Анастасія

Специалист по закупкам, командировкам, 26 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

[open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта
2010-2015
Київский Національний Университет Культури і Мистецтв.
Факультет Менеджменту та економіки.
Спеціальність: Менеджер соціокультурної діяльности.
Кваліфікація: Спеціаліст - Менеджер індустрії моди.
Досвід роботи:
Корпорація «Артеріум» фахівець з відряджень
Основні функціональні обов'язки:
Оформлення відряджень по Україні та закордоном:
організація міжнародних та внутрішніх авіа та наземних бізнес подорожей для співробітників та груп, резервування готелей, розрахунок фінансових операцій для подорожей, підготовка внутрішніх документів, підготовка рахунків та кошторисів, підтримка та супровід співробітників відрядженнях.
Проведення тендерів на вибір постачальників послуг. Відповідальна за створення компетентного процесу подання заявок, представлення відповідних постачальників, вибір пропозиції на основі найнижчої вартості та найкращої якості. Підготування та керування контрактами / угодами з постачальниками.
Заключення договорів, їх підготовка, погодження.
Документообіг (підготовка, підписання, відправка документів).
Введення і супровід документів в програму «1С: Підприємство-Документообіг», «1С: Бюджет», «1С: Платежі», «1С: Зарплата».
ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ Україна» Адміністратор.
Основні функціональні обов'язки:
Прийом вхідних телефонних дзвінків.
Прийом гостей компанії.
Реєстрація документів, отримання вхідної та відправка вихідної кореспонденції.
Співпраця з кур’єрськими службами.
Бронювання кімнат переговорів, участь в організації зустрічей.
Прийом та відправка факсів, електронної пошти, сканування документів.
Виконання інших обов'язків та доручень безпосереднього керівника в рамках своєї компетенції.
Оформлення та реєстрування наказів про відрядження,
Контроль за своєчасним поверненням листів ознайомлення з наказами про відрядження.
Співпраця з підписними агентствами, кур’єрськими службами.
Внесення рахунків за кур’єрські послуги, квіткову продукцію;
Своєчасне реєстрування та передача кореспонденції для програми «Говорить Україна»;
Своєчасне сортування та передача вхідної кореспонденції працівникам телеканалу;
Оформлення заявок на транспорт телеканалу;
Реєстрування адміністративно-господарських наказів та наказів з організаційної діяльності.
Ведення реєстрів договорів (архів).
ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ Україна» Асистент технічного департаменту.
Основні функціональні обов'язки:
Прийом телефонних дзвінків, фіксування і передача інформації співробітникам організації, переадресація дзвінків, в залежності від запитів.
Виконання доручень керівника.
Документообіг (підготовка, підписання, відправка документів водієм, кур’ером).
Введення і супровід документів в програму «1С: Підприємство-Документообіг».
Оформлення документів про відрядження працівників департаменту; організація перевозок, проживання і т.д.
Координація графіків зустрічей і робочого часу керівника та керівників підрозділів департаменту.
Прийом, аналіз, розподіл документів і кореспонденції департаменту.
ТОВ «ФРОНТ СИНЕМА» Комірник.
Основні функціональні обов'язки:
Знання видів, розмірів, марок, сортність та інших якісних характеристик костюмів, артистичного реквізиту та аксесуарів.
Догляд за костюмом - прасування, чистка, дрібний ремонт.
Організація складування і зберігання костюма і реквізиту.
Організація і здійснення прийому, відпустки, зберігання і сортування, переміщення, переробки матеріальних цінностей.
Проведення інвентаризації.
ТОВ «ФРОНТ СИНЕМА» Костюмер.
Основні функціональні обов'язки:
Знання видів, розмірів, марок, сортність та інших якісних характеристик костюмів, артистичного реквізиту та аксесуарів.
Догляд за костюмом - прасування, чистка, дрібний ремонт.
ФОП «Фудим. Г. Л.» Адміністратор-секретар.
Основні функціональні обов'язки:
Прийом телефонних дзвінків, фіксування і передача інформації співробітникам організації, переадресація дзвінків, в залежності від запитів.
Первинна консультація клієнтів.
Реєстрація та ведення обліку вхідної-вихідної документації, договорів, листів і т. д.
Набір тексту, комерційних пропозицій та іншої документації.
Українська – вільно розмовляю, читаю і пишу
Російська – вільно розмовляю, читаю і пишу
Англійська – intermediate
• Вільно MS Word;
• базовий рівень MS Excel (продовжую вивчення); MS Power Point.
• Закінчила курс 1С: 8 версія (09.06.2019 закінчила бухгалтерські курси)
Особисті якості:
Пунктуальність
Здатність швидко навчатися
Стресостійкість, посидючість
Відповідальність, дисциплінованість
Комунікабельність
Бажання працювати і заробляти. Отримати постійну роботу в великій стабільній компанії з можливістю професійного і кар'єрного розвитку. Маю на меті знайти роботу, яка має не тільки інансову привабливість, але і приносить моральне задоволення.


More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: