- Business card
Ірина
Менеджер з продажу
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Dnipro
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7614861/
Additional information
Тесля Ірина Ігорівна
г. Дніпро, Шевченківський район, Мирний.
[
[
Освіта:
2002-2008 рр. Національний Гірничий Університет (НГУ)
1) Адміністративний менеджмент.
Менеджер адміністративної діяльності.
2) Екологія та охорона навколишнього середовища.
Інженер Еколог.
Додаткова освіти:
серпень 2018 - жовтень 2018 Дніпропетровський центр ПТО ДСЗ. «Комп'ютеризація бухгалтерського обліку».
Досвід роботи:
Листопад 2022 - Серпень 2024 р.
ПП Хорсун С. Д.( Менеджер по роботі з клієнтами).
- Ведення та підтримка поточної бази клієнтів.
- Приймання та обробка заявок на товар (Створення рахунків, РН).
Жовтень 2021 по лютий 2022 р.
ТОВ «РА ТОПСІТІ», Дніпро (Офіс менеджер).
- Прийом телефонних дзвінків і відвідувачів в офісі.
- З'ясування потреби абонентів і відвідувачів.
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції (приймала, реєструвала, переадресовувала).
- Ведення архіву документів, листів, інформаційних матеріалів.
- Робота з офісною електронною поштовою скринькою (приймання, надсилання файлів, макетів, листів).
- Підготовка та оформлення документації, необхідної для організації роботи компанії.
- Відправлення та приймання документів партнерам.
- Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.
- За дорученням керівника узгодження окремих питань з працівниками.
- Своєчасне інформування співробітників про зміни або нововведення в компанії.
Жовтень 2019р. - Березень 2020р.
«IZOLON.UA» (Економіст зі збуту, асистент керівника філії).
- Ведення та підтримання поточної бази клієнтів.
- Приймання та обробка заявок на товар (Створення рахунків, РН, НН, ТТН в 1С на відвантаження, контроль оплати, контроль резервів).
- Робота з первинною бухгалтерією (Контроль повернення первинної документації, договорів в бухгалтерію головного офісу, ведення реєстрів).
- Консультування клієнтів по телефону.
- Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з відділом логістики.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Відображення в 1С касових операцій (звіт «Відомість за взаєморозрахунками з покупцями», звіт «Відомість за грошовими коштами»).
- Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції.
- Допомога складу зі звірки залишків ( звіт «Відомість товарів на складах»).
- Заповнення договорів з Контрагентами.
- Робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних питань.
Січень 2019 р.- Квітень 2019 р.
ТОВ «НВП Стальсервіс» бухгалтер з первинної документації.
- Відображення первинної документації в базі 1С 8.
- Створення замовлень постачальнику.
- Оформлення довіреностей.
- Проведення первинної документації (прибуткові видаткові накладні, акти виконаних робіт).
- Звірка з контрагентами.
Вересень 2017р. - Серпень 2018 р.
Адміністратор в дитячому центрі.(підробіток)
- Прийом вхідних дзвінків.
- Спілкування з новими клієнтами.
- Презентація послуг центру.
- Прийом оплати.
- Координація викладачів.
- Контроль наявності витратних матеріалів у клубі та їх замовлення.
Березень 2008 - Липень 2017 рр.
ТОВ «Вента.ЛТД» починала оператором по роботі з документами, згодом помічник бухгалтера по заробітній платі.
- Контроль правильності заповнення табелів.
- Зміна окладів згідно зі штатною розстановкою.
- Всі етапи нарахування, обліку та виплати заробітної плати - (почасова, почасово-преміальна, відрядна.)
- Нарахування відпускних, лікарняних листів і подання заявки до ФССУ на оплату.
- Облік утримань (аліменти, нестачі, штрафи)
- Розрахунок при звільненні, нарахування компенсацій.
- Формування довідок про доходи.
- Співпраця з банком за картками.
- Консультації щодо нарахованої ЗП співробітникам організації.
- Архівування документів у папки за періодами.
- Робота з первинними документами (накладні, договори)
Додаткові відомості:
Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel).
Уміння працювати з великим обсягом документації.
Досвід роботи в програмі 1С-Підприємство 7.7 8.2 Бухгалтерія, Бітрікс 24, в системі ENVY CRM.
Базові знання англійської мови.
Водійське посвідчення Категорія В.
Особисті якості:
Сумлінно ставлюся до виконання завдань.
Висока активність та енергійність у поведінці.
Робота на результат, цілеспрямованість, чесність.
Високий рівень здатності до навчання, здатна засвоювати нову інформацію швидко і правильно.
Оптимізм, почуття гумору.
Уміння працювати в команді.
More resumes of this candidate
- Business card
Considering positions: Специалист по учету, Оператор 1C
Dnipro
Full-time
Тесля Ірина Ігорівна г. Дніпро, Шевченківський район, Мирний. Освіта: 2002-2008 рр. Національний Гірничий Університет (НГУ) 1) Адміністративний менеджмент. Менеджер адміністративної діяльності...
- Business card
Dnipro
Full-time
Тесля Ірина Ігорівна г. Дніпро, Шевченківський район, Мирний. Освіта: 2002-2008 рр. Національний Гірничий Університет (НГУ) 1) Адміністративний менеджмент. Менеджер адміністративної діяльності...
- Business card
Dnipro
Full-time
Тесля Ірина Ігорівна г. Дніпро, Шевченківський район, Мирний. Освіта: 2002-2008 рр. Національний Гірничий Університет (НГУ) 1) Адміністративний менеджмент. Менеджер адміністративної діяльності...
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
Dnipro, Slobozhanske (Dnipro Region) -
Менеджер з продажу
19000 UAH, Dnipro, Remote -
Менеджер інтернет-магазину
Dnipro -
Менеджер з продажу
Dnipro -
Менеджер з продажу
40000 UAH, Dnipro -
Менеджер з продажу
Dnipro