження, вивантаження, видалення файлів, папок.
Створення таблиць, документів (простих).
Excel - внесення посилань на фото до таблиці, створення таблиць, написання формул у таблиці (простих, в обліку робочого часу), експорт товарів, внесення змін до формул нових товарів, доповнення до бази даних про товар (опис, характеристики , Ціни).
По вивантаження експорту та завантаження імпорту також використання Google таблиці Excel.
Microsoft Word – доповнення, написання інструкцій.
Рівень навичок програм:
Salesdrive – середній,
Canva – середній, Fotoroom,
Google таблиці – середній,
Trello – початковий,
Excel – вище середнього.

Секретар, помічник бухгалтера

from 12.2022 to 12.2023 (1 year)
Будівельна компанія, Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Отримала навички в бухгалтерії по ФОП, написання кошторисів та комерційних пропозицій. Оформлення сайтів. Договір між компаніями.
Оплата та створення рахунків, створення актів, оформлення договорів, пошук по інтернету, замовлення через інтернет, також забезпечення життєдіяльності офісу. Моніторинг пошти.
Робила сплату податків та зп по ТОВ компанії та ФОП.
•Ведення документації, відповіді на дзвінки, виконання доручень та завдань.
Пошук інформаціі або матеріалів в інтернеті.
Введення в 1С 7.7. контрагентів, та рахунків.
•Структура та наповнення сайту - основного майданчика Prom.
•Створення логотипу та фірмового стилю компанії (бланк, шапка)
•Складання комерційних пропозицій з технічних завдань.
•Навички роботи з комп'ютером
Володіння ПК на рівні просунутого користувача.
Навички роботи у програмах Microsoft Office (Word, Excel, Pаint 3д, PowerPoint)
•Згенерувала картку сайту. Виставляла у Google Search Console.
Доробка robots txt для сайту
Встановлення драверів принтера на ноут. Напрямок папки, коли 1С 7.7. програма була зсунута і не працювала.
•Зміна імені користувача на комп'ютері, чищення, скачування та встановлення програм.

Менеджер

from 03.2021 to 05.2022 (1 year 2 months)
ТОВ Акцентіка, Харків (Роздрібна торгівля)

Продавец консультант

from 05.2019 to 03.2021 (1 year 10 months)
Компания табачная JTI, БАТ, Харків (Роздрібна торгівля)

Консультация товара, продажи. Подбор товара под клиента, по цене и предпочтениям.

Education

Архітектора Бекетова. ХНУМГ

Будівництво та цивільна інженерія, Харків
Unfinished higher, from 2023 to 2026 (3 years)

ХВПУСУ 40

Закройщик, Харків
Specialized secondary, from 2011 to 2014 (3 years)

Конструирование, чертежи одежды

Additional education and certificates

Курсы: Web-дизайна. Менеджмента, свідотство "Бухгалтер приватного підприємця" ФОП Планета знань

2018, по 2 месяца

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Работа с оргтехникой
  • Работа со сканером
  • Работа с ксероксом
  • Укладка ламината
  • Опыт работы с людьми
  • SalesDrive
  • Canva
  • Photoroom
  • Google Sheets
  • Ведение документации
  • Коммуникабельность
  • Знание офисных программ
  • Формирование платежных поручений
  • Формирование актов выполненных работ
  • Пользователь ПК
  • Обучаемость
  • Стрессоустойчивость
  • Компьютерная грамотность
  • Веб-дизайн
  • Знание графических редакторов
  • Инсталляция
  • MS Teams
  • OneDrive
  • Чат gpt
  • Trello
  • VS Code

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — above average
  • English — beginner

Additional information

Телефон вайбера [open contact info](look above in the "contact info" section),
телеграмм @ulia81994 .
Активная, жизнерадостная, стрессоустойчивая, порядочная, коммуникабельная, постоянная, ответственная.
Многозадачность.
Также напомню что работать предлагаю дистанционно 4часа в день (значит либо утром либо вечером это в зависимости от требований Вашей компании) с ЗП в месяц не меньше 10 000грн! Если рассматривать другое предложение, оно должно соответствовать оплате труда.
Буду рада обратной связи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: