Resume from April 30, 2024 PRO

Тетяна

Адміністратор, менеджер

Employment:
Part-time.
Age:
32 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Remote, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Обліковець з реєстру бухгалтерських даних

from 07.2019 to now (4 years 11 months)
ПП Золушка, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Перевіряти одержані первинні документи за формою та змістом
- Систематизувати одержані первинні документи, переносити інформацію, відображену в цих документах до відповідних відомостей
- Здійснювати реєстрацію документів, які надходять у підрозділ
- Готувати дані та форми документів для розрахункових операцій.
- Комплектувати в хронологічному порядку документи після їх оброблення, нумерує аркуші, складає внутрішній опис документів, засвідчувальний напис справи, підшиває або оправляє, оформлює обкладинку (титульний лист).

Адміністратор

from 10.2010 to 03.2019 (8 years 5 months)
ТОВ Острів Розваг, Житомир (дозвільний центр)

- забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів,
- створювати для них комфортні умови;
- здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
- консультувати відвідувачів з питань наявних послуг;
- вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
- розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів;
- здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень,
- забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях і на прилеглих до них територіях;
- контролювати додержання робітниками підприємства організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
- інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства;
- знання касової дисципліни;
- здійснювати роботу із службою інкасації;
- проводити закупку товарів для необхідної роботи центру.

Education

Полтавський університет бізнесу і права

Менеджент, Житомир
Higher, from 2007 to 2011 (4 years)

Knowledge and skills

MS Office MS Excel MS Word MS PowerPoint Користувач Internet Opera Mozilla Firefox Internet Explorer Email Графічні редактори WordPad MS Paint Продаж Електронна звітність Ведення звітності 1С:Торгівля і склад

Additional information

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— знання оргтехніки (сканер, принтер);
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажу;
— грамотна усна і письмова мова;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— робота з касою;
— викладка товару;
— відкриття/закриття зміни;
— участь в проведенні інвентаризації;
— консультування та продаж товару в Instagram і Telegram;
— наповнення Instagram сторінок новими товарами;
— вміння працювати в команді;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — базовий рівень.

Особисті якості:

Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, ініціативна. Завжди націлена на результат, уважна до деталей, вмію працювати з великими обсягами інформації, порядна та маю гарне почуття гумору.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружена.
Діти: 2 дітей.
Можливість відряджень: ні
Шкідливих звичок немає.
Є водійське посвідчення категорії В.
Власне авто: так
Хобі: плавання та прогулянки по лісу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: