• PRO

Денис

Маркетолог

Considering positions:
Маркетолог, Chief Marketing Officer, Head of marketing, Директор з маркетингу, CMO, Маркетинговий директор, Marketing director, Head of digital
Employment type:
full-time, part-time
Age:
29 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Kharkiv, Kyiv, Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Marketing Director

from 12.2023 to 01.2025 (1 year 1 month)
AutoBidMaster, Дистанційно (IT)

- керував командою з 8 співробітників, включаючи Head of Performance, SEO Lead, Email Marketing Lead, Head of Content, SMM Manager, дизайнера та ін;
- відповідав за всі маркетингові канали та активності, включаючи PPC, SEO, Email, блог, соціальні мережі, SMS та крауд-маркетинг;
- розробив та реалізував маркетингову стратегію, яка покращила річні показники (реєстрації, продажі, дохід) на 8–13%, одночасно знизивши річний рекламний бюджет на 8%;
- встановив та відстежував KPI для команди та маркетинговий бюджет на щомісячній основі: аналітика, звітність, репортинг стейкхолдерам;
- запустив кілька проєктів щодо підвищення впізнаваності бренду, включаючи освітній продукт для клієнтів;
- успішно запустив новий маркетинговий канал — партнерський маркетинг, випустивши понад 20 інтеграцій із інфлюєнсерами в автомобільній галузі.

Marketing Team Lead

from 06.2023 to 12.2023 (6 months)
Atwix, Інші країни (IT)

- розробив та реалізовував маркетингову стратегію з фокусом на lead generation та demand generation на ринку IT outsource (e-commerce development);
- проводив аналіз портфоліо клієнтів, аналіз конкурентів, дослідження та сегментування ринку, а також інші активності;
- перезапустив процес випуску контенту, спрямованого на посилення SEO і впізнаваності бренду;
- керував відділом маркетингу in-house, а також зовнішніми підрядниками, включаючи SEO агентство, веб-розробника, редактора, спеціаліста з SMM, копірайтерів тощо;
- відповідав за sales-support активності, включаючи супровід івентів та outbound кампаній.

Digital Marketing Manager

from 07.2020 to 06.2023 (2 years 11 months)
Logity Tech, Харків (IT)

- запустив з нуля один із сайтів компанії, який за два роки приніс понад 1000 підписаних контрактів із сумарним revenue понад $1 млн;
- на основі аналізу конкурентів, ринку та ЦА склав маркетингову стратегію, що охоплює SEO та PPC (Google Ads, Facebook Ads), відповідав за її виконання (лідогенерація, збільшення конверсій, оптимізація lead grade та CAC), визначив та контролював бюджети;
- організував випуск контенту у різних форматах, включаючи блог, відеоролики, whitepaper, крауд-маркетинг, тригерні та інформаційні розсилки, дайджести тощо;
- сформував внутрішній відділ маркетингу, найняв команду та побудував усі процеси в ній, включаючи систему мотивації;
- працював з підрядниками та технічними фахівцями (дизайн, розробка, аналітика, відеопродакшн та ін.), ставив завдання та контролював їх виконання.

Editor-in-Chief

from 03.2020 to 06.2020 (3 months)
Pure, Дистанційно (IT)

- керував командою з 10+ осіб, підбирав та навчав співробітників, ввів kpi та систему стимулювання у відділі;
- запустив нові мовні версії проєкту та організував наповнення їх контентом;
- розробив та постійно доповнював робочі документи: редполітику, шаблони статей, мануали, критерії якості, контент-плани;
- забезпечував зростання конверсії з відвідувачів сайту в користувачів мобільного додатку: генерував ідеї, перевіряв гіпотези та аналізував результати;
- разом із командою випустив понад 200 статей, вивів блог на рівень відвідуваності понад 200 тис. користувачів на місяць.

Content Editor

from 10.2018 to 03.2020 (1 year 5 months)
Serpstat, Одеса (IT)

- зібрав команду копірайтерів та редакторів з нуля: шукав людей, розподіляв завдання, формував контент-план, складав ТЗ, перевіряв тексти та вів звітність;
- редагував, верстав та розміщував статті у блозі компанії, SEO-оптимізував тексти;
- встановлював контакт із лідерами думки підвищення експертизи матеріалів;
- аналізував ефективність випущеного контенту: трафік, конверсії, ліди та продажу;
- разом з командою створив понад 500 how-to статей двома мовами.

Education

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Факультет іноземних мов, викладач англійської мови, Харків
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Additional education and certificates

Управління командою

2022, 16 навчальних годин
Certificate

Лідогенерація в B2B

2022, 13 навчальних годин
Certificate

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Інтернет-маркетинг
  • Маркетинг
  • Email-маркетинг
  • Стратегічний маркетинг
  • Контент-маркетинг
  • Маркетингові дослідження
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Маркетингове планування
  • Маркетинговий аналіз
  • Marketing
  • Affiliate Marketing
  • Digital marketing
  • Online marketing
  • Email Marketing
  • Marketing planning
  • Marketing analysis
  • Development of a marketing strategy
  • Search Engine Marketing
  • SMM
  • Лідерство
  • Market analysis
  • Продуктовий маркетинг

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Polish — beginner
  • Czech — average

References

  • Neesh Sharma

    Neesh Sharma

    President, AutoBidMaster

    Contact details are hidden
  • Pavlo Kobzar

    Pavlo Kobzar

    CEO, Logity Tech

    Contact details are hidden
  • Anastasiia Zdorikova

    Anastasiia Zdorikova

    Head of Marketing, Netpeak Software

    Contact details are hidden

Disability

1st degree.
Користуюсь візком або милицями.

Additional information

Маю 7 років досвіду в маркетингу, з них 5+ років керування відділом з підтвердженими результатами. Маю практичний досвід з PPC, SEO, Email, SMM та Affiliate каналами. Запускав маркетинг з нуля на етапі вибору назви компанії і виводив на рівень 1000+ платних клієнтів та $1М+ ревенью. Налаштовував усі процеси, наймав команду, визначав стратегію, бюджети та цілі.

На останньому проекті керував відділом маркетингу з 8 людей та річним бюджетом понад $2 мільйони. Відповідав за покращення CAC, LTV та ROI в усіх каналах. У результаті ми досягли річного зростання на 8-13% у лідах, продажах та ревенью, знизивши рекламний бюджет на 8% – найкращий результат у 15-річній історії компанії.

Прагну працювати системно та сповідую data-driven підхід, тому роблю ставку на глибоку аналітику, чіткий проджект-менеджмент та постійне тестування гіпотез. З радістю розповім більше деталей у співбесіді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: