Resume from May 1, 2024

Анна

SMM-менеджер

Employment:
Part-time.
Age:
34 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

ДНУ ім. Олеся Гончара

Англійська філологія
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Additional education and certificates

Projector (Онлайн курс "Web design beginning. Figma")

2020, 3 місяці

Bazilik (Social Media Marketing)

2021, 3 місяці

Knowledge and skills

Canva InShot Зйомка stories Створення Reels Розробка контент-плану Figma Користувач ChatGPT VSCO Adobe Lightroom Snapseed

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Досвід роботи

02.2023 - 08.23
SMM менеджер
Благодійний фонд "Культура дії"
- Розробка стратегії
- Розробка контент-плану та його зміст
- Створення рубрик
- Створення фото та відео контенту для
соцмереж
- Монтаж відео, сторіз
- Копірайтінг
- Робота у фото/відеоредакторах
- Спільна робота з командою, генерування
ідей, brainstorming

08.2021
SMM менеджер
віддалена робота

- розробка стратегії, візуального стилю та контент-плану (Instagram, Facebook, TikTok)
- створення цікавого та класного контенту
- емпатичний та креативний підхід
- копірайтінг
- базові знання таргетингу
- аналіз конкурентів і показників проєкту
- досвід роботи з редакторами (Figma, Canva, Photoshop, Readymag; Snapseed, Lightroom, Fotor, Inshot).


07.2020 – 09.2020
ТОВ "СТОІК-ПЛЮС", Київ

Посада: особистий помічник керівника (власника)

- планування та організація робочого дня керівника, своєчасне внесення змін до графіка роботи керівника, нагадування
- організація ділових зустрічей, нарад, переговорів, конференц-колів тощо.
- комунікація з топ-менеджерами компанії та партнерами керівника
- участь у всіх бізнес-процесах компанії, контроль виконання розпоряджень на всіх рівнях з наданням «зворотного зв'язку» керівнику
- ведення листування з діловими партнерами (російська, українська, англійська мови)
- виконання особистих доручень керівника (а також його сім'ї), купівля товарів, пошук інформації, вивчення продукції тощо.
- узгодження документів
- організація та участь у нарадах та переговорах
- підготовка матеріалів до нарад, зустрічей, переговорів
- участь у нових проектах керівника (пошук та аналіз інформації, творче бачення, особисті пропозиції щодо проекту на розгляд керівнику)
- робота з контактами (адресна книга, дні народження та ін.)
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- замовлення квитків, готелів і т.д. для керівника

10.2014 – 10.2019
ТВК «Ольвія», Дніпро

Посада: секретар, помічник керівника (власника)

- планування, своєчасне внесення змін до графіка роботи керівника
- організація та планування зустрічей
- своєчасне ознайомлення із змінами всіх зацікавлених осіб, комунікація з топ-менеджерами компанії
- виконання особистих доручень керівника, а також його сім'ї
- загальне діловодство
- ведення електронного документообігу (російська, українська, англійська мова)
- організація відправлень та отримань поштових відправлень
- організація безперебійного життєзабезпечення офісу
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- зустріч та прийом відвідувачів
- замовлення квитків, готелів і т.д. для керівника та топ-менеджерів Корпорації, по Україні та за кордоном
- переклад листів, контрактів тощо. (російська, українська, англійська мови)
- ділове листування з партнерами (російська, українська, англійська мови)

08.2012 – 03.2014
ТОВ «Стар Південь Енерго», Київ

Посада: секретар-референт, помічник керівника

- планування, своєчасне внесення змін до графіка роботи керівника
- комунікація з іноземними партнерами
- підготовка матеріалів до нарад, зустрічей, переговорів
- загальне діловодство
- ведення електронного документообігу (російська, англійська мова)
- виконання особистих доручень керівника
- організація відправлення та отримання поштових відправлень
- організація безперебійного життєзабезпечення офісу
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- прийом та зустріч відвідувачів, замовлення перепусток
- переклад листів, контрактів, угод тощо. (російська, англійська мови)
- замовлення квитків, готелів і т.д.


09.2011 – 07.2012
«ЦПР та ДТ», Дніпродзержинськ
Посада: Вчитель англійської мови

- Навчання дітей англійської мови
- Складання програм викладання
- Ігрова форма навчання


10.2009 – 07.2012
ТОВ "Хомер Софтвер Хаус", Дніпро

Посада: Оператор відділу телефонного стягнення
(10.2009-02.2012)
- Надання консультацій клієнтам по телефону, робота з базою даних.

Фахівець з контролю якості
(03.2012-07.2012)
- керівництво колективом понад 100 осіб;
- Оцінка ефективності роботи співробітників Контактного Центру, оцінка якості обслуговування Клієнтів;
- Надання конструктивного зворотного зв'язку співробітникам Контактного Центру за підсумками оцінки роботи;
- навчання співробітників стандартів обслуговування Клієнтів та продуктів Банку.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: