- PRO
Ірина
Менеджер бек-офісу, 40 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7465439/
Work experience
Економіст
from 11.2021 to now
(3 years 9 months)
Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Експерт
from 10.2012 to 06.2019
(6 years 8 months)
ТОВ"ОТП Факторинг Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Координація роботи співробітників регіональної мережі (для юридичного відділу: обробка запитів на відправку листів клієнтам або надання листів з архіву; для бек-офісу – підготовка та надання пакета документів для подальшого списання частини боргу; кадри – моніторинг актуального штатного розкладу співробітників на інтернет-ресурсі, бухгалтерія- своєчасне надання актів виконаних робіт та актів звірки по контрагентам компанії). Допомога та консультації співробітників по роботі з ресурсом компанії.
- Співпраця з контрагентами (Страхові - обробка актів виконаних робіт по комісійній винагороді, Укрпочта- узгодження і підписання договорів, контроль отримання актів виконаних робіт і їх передача в бухгалтерію, OS Direct – збір та підготовка пакету документів на підписання договору про надання послуг. Підготовка та організація масової розсилки листів, її узгодження, контроль відправки та своєчасне надання необхідних документів через даного контрагента). Співпраця з іншими підрозділами компанії / банку для забезпечення повного і своєчасного спектра виконання внутрішніх процедур (відправлення листів про прощення частини боргу і надання документів БАНКУ для подальшого їх закриття).
- Контроль і здійснення діловодства компанії (відправка вихідної кореспонденції компанії, реєстрація та розподіл вхідної кореспонденції в т.ч. звернення, розміщення документів на ресурсах компанії). Оптимізаця та ведення архіву.
-Участь в інших завданнях, за рішенням керівництва відділу Компанії (проекти пов'язані з масовим розсиланням листів, робота з архівом, надання документів необхідних для подачі позовів до судів). Робота з боржниками на стадії досудового врегулювання.
Роботу на лівому березі прошу не пропонувати .
Роботу у колл-центрі прошу не пропонувати .
Спеціаліст по роботі з клієнтами
from 02.2010 to 02.2012
(2 years)
ТОВ «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Організація забезпечення оперативного і якісного оформлення кредитних взаємин між Банком та клієнтами. Залучення клієнтів. (Оформлення та видача банківських позичок, робота з простроченою заборгованістю, ведення звітності. Обслуговування клієнтів відділення банку .Робота з юридичними особами та ФО-П: Перевірка і підготовка пакету документів для відкриття поточних рахунків (2600 *). Оформлення та видача чекових книжок, видача по чеку. Робота з фізичними особами: Відкриття поточних рахунків фізичним особам (2620 *). Відкриття депозитів, поповнення, переоформлення та закриття.
Старший касир
from 07.2005 to 02.2010
(4 years 7 months)
ТОВ «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Здійснюємо операції з приймання, видачі та зберігання грошових коштів і цінних паперів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження; оформляю документи (прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних, в тому числі комунальні платежі); ведення на основі прибуткових і витратних документів касову книгу прийнятих і виданих грошових коштів; звірка фактичної наявності грошових сум і цінних паперів з книжковим залишком, складаю касову звітність; здійснюю обмін іноземної валюти, прийом валюти на інкасо, конвертація.
Education
Київський національний торговельно-економічний університет
Облік і аудит, економіст з обліку та аудиту, Київ
Higher, from 2005 to 2009 (4 years)
У 2009 році закінчила університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту, економіста з обліку та аудиту.
Additional education and certificates
Тайм-менеджмент і підвищення власної ефективності
2014
Активні продажі банківських продуктів
2011
Knowledge and skills
- Користувач систем електронного документообігу
- Користувач SR-Bank
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Adobe Photoshop
- Opera
- Робота з оргтехнікою
- Mozilla Firefox
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Google Chrome
- Робота з факсом
- MS Paint
- Google Docs
- Фотографія
- Банківські програми
- Adobe
- SR-Bank
- Банківська справа
- Cisco
- Express
- Pcard
- eSputnik
- Unisender
Language proficiencies
English — beginner
More resumes of this candidate
- PRO
40 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Економіст, Банк, 3 years 9 months
- Економіст, ТОВ"Свіфт Гарант", 1 month
- PRO
40 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Економіст, Банк, 3 years 9 months
- економіст, ТОВ"Свіфт Гарант", 1 month
- PRO
40 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
- Економіст, Банк, 3 years 9 months
- економіст, ТОВ"Свіфт Гарант", 1 month
Similar candidates
-
Менеджер бек-офісу
Kyiv -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник відділу прийому та розміщення
40000 UAH, Kyiv -
Керівник відділу, менеджер з продажу, Е-commerce manager
40000 UAH, Kyiv -
Менеджер back office, спеціаліст з заявок, верифікатор
Kyiv -
Менеджер з міжнародних продажів
Kyiv