Resume from April 22, 2024 PRO

Тетяна

Менеджер з персоналу та кадрового діловодства, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 04.2023 to now (1 year 2 months)
ТОВ "МІТВІРКУНГ", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Кадрове діловодство: організація документообігу між співробітниками та аутсорсінговою компанією; консультація спірвобітників з кадрових питань, ведення ШР; видача довідок; ведення статистичних даних; формування розподяджень; оформлення всіх видів кадрових документів; контроль оформлення та виконання завдань аутсорсинговою компанією. Cпівпраця з кадровиком що до збору та обробки оновлених даних співробітників (оновлені документи, св-ва, довідки ВПО тощо.) Супровід співробітників при оновленні ВО документів: консультації, обробка запитів, вирішення конфліктних ситуції, запити на пакети документів у ВК, надання інформації у ВК для формування подання на бронювання. Супровід, контроль, організація ефективної комунікації між ВК співробітниками та іншими відділами.
Робота з персоналом: впровадження корпоративної культури, інформаційні розсилки (привітання, запити, розсилка на свята, інше). Організація привітань співробітників, організація свят (в офісі/виїздні).
Рекрутинг: робота з сайтами Work, Rabota. Формування вакансій, телефонні співбесіди, погодження кандидатів, організація співбесід, організація перевірки кандидата.
Адміністративно- господарська робота: закупівля в офіс необхідних продовольчих та непродовольчіх товарів, аптечки; контроль роботи прибиральниц; підтримка офісу в робочому стані.

Провідний інспектор з кадрів

from 01.2023 to 04.2023 (3 months)
ТОВ "ТЕРРАФУД, Київ (Харчова промисловість)

Ведення повного циклу обліку особового складу персоналу: оформлення прийому, переведенняі звільнення, листки непрацездатності, матеріальна відповідальність працівників.
Робота з працевлаштування іноземних громадян.
Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовоюдіяльністю в особові справи та на портал ПФУ.
Аналіз та внесення змін до організаційної структури та штатного розпису, контроль йогоактуальності.
Ведення військового обліку, бронювання персоналу, звітність.
Ведення обліку та надання відпусток працівникам, контроль за складанням і дотриманнямграфіків відпусток, графіків роботи, графіків змінності.
Заповнення трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників.
Ведення архіву особових справ.
Внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у базу даних підприємства.
Ведення табельного обліку робочого часу працівників.
Подання звітності у державні органи (статистика, повідомлення про прийом до ДФС (M.E.Doc),центр зайнятості, фонд інвалідів тощо), звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб тасуми нарахованого єдиного внеску (ЕСВ), а також різних форм запити до них.
Здійснення пошуку та підбору персоналу, проведення попередніх телефонних інтерв’ю зкандидатами, що претендують на роботу в компанії за необхідністю.
Участь в розробці політик і процедур та інших внутрішніх локальних нормативних актів у сферіуправління персоналом.
Здійснення впровадження системи адаптації та контролю проходження випробувальноготерміну.
Участь у реалізації проектів у сфері управління персоналом.

Менеджер з кадрового діловодства_ЦПУ_часткова зайнятість

from 11.2022 to 01.2023 (2 months)
Ван Філософі Групп, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Кадрове діловоство в повному обсязі 8 юридичних осіб в 1С. Накази по персоналу, по підприємствам, оформлення листків непрацездатності, штатного розпису тощо. Аудит кадрових документів, приведення обліку у відповідність до норм законодавства.

Перебувала на обліку в центрі зайнятості

from 01.2022 to 08.2022 (7 months)
районний центр зайнятості, Київ (Державні організації)

Фахівець за кадрового діловодства

from 09.2021 to 07.2022 (10 months)
неофіційне працевлаштування, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Кадрове діловодство 5 юридичних осіб. Аудит кадрової документації, оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток, штатний розпис, ведення всіх журналів обліку, карток П-2, трудових книжок, підготовка наказів по підприємствам. Консультація співробітників з питань трудового законодавства, приведення облікових документів по персоналу у відповідність до законодавства.

Менеджер з персоналу

from 07.2012 to 12.2021 (9 years 5 months)
Група компаній SigmaBleyzer, ТОВ "АГРОДЖЕНЕРЕЙШН УКРАЇНА", КИЇВ (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки:
• Кадрове діловодство в повному обсязі (5 юр осіб) в тому числі в 1С 8.3 УВП : прийом, переведння, звільнення, відпустки, резерв відпусток, договори ЦПХ, індексація зп, штатний розпис, табель обліку робочого часу, розробка та впровадження уніфікованих форм і звітів в 1С, ведення всіх облікових та кадрових документів (ТК, П-2, журнали реєстрації тощо), підготовка та видача довідок, звітів, повідомлень. Організація кадрового діловодства в філіалах компанії. Підготовка всіх необхідних звітів (квоти, найм тощо) для подання в держслужби. Маю досвід оформлення на роботу іноземних громадян.
• Підбір персоналу в повному обсязі: публікація вакансії, відбір кандидатів, проведення телефонної/очної співбесіди, організація виконання кандидатами тестового завдання, організація співбесіди з керівником, організація перевірки кандидата згідно внутрішніх політик компанії, оголошення пропозиції або відмови щодо роботи кандидату.
• Адаптація співробітників: введення в посаду, в колектив, супровід протягом випробувального терміну.
• Мотивація: огляд зп, матеріальна і нематеріальна мотивація. Організація та супровід корпоративного медичного страхування в повному обсязі: організація тендеру СК, коригування програм згідно з потребами компанії, інформування співробітників на всіх етапах страхування, організація та контроль внесення платежів, супровід та консультації співробітників впродовж дії договору ДМС, робота з корпоративними лімітами, організація інших видів страхування (тревел страхування, лайф страхування, страхування іноземців для оформлення посвідки на проживання) для співробітників та гостей компанії (обов'язкові страхування іноземців на час перебування в Україні).
• Корпоративна культура: розробка, впровадження та супровід політик, правил і стандартів роботи в компанії, здійснення контролю за дотриманням політик (стандартів); підготовка і проведення корпоративних заходів; моніторинг психологічного клімату в колективі, виявлення невдоволення, робота з конфліктами; інформування співробітників; ведення бази інформаційних довідників компанії.
• Розвиток і навчання персоналу: виявлення потреби в навчанні співробітників, підбір програм і навчальних центрів, вибір тренера або коуча. Самоосвіта: моніторинг законодавства, підвищення знань в області трудового законодавства та управління персоналом, консультації та навчання співробітників ВК Холдингу.
• Карантин: супроводжувала медичне обслуговування співробітників, організовувала проведення тестування в офісі та на дому, інформувала співробітників. Організовувала документообіг в умовах віддаленного режиму роботи.

Менеджер з персоналу

from 03.2010 to 07.2015 (5 years 4 months)
Група компаній SigmaBleyzer ТОВ "СІГМАБЛЕЙЗЕР УКРАЇНА", КИЇВ (інвестиційна діяльність)

з 2010 року виконувала обов'язки менеджера з персоналу ТОВ "АГРОДЖЕНЕРЕЙШН УКРАЇНА" за сумісництвом

Менеджер з персоналу

from 11.2006 to 03.2010 (3 years 4 months)
Група компаній SigmaBleyzer ТОВ "ВОЛЯ КАБЕЛЬ", КИЇВ (Телекомунікації, зв'язок)

виконувала обо'вязки секретаря,
діловода у PR відділі компанії, менеджера з персоналу

Секретар-адміністратор

from 08.2004 to 08.2005 (1 year)
Підприємство "ЕВМ" "УХБФ Єдність", КИЇВ (благодійна організація, туристична агенція, курси іноземних мов)

Педагог організатор

from 08.2003 to 10.2003 (2 months)
ПП "Українська торгова гільдія", КИЇВ (Освіта, наука)

Інструктор з плавання

from 10.2001 to 04.2003 (1 year 6 months)
Школа-дитячій садок "Зодіак", КИЇВ (Освіта, наука)

Інструктор з плавання

from 11.2000 to 09.2001 (10 months)
Дошкільний заклад освіти № 63, КИЇВ (Освіта, наука)

Education

ВНЗ "Університет економіки і права "КРОК"

Навчально- науковий Інститут магістерської та післядипломної освіти, "Директор з персоналу", Київ
Higher, from 2014 to 2014 (меньше 1 года)

Свідоцво про підвищення кваліфікації 12СПВ 098033

Національний технічний університет України "КПІ"

Навчально-методичний комплекс "Інститут післядипломної освіти" НТУУ "КПІ", кадрове діловодство, Київ
Higher, from 2012 to 2012 (меньше 1 года)

Свідоцтво про підвищення каліфікації 12СПК 840304

НУФВ та СУ

Викладач фізичного виховання, Київ
Higher, from 1996 to 2000 (4 years)

Additional education and certificates

Центр розвитку ділових і професійних навичок "Ступені», курс «Менеджер з персоналу».

2010

Центр сертифікованого навчання 1С Телур, курс "Використання прикладного рішення" 1С: Зарплата і управління персоналом 8 для Укра

2012

Академія бізнес рішень, Навчальний центр «Успіх», курс «Практична психологія».

2013

Академія бізнес рішень, Навчальний центр «Успіх», курс «Менеджмент - управління підприємством».

2015

Sterling Business School, Lean Six Sigma Green Belt

2017

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — advanced

Additional information

Професійні досягнення:
• Досягла рівня "Експерт з кадрового адміністрування", консультую і навчаю співробітників ВК Холдингу.
• Маю досвід успішного вирішення конфліктних ситуацій і "проблемних звільнень".
• Маю досвід закриття вакансій у всіх відділах офісного персоналу самостійно.
• Постійно розвиваюсь в області управління персоналом, відповідно маю кар'єрне зростання в одній організації.
• Маю досвід у розробці та впровадженні шаблонів, політик і процедур в компанії.

Професійні знання:
• Володію необхідними знаннями трудового законодавства України.
• Досвідчений користувач 1С 8.3 УПП.

Особисті якості: уважна до деталей, товариська, доброзичлива, легко навчаюсь, відповідальна, вмію планувати свій робочий час, можу аргументувати свою точку зору, працюю як самостійно так і в команді.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: