Resume from April 25, 2024 PRO

Михайло

Заступник фінансового директора, спеціаліст з фін. питань, financial analyst

Employment:
Full-time.
Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Виконавчий директор / Керівник іпотечного центру

from 07.2023 to now (9 months)
Іпотечна агенція нерухомості «ДоДому», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Комплексна організація роботи компанії та усіх підрозділів;
•Планування роботи;
•Вибудовування оргструктури та комунікаційних ліній усередині компанії;
•Контроль та покращення щоденного операційного циклу роботи компанії;
•Фінансове планування роботи компанії (у т.ч. казначейські функції);
•Розробка плану оптимізації бізнес процесів;
•Аналіз вивчення, виконання планових показників роботи підприємства;
•Аналіз ефективності роботи компанії, мотивації працівників;
•Робота з партнерами, проведення переговорів;
•Партнерська робота з агенціями нерухомості по державній програмі «єОселя»;
•Активна співпраця з акредитованими банками по державній програмі «єОселя»;
•Узгодження роботи фінансових моделей з девелоперськими компаніями;
•Аналіз іпотечних програм по державній програмі «єОселя»;
•Комплексний ризик-орієнтований підхід вивчення клієнтів (фінансова складова);
•Вивчення комплаєнс-ризиків компанії;
•Адаптація, навчання нового персоналу;
•Пошук, підбір перегляд, показ об'єктів нерухомого майна;
•Проведення та супровід іпотечних угод по державній програмі «єОселя» в банках партнерах;

Керівник кредитного департаменту/ СЕО проекту

from 11.2021 to 06.2023 (1 year 7 months)
Група компаній « DIM » девелопмент (забудовник), Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Створення департаменту кредитування;
•Збільшення об’ємів продаж за рахунок значного збільшення кредитних угод;
•Організація роботи, оперативне управління департаментом кредитування;
•Координація роботи та ефективна взаємодія з усіма структурними підрозділами компанії;
•Ефективне управління командою, включаючи: набір, навчання, розвиток, мотивацію співробітників та вплив на результати роботи кредитного департаменту;
•Робота з відділами продажу ЖК (навчання, консультації, підготовка матеріалів для роботи, проведення тренінгів, атестація);
•Навчання співробітників call center, що до кредитних програм;
•Налагодження активних взаємовідносин з банківським сектором. Переговори з банками та фінансовими компаніями в площині кредитування фізичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
•Розробка системних заходів, фінансових моделей спрямованих на збільшення кредитних угод;
•Організація та ведення усього процесу акредитації об’єктів будівництва компанії (більше 7 об’єктів);
•Розробка методики та фінансових моделей роботи та співпраці з банками;
•Розробка стратегії розвитку та контроль її виконання департаментом кредитування;
•Моніторинг та аналіз ринку кредитування нерухомості в Україні;
•Робота з питаннями що пов’язані з державним фінансовим моніторингом;
•Фінансова та інша звітність;

Заступник директора; Керівник по роботі з банками та фін.установами

from 05.2020 to 11.2021 (1 year 6 months)
ТОВ «Інвестмент Фінанс Груп»- Центр іпотечного кредитування, Киев (Нерухомість)

•Керівництво, координація роботи – «Центр іпотечного кредитування»;
•Кредитування фізичних осіб, усіх жилих комплексів партнерів, для збільшення об’ємів продажу за рахунок кредитних угод;
•Налагодження взаємовідносин та активна робота з банківським сектором та фінансовими компаніями;
•Координація роботи та ефективна взаємодія усіх структурних підрозділів компанії;
•Робота з банками в площині отримання кредитів, для юридичних та фізичних осіб, для придбання об’єктів нерухомості;
•Робота з банками, що до кредитування підприємства, та обслуговування вже отриманих кредитів.
•Розробка, адаптація, впровадження кредитних програм;
•Розробка фінансових моделей діяльності підприємства пов’язаних з кредитуванням фізичних осіб;
•Організація роботи Іпотечного центру - кредитування фізичних та юридичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
•Координація, контроль за проведенням кредитних угод з фізичними особами в рамках затверджених кредитних програм;
•Підбір, навчання та адаптація персоналу. Проведення навчання персоналу, питанням пов’язаним з державним фінансовим моніторингом;
•Управління проектами партнерських продаж через кредитування та активна робота з відділами продажу партнерських Жилих комплексів;
•Поточний контроль та аналіз проведення оплати клієнтами за наданими кредитами;
•Аналіз та робота з кредитним портфелем компанії, робота з відділом по дебіторській заборгованістю (фізичні особи за надані кредити);
•Проведення переговорів. Підписання кредитних угод; Проведення нотаріальних дій пов’язаних з угодами.
•Активна робота з агенціями нерухомості, що до залучення партнерів та клієнтів;
•Проведення фінансового моніторингу (сертифікат про проходження навчання, посада відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу);
•Контроль за виявленням операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
•Ідентифікації осіб, що здійснюють фінансові операції, робота з РЕР;
Вивчення клієнтів, що проводять фінансові операції і збереження відповідних документів, з урахуванням ризик-орієнтованого підходу;

Заступник фінансового директора, координатор проекту. Рroject manager;

from 04.2019 to 12.2019 (8 months)
ТОВ «Олімпіас Груп»; ДП «Конярство України», Киев (Сільське господарство, агробізнес)

•Стратегічне управління проектом, координація роботи з підрозділами;
•Планування та аналіз роботи проекту. Аналіз результатів роботи проекту;
•Оперативний аналіз економічних факторів, що формують фінансовий результат;
•Розробка, узгодження фінансових моделей роботи. Проведення, структурування фінансових угод по проекту та підприємству;
•Участь у загальній плановій роботі, довгострокове і короткострокове фінансове планування;
•Робота з фінансовими потоками. Робота з платежами, проведення валютних угод;
•Взаємовідносини з фінансовими організаціями, банками, державними органами;
•Структурування ризиків, оптимізація витрат підприємства;
•Аналіз стану фінансових ринків, для залучення інвестицій;
•Робота з банками, проведення переговорів, що до отримання та обслуговування отриманих кредитів;
•Координація роботи підрозділів підприємств відповідно до проекту;
•Робота з партнерами, підрядними організаціями, в розрізі проекту. Підготовка, узгодження, підписання договорів та угод. Активна робота з продажу аграрної продукції. Планова робота з елеваторами;
•Проведення переговорів і укладення договорів на поставку та продаж с/г продукції.
•Контроль виконання оплати за угодами та договорами;
•Інформування керівництва про результати діяльності роботи підприємства в розрізі проекту;
•Робочі відрядження на агро підприємства у різні регіони України. Переговори з керівництвом, узгодження плану робіт, підписання угод.
•Звітність, фінансова, а також інший функціонал відповідно до роботи проекту;

Директор фінансової компанії, Керуючий бек-офісом. Координатор відділів продаж

from 04.2017 to 03.2019 (1 year 11 months)
ТОВ «Фінансова компанія «Фактор груп». ТОВ «Фінансова компанія «Толока»: Фонд фінансування будівництва., Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Оперативне управління діяльністю підприємства «Фактор груп»;
•Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
•Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз доходів та витрат;
•Організація роботи відділу кредитування, розроблення основних бізнес процесів.
•Організація та проведення кредитних угод з «нуля», видача кредитів на купівлю нерухомого майна;
•Навчання. контроль персоналу, що до проведення кредитування фізичних осіб для купівлі житла та нежитлових приміщень;
•Проведення фінансового аналізу кредитних операцій та кредитного портфелю компанії в цілому;
•Проведення фінансових операцій, робота з банками та фінансовими структурами;
• Фінансовий моніторинг;
•Робота з Кампанією по Управлінню Активами (КУА) та фондовою біржою;
•Проведення біржових угод по випуску Деривативів, та оформленню форвардних контрактів;
•Робота з фондами фінансування будівництва ФФБ (оформлення, переуступка об’єктів нерухомості, оформлення прав власності);
•Оформлення, ведення, підписання договорів Майнових прав на нерухоме майно(ФФБ);
•Контроль проведення оплати за придбану нерухомість;
•Робота з нотаріусами. Підготовка та проведення нотаріальних угод;
•Робота з банківськими установами та фінансовими компаніями;
•Організація роботи відділу продажу, управління продажами;
•Організація та контроль роботи Бек-офісу;
•Підбір та навчання персоналу у відділи продажу, адаптація персоналу, проведення тестування;
•Впровадження стандартів для відділів продаж ЖК, організація проведення бізнес навчання для співробітників.

Директор; Операційний директор;

from 10.2016 to 04.2017 (6 months)
Компанія "Olerom", Киев (Освіта, наука)

•Оперативне управління діяльністю підприємства;
•Просування компанії на ринку в сегменті - бізнес навчання;
•Проведення переговорів, бізнес зустрічей;
•Участь та виступ у форумах, відкритих столах, бізнес тренінгах;
•Координація роботи усіх структурних підрозділів;
•Організація та контроль роботи: відділу продаж (Call Center) та бек офісу;
•Контроль за дотриманням корпоративних стандартів роботи;
•Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
•Фінансове планування, робота з фінансовим потоками;
•Контроль виконання фінансових показників діяльності, коригування та виявлення причин не виконання;
•Нагляд та оптимізація бізнес-процесів, знаходження та втілення оптимальних рішень, що до роботи підприємства в цілому;
•Контроль за виконанням проведення бізнес тренінгів, семінарів, та інших програм;
•Аналіз проблемних ситуацій та втілення рішень, що забезпечать посилення ринкової присутності;
•Організація, контроль проведення Forum One Ukraine;
•Організація роботи по залученню нових бізнес тренерів для роботи в компанії.

Керуючий центральним офісом. Виконавчий директор. Фінансовий директор.

from 03.2015 to 09.2016 (1 year 6 months)
Міжнародна фінансово інвестиційна компанія HELIХ, Киев (Фінанси, банки, страхування)

•оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємств;
•управління діяльністю підприємства;
•складання звітів, прогнозів і проведення різних аналітичних досліджень;
•контакти з інвесторами; фінансове консультування;
•відкриття та організація роботи Головного офісу з нуля;
•відкриття, контроль роботи регіональної мережі;
•формування зведеного бюджету групи, аналіз його виконання; підготовка платіжного календаря;
•формування звіту про рух грошових коштів та іншої консолідованої звітності;
•аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз витрат;
•планування та контроль руху готівкових грошових коштів;
•складання бюджетів по фондах оплати праці;
•виплата заробітної плати готівковими коштами та за банківськими платіжними картками;
•адміністрування роботи регіональної мережі (підбір персоналу, навчання, взаємодія з Головним офісом, матеріально-технічне забезпечення).

Керуючий відділенням № 6

from 06.2010 to 05.2014 (3 years 11 months)
ПАТ КБ «Фінансова Ініціатива», Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Фінансово-господарське управління відділенням, фінансове планування.
•Пошук та робота з клієнтами, проведення переговорів.
•Підбір та навчання персоналу.
•Розробка і запровадження в дію акційних продуктів, в тому числі через автосалони, cпівпраця з cтраховими компаніями, нотаріусами, робота з іпотекою. Участь в розробці нових продуктів.
•Укладання договорів від імені банку.
•Надання всієї звітності банку в регіональне представництво Нацбанку України.
Досягнення та результати:
•Вихід відділення на рівень дохідності за 2 місяця.
•Збільшення кредитного та депозитного портфелів в 12 раз.
•Збільшення частки ринку банку по Хмельницькій обл. на 3,2 %.

Менеджер з розвитку банківської мережі Хмельницької області.

from 04.2010 to 06.2010 (2 months)
ПАТ КБ «Фінансова Ініціатива», Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Пошук та відкриття нових відділень.
•Підбір та навчання персоналу.
•Контроль роботи відділень.
•Інформаційно-аналітична робота, ревізійна робота (приймав участь в ревізіях інших відділень).
•Надання пропозицій щодо підвищення ефективності роботи мережі та можливих шляхів розвитку
Досягнення та результати:
•Відкриття та запуск двох повнофункціональних відділень за місяць.
•Збільшення клієнтської бази відділень в 4 рази.

Директор Хмельницької філії

from 06.2007 to 10.2008 (1 year 4 months)
ВАТ КБ «Хрещатик», Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов’язки:
•ведення фінансово-господарської діяльності;
•організація діяльності філіалу;
•виконання фінансових показників роботи філії;
•керівництво філіалом, підбір, навчання, атестація персоналу;
•адміністрування роботи регіональної мережі;
•прийняття заходів щодо діяльність філії та ефективних методів і технологій роботи банку;
•організація, здійснення та контроль прямих продажів корпоративним та роздрібним клієнтам; організація здійснення та контроль кредитування юридичних, фізичних осіб;
•організація роботи з розроблення та впровадження планів розвитку мережі на території, закріпленій за філіалом банку;
Досягнення та результати:
•відкриття філіалу з нуля та вихід на рівень дохідності.
•Напрацювання та обслуговування великої клієнтської бази, більше 1200 клієнтів.

Начальник відділення №1. м. Хмельницький

from 07.2006 to 06.2007 (11 months)
ВАТ КБ «Укргазбанк», Кам’янець-Подільська філія, Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Організація роботи відділення та виконання планових показників роботи.
•Пошук нових клієнтів, проведення переговорів з ключовими клієнтами.
•Фінансове планування, бюджетування.
•Надання всієї звітності роботи відділення банку в регіональне представництво Нацбанку України.
Досягнення та результати:
•Збільшення дохідності відділення в 2,5 рази, та значне збільшення клієнтської бази.
•На прикладі роботи відділення відкриття обласного філіалу, та відкриття ще 8 відділень.

Начальник відділу розвитку індивідуального бізнесу.

from 11.2005 to 06.2006 (7 months)
АКІБ «УкрСиббанк» Хмельницьке Територіальне Управління Подільського Регіонального Департаменту, Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Організація роботи та контроль відділень в секторі розвитку індивідуального бізнесу.
•Проведення навчань персоналу, робота з ключовими клієнтами, контроль виконання планових показників.
•Адміністрування роботи регіональної мережі.
•Надання пропозицій щодо підвищення ефективності роботи мережі та можливих шляхів її розвитку.
•Фінансове планування роботи відділень.
Досягнення та результати:
•активна робота філіалу з найбільшими автосалонами, агентствами нерухомості.
•значне збільшення прибутку філіалу за рахунок операцій індивідуального бізнесу.

Начальник базового відділення № 155. м. Хмельницький

from 11.2004 to 11.2005 (1 year)
АКІБ «УкрСиббанк» Хмельницьке Територіальне Управління Подільського Регіонального Департаменту, Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Організація роботи базового відділення та інших відділень.
•Виконання фінансових показників роботи.
•Робота з клієнтами, нарощування клієнтської бази.
•Підбір та навчання персоналу, контроль виконання посадових обов’язків.
Досягнення та результати:
•Відділення утримує перше місце серед інших 12 відділень по виконанню усіх планових показників.
•Збільшення кількості обслуговування клієнтів в 5 раз.(більше 1500 клієнтів).

Заступник начальника відділу операційного обслуговування.

from 08.2004 to 11.2004 (3 months)
ПРД АКІБ «УкрСиббанк»., Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Формування фінансової та бухгалтерської звітності.
•Планування фінансових показників, та погодження їх з керівництвом.
•Обслуговування корпоративних та ВИП клієнтів.
•Аналіз роботи відділення (економічно - фінансові).
•Прийняття та перевірка пакету документів на повноту та відповідність для
надання кредитів, відкриття поточних та карткових рахунків фізичним особам,
пенсійних та кредитних карток;
Досягнення та результати:
•Запровадження нової автоматизованої системи обслуговування клієнтів.

Education

Тернопільська Академія народного господарства

Факультет "Облік та аудит" спеціальність: "Фінанси та кредит", Тернополь
Higher, from 1997 to 2000 (3 years)

Освіта: Вища економічна.

Кооперативний технікум

Факультет Економіки. Спеціальність: "Комерційна діяльність та товарознавство", Хмельницкий
Specialized secondary, from 1994 to 1997 (3 years)

Additional education and certificates

Державний заклад освіти "Академія фінансового моніторингу" Київ, Посада відповідального працівника за проведення фін.моніторингу

Жовтень, 2020

Вищий навчальний заклад "Київський міжгалузевий інститут" - Отримання дозволу обіймати посаду керівника фінансової установи

Липень 2016

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Excel MS Word Управління персоналом Уміння аналізувати Робота в команді Уміння переконувати Креативність Адаптивність Способность убеждать и договариваться Высокий уровень тайм менеджмента Способность быстро принимать правильные решения Предприимчивость и организаторские способности Порядочность и ответственность за свои действия и принятые решен Порядочность, ответственность за свои действия и принятые решени

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Професійні якості
Чесність, завжди позитивний настрій.
Високій рівень працездатності та відповідальності;
величезний практичний позитивний досвід проведення переговорів;
здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
аналітичне вміння планувати і прогнозувати події;
вміння знаходити позитивний вихід з будь яких кризових, критичних ситуацій;
практичний досвід управління людьми та вміння делегувати повноваження;
величезне прагнення до самореалізації та успіху.

Особисті якості
Чесність, комунікабельність, наполегливість; Стійкість в стресових ситуаціях;
Ініціативність, володію гарними організаторськими якостями;
Вмію швидко приймати рішення, та брати відповідальність за їх прийняття на себе;
Винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях та знаходити вихід з них;
Порядність та неординарність.
Маю здатність бачити "загальну картину" щодо цілей.
Завжди позитивний настрій !

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: