- PRO
Ірина
Офіс-менеджер, помічник, адміністратор, 40 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7465128/
Work experience
Економіст
from 11.2021 to now
(3 years 9 months)
Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- знання та використання у роботі стандартів обслуговування клієнтів ;
- участь у семінарах , тренінгах (16.11.24 «Клієнтоорієнтованість та управління сервісом»; «Кредитні продукти»; внутрішні тренінги та навчання )
- здійснення ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів ) вивчення клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства України ;
- ведення електронних анкет клієнтів ;
- фін.моніторинг операцій клієнтів з метою виявлення таких,що мають ознаку сумнівних,відповідно до вимог законодавства України , нормативних актів НБУ та внутр.док.банку;
- консультація клієнтів по банківським продуктам ( кредити , депозити , РКО, комірки ,
- проведення фінансових операцій клієнтів відповідно до законодавства України , нормативних актів НБУ та внутрішніх документів ;
- заповнення карток клієнтів,
- відкриття/закриття поточних , депозитних та інших рахунків ФО зг.діючого законодавства України;
- обслуговування та ведення поточних, депозитних та інших ;
- розразунково-касове обслуговування (отримання , проведення сплати розрахункових документів клієнтів;
- формування клієнтської бази відділення ;
- відправка кореспонденції;
- звітування ;
- сканування та викладення справ Юр осіб , фіз осіб та ФОП зг рекомендацій процесу надання документів для перевірки справ клієнтів;
Роботу на лівому березі прошу не пропонувати .
Роботу у колл-центрі прошу не пропонувати .
Економіст
from 08.2021 to 09.2021
(1 month)
ТОВ"Свіфт Гарант", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Робота з клієнтами. Підготовка та формування розрахунків на оплату за надані послуги. Звірка,контроль та відправка. Комунікація з співробітниками інших підрозділів компанії.
Експерт відділу
from 10.2012 to 06.2019
(6 years 8 months)
ТОВ"ОТП Факторинг Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Контроль і здійснення діловодства компанії (відправка вихідної кореспонденції компанії, реєстрація та розподіл вхідної кореспонденції в т.ч. звернення, розміщення документів на ресурсах компанії). Оптимізаця та ведення архіву.
- Координація роботи співробітників регіональної мережі (для юридичного відділу: обробка запитів на відправку листів клієнтам або надання листів з архіву; для бек-офісу – підготовка та надання пакета документів для подальшого списання частини боргу; кадри – моніторинг актуального штатного розкладу співробітників на інтернет-ресурсі, бухгалтерія- своєчасне надання актів виконаних робіт та актів звірки по контрагентам компанії). Допомога та консультації співробітників по роботі з ресурсом компанії.
- Співпраця з контрагентами (Страхові - обробка актів виконаних робіт по комісійній винагороді, Укрпочта- узгодження і підписання договорів, контроль отримання актів виконаних робіт і їх передача в бухгалтерію, OS Direct – збір та підготовка пакету документів на підписання договору про надання послуг. Підготовка та організація масової розсилки листів, її узгодження, контроль відправки та своєчасне надання необхідних документів через даного контрагента). Співпраця з іншими підрозділами компанії / банку для забезпечення повного і своєчасного спектра виконання внутрішніх процедур (відправлення листів про прощення частини боргу і надання документів БАНКУ для подальшого їх закриття).
-Участь в інших завданнях, за рішенням керівництва відділу Компанії (проекти пов'язані з масовим розсиланням листів, робота з архівом, надання документів необхідних для подачі позовів до судів). Робота з боржниками на стадії досудового врегулювання.
Старший касир
from 07.2005 to 02.2010
(4 years 7 months)
ТОВ «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Здійснюємо операції з приймання, видачі та зберігання грошових коштів і цінних паперів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження; оформляю документи (прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних, в тому числі комунальні платежі); ведення на основі прибуткових і витратних документів касову книгу прийнятих і виданих грошових коштів; звірка фактичної наявності грошових сум і цінних паперів з книжковим залишком, складаю касову звітність; здійснюю обмін іноземної валюти, прийом валюти на інкасо, конвертація.
Education
Київський національний торговельно-економічний університет
Облік і аудит, економіст з обліку та аудиту
Higher, from 2005 to 2009 (4 years)
Additional education and certificates
Тайм-менеджмент і підвищення власної ефективності
2014
Активні продажі банківських продуктів
2011
Knowledge and skills
- Користувач систем електронного документообігу
- Користувач SR-Bank
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Adobe Photoshop
- Opera
- Робота з оргтехнікою
- Mozilla Firefox
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Google Chrome
- Робота з факсом
- MS Paint
- Google Docs
- Фотографія
- Банківські програми
- Adobe
- SR-Bank
- Банківська справа
- Cisco
- Express
- Pcard
- eSputnik
- Unisender
Language proficiencies
English — beginner
Additional information
Особисті якості:
Відповідальність у виконанні поставлених завдань, організованість, дисциплінованість, акуратність, порядність, неконфліктність, педантичність, вміння доводити справу до кінця, скрупульозність, бажання навчатися новому.
More resumes of this candidate
- PRO
40 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Економіст, Банк, 3 years 9 months
- економіст, ТОВ"Свіфт Гарант", 1 month
- PRO
40 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Економіст, Банк, 3 years 9 months
- Експерт, ТОВ"ОТП Факторинг Україна", 6 years 8 months
- PRO
40 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Економіст, Банк, 3 years 9 months
- економіст, ТОВ"Свіфт Гарант", 1 month
Similar candidates
-
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 UAH, Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv -
Front office manager
40000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
30000 UAH, Kyiv