Вікторія
Офісний працівник, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 55 years
- City:
- Kropyvnytskyi
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7449868
Work experience
Головний спеціаліст
from 11.2009 to 08.2021
(11 years 9 months)
Кіровоградська обласна державна адміністрація, Кропивницкий (Відділ забезпечення діяльності керівництва ОДА (помічник))
Планування роботи керівника. Підготовка нарад під головуванням керівника та складання протоколів за їх результатами. Підготовка (вичитка) документів, які виходять за підписом керівника. Підготовка особистих прийомів громадян та контроль за виконанням доручень керівника. Підготовка листів, службових записок, телефонограм та інших документів за дорученням керівника. Забезпечення взаємодії керівника з вищими та іншими органами виконавчої влади, структурними підрозділами ОДА, громадськими організаціями та громадянами. Підготовка до проведення ділових зустрічей.Телефонні перемовини. Виконання інших доручень керівника.
Education
Центральноукраїнський Національний педагогічний університет ім В.Винниченка
Філологічний, Кропивницкий
Higher, from 1986 to 1991 (5 years)
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Комунікабельність. Вміння працювати в команді на результат. Здатність працювати з великою кількістю інформації. Прагнення до вдосконалення. Організованість та пунктуальність. Працьовитість.
Similar candidates
Адміністративний секретар
Kropyvnytskyi
Офіс-менеджер
Kropyvnytskyi
Гувернер-репетитор, family tutor, персональный ассистент PA
50000 UAH, Kropyvnytskyi, Kyiv, Lviv
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор
Kropyvnytskyi
Офіс-менеджер
15000 UAH, Kropyvnytskyi, Remote
Помічник керівника, менеджер з персоналу
22000 UAH, Kropyvnytskyi, Remote