Resume from February 25, 2024 PRO

Ольга

Адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
22 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 08.2022 to 01.2024 (1 year 5 months)
Каскад Плаза, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Комунікація з людьми різного типу, продаж та надання певної інформації, психологічні особливості спілкування, багатозадачність, постановка тайм-менеджменту.

Адміністратор

from 07.2021 to 03.2022 (8 months)
Спа-центр "Tisida", Слов'янськ (Спа-комплекс та тренажерний зал)

Досвід роботи з персоналом та клієнтами, управління персоналом, вирішення проблем, багатозадачність, ведення касового апарату, ведення звітів, переговори з постачальниками, навички англійської мови, навички правильної та ввічливої ​​мови.

Офіціант

from 07.2020 to 07.2021 (1 year)
Ресторан "Бурж", Слов'янськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Виконувала обов’язки офіціанта, бармена, кальянного майстру, технічного персоналу.
Також в мої обов’язки входили адміністративні поручення.

Education

Донбаський Державний педагогічний університет

Фізико-математичний факультет, Слов'янськ
Unfinished higher, from 2019 to 2023 (4 years)

Денна форма навчання

Донбаський Державний педагогічний університет

Факультет менеджменту, Слов'янськ
Unfinished higher, from 2019 to 2023 (4 years)

Заочна форма навчання

Knowledge and skills

Користувач ПК Організаторські здібності HTML Lazarus Спілкування с постачальниками Ведення касової звітності Навички офіціанта Комунікаційні здібності в спілкуванні з клієнтами Навички адаптивного спілкування з іншомовними клієнтами Знання психології колективу Навички адміністратора

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — advanced

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: