• PRO

Віра

Офіс-менеджер, 26 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
36 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер, бухгалтер

from 01.2022 to now (3 years 7 months)
Центр автоматизації бізнесу Сіріус, Івано-Франківськ (IT)

Ведення оперативної бухгалтерії в 1С (облік грошових коштів, ведення табелів робочого часу, створення платіжних доручень, нарахування абонентського обслуговування клієнтів, створення видаткових накладних).
Робота з банківськими виписками та платіжними дорученнями
Реєстрація фіскальної техніки (РРО та ПРРО) клієнтів в органах ДПС, подальший документальний супровід
Ведення документообігу, робота з кореспонденцією
Укладання договорів з клієнтами та постачальниками
Пошук кандидатів на вільні вакансії: розміщення резюме, обдзвін потенційних кандидатів
Забезпечення життєдіяльності офісу
Виконання окремих доручень керівника

Касир

from 09.2021 to 01.2022 (4 months)
Теплокрам, Івано-Франківськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтер

from 08.2019 to 10.2019 (2 months)
ТОВ "Фоміч", Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Бухгалтер

from 04.2019 to 04.2021 (2 years)
ТОВ "Гранд Америка"

Бухгалтер

from 09.2016 to 02.2019 (2 years 5 months)
ТОВ "Стара Америка", Івано-Франківськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Головний бухгалтер

from 02.2014 to 09.2016 (2 years 7 months)
ТзОВ "ЕМЕКС ЛТД", Івано-Франківськ (ресторани,виробництво пиво)

Спеціаліст відділу з проблемною заборгованістю

from 05.2012 to 02.2014 (1 year 9 months)
Ідея банк, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Education

Івано-Франківський університет права імені Д.Галицького

Правознавство, Івано-Франківськ
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Івано-Франківський аграрний коледж

Правознавство, Івано-Франківськ
Specialized secondary, from 2003 to 2007 (4 years)

Knowledge and skills

  • Iiko
  • УкрСклад
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • Уважність
  • Ведення кадрового обліку
  • Комунікабельність
  • Доброзичливість
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач 1С
  • Відповідальність

Language proficiencies

Russian — advanced

Disability

3rd degree.

Additional information

Резюме
тел . [open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)

П І Б :Камінська Віра Сергіївна
Мета : працевлаштування

Особисті дані : дата народження 24 грудня 1988 року, заміжня , українка.

Освіта : Івано-Франківський державний аграрний коледж. р . н 2003- 2007рр ,отримала диплом молодший спеціаліста юрист

Івано-Франківський приватний університет права імені Короля Данила Галицького р .н 2008- 2012рр, здобула кваліфікацію спеціаліста за напрямком «Правознавство»


Досвід роботи :з 06.2008 по 11.2008рр працювала в ТОВ «Спожив -Сервіс» КС «Центр кредит» на посаді спеціаліст кредитного обслуговування. З 05.2011 р по 28.02.2014р працювала ПАТ « Ідея Банк» на посаді спеціаліст відділу моніторингу» (відділ по роботі з проблемними кредитами) . з 28.02.2014р по 10.09.16р працювала в ТзОВ «Емекс ЛТД» (ресторан Баварія) на посаді головоного бухгалтера.

З 10.09.2016р по 28 лютого 2019р працювала в ТОВ «Стара Америка» ( ресторан «Grand America» ) на посаді бухгалтера

З 03.2019р по 05.2020р. працювала в ТОВ «ГРАНД АМЕРИКА» на посаді бухгалтера.

З 08.2019 по 11.2019рр працювала бухгалтером в ТОВ «Фоміч»

з 11.2019 по 04.2021рр працювала в ТОВ «ГРАНД АМЕРИКА» на посаді бухгалтера.

В період з 2008 по 2011 рр мала досвід роботи офіціантом, барменом,

адміністратором ресторану.

З 2014 рр працюючи в сфері ресторанного бізнесу ,виконувала обов'язки заступника директора ( ведення переговорів з постачальниками, контроль цінової політики, пошук персоналу та робота з персоналом, співпраця з контролюючим органами)
з 2021 мала досвід роботи з великим обігом готівки касиром.
З 2022 року працюючи на посаді офіс-менеджера виконувала
Обов’язки:
Ведення оперативної бухгалтерії в 1С (облік грошових коштів, ведення табелів робочого часу, створення платіжних доручень, нарахування абонентського обслуговування клієнтів, створення видаткових накладних).
Робота з банківськими виписками та платіжними дорученнями
Реєстрація фіскальної техніки (РРО та ПРРО) клієнтів в органах ДПС, подальший документальний супровід
Ведення документообігу, робота з кореспонденцією
Укладання договорів з клієнтами та постачальниками
Пошук кандидатів на вільні вакансії: розміщення резюме, обдзвін потенційних кандидатів
Забезпечення життєдіяльності офісу
Виконання службових доручень керівника.

Також маю досвід СММ роботи з інтернет-сторінками (Facebook,Instagram) та аудиторського контролю в ресторанному бізнесі, ведення бухгалтері ФОП загальна та єдина система без ПДВ.
Особисті якості : пунктуальність, ввічливість , охайність,конкурентоспроможність, витривалість, вміння швидкого вирішення конфліктів при психологічному натиску
На даний момент в пошуку роботи з графіком до 16:00-16:30,або з 4-ри денним роб.тижнем, або відалене ведення бухгалтерії для ФОП без ПДВ

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: