Resume from April 30, 2024 PRO

Інна

Фінансовий директор

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник фінансового директора

from 09.2021 to 09.2022 (1 year)
Копійка, торгова мережа, Одеса (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
* Реалізація низки успішних угод щодо отримання залогових/беззалогових кредитів, кредитних ліній та овердрафтів для забезпечення фінансування групи.
* Участь у реалізації зарплатно-карткових проектів та ефективне супровід термінальної мережі, що призвело до покращення платіжних процесів.
* Прорахування та оптимізація показників ліквідності, покриття та грошового потоку, що сприяло поліпшенню фінансового стану підприємства.
* Підготовка та супровід відкриття гривневих та валютних рахунків в Українських та іноземних банках, що забезпечило зручні та ефективні банківські операції.
* Успішна організація зустрічей із відповідальними представниками топ-банків, що призвела до отримання конструктивного зворотного зв'язку та пропозицій.
* Розробка та впровадження стратегій співпраці та планів для поліпшення структури балансу відповідно до візії та пропозицій партнерів.
* Підготовка необхідної документації для відкриття рахунків в українських та іноземних банках, забезпечення своєчасного контролю отримання необхідних документів від банків.
* Ведення продуктивних переговорів із банками, лізинговими та страховими компаніями для успішного залучення коштів.
* Проведення аналізу ринка по питанням кредитування, депозитів та валютного обслуговування рахунків, що дозволило вчасно реагувати на зміни у фінансовому середовищі.

Маю значний досвід та навички в області організації міжнародної співпраці та фінансових операцій.

У моєму попередньому досвіді роботи, я успішно забезпечувала стабільний зв’язок підприємства з контрагентами з-за кордону, організовуючи співпрацю з ними та сприяючи поліпшенню ділових стосунків.

Мій досвід також включає обслуговування операцій корпоративних клієнтів, що ведуть зовнішньоекономічну діяльність, обробку контрактів, платежів та митних декларацій.У своєму попередньому досвіді я займалася підготовкою документів для відкриття рахунків в українських та іноземних банках, супроводженням міжнародних платежів та співпрацею з партнерами під час узгодження контрактів. здійснювала нагляд за дотриманням валютного законодавства під час проведення валютних операцій.Працювала з контрагентами по поставці товарів, обладнення, транспортних послуг з різними країнами, таких як Молдова, Польща, Болгарія, Німеччина, Туреччина, Нідерланди та США.

Помічник керівника, фінансист

from 06.2019 to 03.2021 (1 year 9 months)
Торгово-виробнича група компаній SUNOLTA, Одеса (Сільське господарство, агробізнес)

Досвід та Ключові Навички:

* Впровадження стратегій аналізу ринку щодо кредитів, депозитів та валютного обслуговування рахунків.
* Оптимізація тарифів по розрахунково-касовому обслуговуванню, депозитам та кредитам.
* Підготовка, оформлення та контроль отримання документів від банків за обов'язковостями.
* Ведення переговорів із банками щодо залучення коштів та оптимізації умов кредитування.
* Систематичний аналіз причин, курсових різниць та постійних витрат щодо ефективності таємних коштів.
* Оптимізація управління курсовими різницями та сталими витратами.
* Організація зустрічей та отримання зворотного зв'язку від відповідальних представників топ-10 банків.
* Розробка плану поліпшення структури балансу на основі пропозицій та візії співпраці.
* Успішна реалізація понад десяти проектів фінансування в період 2019-2021 років.
* Переговори та співпраця із банками, лізинговими та страховими компаніями.
Досягнення:
* Ефективно впроваджено стратегії аналізу ринку, що призвело до оптимізації тарифів та покращення умов фінансового обслуговування.
* Співпраця з топ-10 банками призвела до отримання конструктивного зворотного зв'язку та покращення структури балансу.
* Успішно реалізовано понад 10 фінансових проектів, забезпечивши стабільність та розвиток компанії.

Керівник відділення банку

from 01.2010 to 03.2019 (9 years 2 months)
АТ УКРСИББАНК, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

• Самостійне залучення Premium-клієнтів;
• Проведення фінансово-економічного аналізу клієнтів;
• Забезпечення якісного обслуговування;
• Організація продажу продуктів;
Робота з персональним клієнтським портфелем (оцінка та моніторинг).
Досвід самостійного залучення клієнтів, досвід проведення фінансово-економічного аналізу клієнтів, знання нормативних документів, що стосуються діяльності фінансово-банківських установ. Забезпечення якісного обслуговування, організація продажу продуктів, робота з персональним клієнтським портфелем(оцінка та моніторинг).

Фахівець з продажу продуктів індивідуального, середнього та малого бізнесу

from 07.2007 to 01.2010 (2 years 6 months)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

• Активний пошук, залучення та супровід клієнтів - самостійне
створення бази (холодні та теплі дзвінки);
• Продаж банківських продуктів (депозити, пластикові картки,
пакети, рахунки тощо);
• Консультування клієнтів у відділенні;
• Формування та надання звітності.

Кассово - операційний фахівець

from 10.2004 to 06.2007 (2 years 8 months)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

• 3абезпечення чіткого та якісного операційно-касового обслуговування клієнтів;
• Забезпечення своєчасної и якісної обробки коштів у національній та іноземній валюті;
• Контроль касових операцій відділення.

Education

ОСГІ

Економічний факультет (спеціальність: бухгалтерський облік та аудит), Одеса
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)

Захист диплома на відмінно - з дисципліни "Банківська справа"

Additional education and certificates

Інститут партнерства та сталого розвитку

2020-2021, 9 місяців

Knowledge and skills

Досвід більше 10 років самостійного залучення клієнтів Досвід проведення фінансово-економічного аналізу клієнтів Хард скіл проведення переговорів Формування команди професіоналів Управління персоналом Вміння швидко навчатися новому Відповідальність Комунікабельність Ініціативність

Language proficiencies

  • Ukrainian — above average
  • Bulgarian — above average
  • English — beginner

Additional information

Запитайте мене, як треба продавати - відповідь буде простою: “Так, щоб потім можна було апсейлити, кросити і генерувати нових лідів через пряму комунікацію з клієнтами”.
Задоволений клієнт - це успіх команди та дохід компанії, а задоволені клієнти приносять 95% доходу Власнику та Продавцю!

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: