• PRO

Ксенія

Керівник відділу, 25 000 UAH

Considering positions:
Керівник відділу, Директор магазину, Керівник автозаправного комплексу, Адміністратор, Тимлід, Керівник відділу продажу
Employment type:
full-time, part-time
Age:
26 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу

from 06.2025 to now (2 months)
Аметрін ФК, ТОВ, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

До основних обов’язків входить:
-прийом та обробка замовлень від клієнтів;
-реалізація плану розвитку та збільшення обсягів продажу;
-ведення та оформлення звітної документації;
-укладання договорів з клієнтами;
-контроль процесу відвантаження товару;
-відстеження дебіторської заборгованості;
-формування звітів за ключовими показниками роботи.

Робота передбачає активну комунікацію, підтримання довгострокових партнерських відносин та досягнення встановлених планових показників.

Коплектувальник інтернет-магазину

from 11.2024 to now (9 months)
Сузір'я, ГК, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Мої обов'язки включають підготовку товарів до відвантаження, складання замовлень згідно списків, перевірку якості продукції та впакування готової продукції для відправлення. Збільшенні ефективності роботи, дотриманні термінів виконання замовлень та забезпеченні високої якості обробки товарів.
• Праця зі сканувальним обладнанням
• Підтримка порядку на складі
• Дотримання норм безпеки на робочому місці
• Виявлення нестачі або надлишку товарів

Продавець-консультант

from 09.2024 to 11.2024 (2 months)
Цитрус, Харків (Роздрібна торгівля)

Директор магазину

from 05.2023 to 06.2024 (1 year 1 month)
Union Group, Харків (Роздрібна торгівля)

Управління персоналом магазину (контроль виконання обов’язків прцівниками);
Виконання планових показників;
Аналіз асортименту, аналіз продажів та подання пропозицій щодо нових видів продукції;
Проведення інвентаризації, контроль списання, контроль товарних залишків;
Робота з 1С, 1С УТП;
Знання основ мерчендайзингу, облік товару;
Навики аналізу даних;
Знання комп’ютерних програм;
Успішний досвід керування персоналом;
Комунікабельність;
Ініціативність;
Вміння працювати на результат.

Адміністратор салону краси

from 02.2023 to 04.2023 (2 months)
Салон краси, Київ (Краса, фітнес, спорт)

•ведення запису клієнтів у мессенджерах, по телефону та офлайн
•замовлення матеріалів для роботи •контроль записати прийому клієнтів

Оператор

from 09.2022 to 03.2023 (6 months)
Окко, Киев (Автобізнес та автосервіс)

Продавець-касир-консультант

from 08.2021 to 09.2022 (1 year 1 month)
Eva, Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Работник заведения

from 09.2020 to 04.2021 (7 months)
МакДональдз, Харьков (Готельно-ресторанний бізнес)

Education

Харьковский гуманитарный университет «Народная украинская академия»

Факультет «социальный-менеджмент», специальность «Социология 054», Харьков
Unfinished higher, from 2016 to 2020 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

ExpertX.Програма "Практична психологія". Тематика: Основи консультування, психотерапії, психодіагностик

2023 рік, 160 академічних годин

Knowledge and skills

  • Користувач 1С
  • Управління персоналом
  • Активний продаж
  • MS Office
  • MS Excel
  • Контроль цінників
  • Організованість
  • Розвиток продажу
  • Оформлення вітрини
  • Робота із запереченнями
  • Орієнтація на результат
  • Планування продажу
  • Знання касової дисципліни
  • Лідерство
  • Неконфліктність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Досвідчена фахівчиня у сфері роздрібної торгівлі та обслуговування клієнтів з понад 4-річним досвідом, включаючи керівні позиції. Працювала в різнопрофільних компаніях, від продуктових мереж і фаст-фуду до магазинів електроніки, косметики та ювелірних виробів, а також робота в офісі. Найбільший акцент у професійному зростанні — на ефективному управлінні персоналом, підвищенні продажів та створенні комфортної атмосфери для клієнтів.

У ролі директора ювелірного магазину здобула цінний досвід у прийнятті рішень, управлінні командою, мотивації працівників, контролі касової дисципліни, товарного обліку та щоденній організації роботи торгової точки. Вмію планувати та ставити чіткі цілі, забезпечувати їхнє виконання та мотивувати команду на досягнення високих результатів.

Ключові навички та якості:
•Лідерські якості та досвід управління персоналом
•Високий рівень організованості та відповідальності
•Вміння ефективно вирішувати конфлікти та приймати рішення
•Знання стандартів обслуговування та активних продажів
•Досвід роботи з касою, інвентаризаціями, обліком товарів
•Відмінні комунікативні навички та клієнтоорієнтованість
•Стресостійкість і здатність працювати в умовах багатозадачності
•Вміння навчати, наставляти та мотивувати команду
•Швидка адаптація до нових умов і бажання розвиватися

Маю гнучке мислення, ініціативність та вміння знаходити підхід до будь-якої людини. Шукаю можливості для подальшого розвитку в сфері управління, продажів або сервісу, де зможу реалізувати свій потенціал керівника та командного гравця.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: