Resume from April 15, 2024 PRO

Свiтлана

Адміністратор, офіс-менеджер, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
28 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Bucha, Irpin, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністративний асистент

from 12.2023 to now (4 months)
Urban Experts, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Організація і забезпечення життєдіяльності офісу;
• Організація і взаємодія з підрядниками;
• Організація і взаємодія з замовниками (отримання та відправка документів);
• Забезпечення необідними офісними матеріалами та продуктами;
• Організація відряджень співробітників;
• Допомога PR відділу з перекладами та загрузкою на сайти інформації;

• Кадрове діловодство: пошук/прийняття/звільнення/перевод на іншу посаду, оформлення і заповнення відповідної документації;
• Пошук і підбір персоналу, обдзін, первинне інтерв'ю та призначення і організація співбесід безпосередньо з керівником;
• Oформлення відряджень, графік відпусток, контроль використання корпортативного таксі, табелювання співробітників;
• Написання листів, пошук інформації по необхідності;
• 3-5 разів на рік переклад документів для банку (рахунки, акти, договори);
• Вхідна-вихідна документація;
• Організація та ведення комунікацій;
• Прийом відвідувачів;
• Бронювання готелів, поїздок і тд .

Менеджер по роботі з клієнтами

from 07.2022 to 04.2023 (9 months)
Pro-Line, Умань (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптова та роздрібна торгівля електронним і телекомунікаційним устаткованням, деталями до нього.
Виробництво інших видів електронних і електричних проводів і кабелів.

Допомогала при зборі і перевірці функціонування змонтованих електронних плат і блоків безперебійного живлення для роутерів.
Виготовляла різні кабелі (коли колегам була необхідна ще одна пара рук для оперативнішого виконання великих обсягів замовлень). Кабелі для підключення цих плат і приладів безперебійного живлення (вмію зібрати з 0 всі ті кабелі, які представленні в списку комплектуючих товарів на сайті фірми).

Прийом та оформлення заявок;
Консультація по технічним питанням, підбір необхідного устаткування та аксесуарів до нього саме під індивідуальні потреби кожного клієнта;
Оформлення замовлень, ведення бази клієнтів і бази продажів, робота в С1.
Укомплектування замовлень, перевірка роботи всіх елементів, упакування і відправка товару.
Виставлення рахунків для оплати на ФОП, отримання і внесення оплат в базу даних, оформлення документів для клієнтів (рахунки,накладні, а також, оформлення договорів про надання послуг (умови надання послуг, обовязки/права сторін договору і тд. і тп) і введення поточної документації по співпраці з різними компаніями по Україні.
Робота з багатьма провайдерами інтернет-постачання, по всій Україні - знаю як працювати з людьми так, аби вони ставали постійними клієнтами і рекомендували послуги фірми всім своїм знайомим.

Менеджер-управитель

from 02.2022 to 06.2022 (4 months)
Bixter, Умань (Пошук персоналу, HR)

Особистий помічник-перекладач керівника

from 08.2021 to 12.2021 (4 months)
Arabia Investment Company (ТОВ "ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"), Киев (Фінансовий сектор. - Керівна, інвестиційна компанія (управління активами)

- Пошук потрібної інформації;
- Переклад усний/письмовий;
- Ведення переговорів та вирішення питань щодо надання послуг з різними компаніями та приватними особами;
- Складання документів, таблиць, презентацій.

Ріелтор, специалист з продажу нерухомості.

from 05.2021 to 08.2021 (3 months)
АН "Атланта", Ірпінь (Нерухомість)

Робота з продавцями (власниками) нерухомості:
- Пошук нових об'єктів нерухомості:
• дзвінок власнику для пропозиції співпраці, після чого домовлення та обговорення зустрічі на його об'єкті нерухомості;
• зустріч з власником;
• огляд та фотографування об'єкта;
• заповнення бланка з даними власника, характеристиками об'єкта та умовами співпраці;
- Підписання договору про співпрацю;
- Внесення об'єкту до бази даних;
- Створення рекламного тексту для презентації об'єкта;
- Рекламне просування об'єкту.

Робота з покупцями:
- Підбір та пошук об'єктів, що підходять під запит клієнта;
- Презентація добірки;
- Показ тих об'єктів із добірки, що зацікавили клієнта;
- Консультування з питань з об'єкту // за всіма нюансами укладання угоди про купівлю квартири, і подальше оформлення документів тощо.

Особистий секретар/ Помічник керівника.

from 03.2020 to 04.2021 (1 year 1 month)
ФОП "Венжега В.И.", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Пошук нових співробітників, запис на співбесіду, анкетування.
- Прийом усіх дзвінків.

- Прийом та внесення в базу замовлень.
- Консультування клієнтів по усіх їхніх питанннях (компанія займалась підбором, продажем, доставкою та установленням вікон/балконів і інших металоконструкцій)
- Вихідні дзвінки та консультування клієнтів для укладання договору.
- Ведення документації.
- Координація доставки/установки замовлень.
- Робота в 1С.

Education

Класичний приватний університет. «Інститут права ім. Володимира Сташиса»

Магістр Права. Спеціальність - 262 Правоохоронна діяльність (Антикорупційна діяльність., Цивільне право)., Запоріжжя
Higher, from 2018 to 2020 (2 years)

Філія „Кременчуцький інститут вищого навчального закладу „Університет імені Альфреда Нобеля”.

Бакалавр Іноземної філології. Спеціальність — Перекладач з/на англійську та німецьку мови., Кременчук
Higher, from 2014 to 2018 (4 years)

Knowledge and skills

Неконфліктність Ведення документації Комунікабельність Управління командою Ведення CRM Здатність до навчання Управління магазином Лідерство Знання офісних програм Оформлення документації Google Docs Наполегливість Бажання вчитися і розвиватися Обробка гарячих заявок Уміння швидко засвоювати нову інформацію Забезпечення життєдіяльності офісу Харизматичність Виставлення рахунків Уміння організувати свій робочий день Організація логістики Управління транспортною логістикою Робота з великим обсягом інформації Ведення договірної роботи Ведення соціальних мереж Самоосвіта MS Outlook MS Office Розробка дизайну візиток Грамотна усна та письмова мова Підбір персоналу

Language proficiencies

  • English — above average
  • Spanish — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Водійське посвідчення категорії В. Стаж водіння — більше 5 років, (тільки на «механіці»).

Я завжди на звʼязку в Тг, тому краще пишіть:
https://t.me/svetaeffi

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: