Resume from February 11, 2024 File

Ірина

Головний бухгалтер

Age:
53 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ірина Баїк
Дата народження: 17/03/1971 р.

АДРЕСА
c.Скнилів вул. Чупринки,15б

ТЕЛ.:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-MAIL
[open contact info](look above in the "contact info" section)

09.1998 – 06.2007

Освіта:
Національний університет ім. І. Франка
Спеціальність: економічне та соціальне планування-економіст
Національний університет ім. І. Франка
Спеціальність: облік та аудит-бухгалтер

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
11.2021 –по теперішній час
Головний бухгалтер напрямку виробництво ПП НВПП Спаринг Віст Центр
. Ведення підприємства на загальній системі оподаткування,
• Забезпечення усіх етапів бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві
• Підготовка та подача фінансової та податкової звітності.
• Формування облікових політик підприємств, контроль за їх дотриманням.
• Податкове планування та оптимізація оподаткування.
• Робота з банками.
• Переведення обліку з програми 1С 7.7 в 1С 8.3 УТП.
Управління штатом бухгалтерії, координація та аналіз роботи бухгалтерів.
• Участь в розробці бюджетів, план/факторний аналіз.
• Робота з контролюючими органами та органами місцевого самоврядування.
У підпорядкуванні 3 бухгалтери.
04.2019 –29.10.2021
Головний бухгалтер напрямку будівництво (житлове та комерційне будівництво) ТзОВ Будівельна компанія “ВІП-Альянс”
. Ведення підприємства на загальній системі оподаткування,
• Забезпечення усіх етапів бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві
• Підготовка та подача фінансової та податкової звітності.
• Формування облікових політик підприємств, контроль за їх дотриманням.
• Податкове планування та оптимізація оподаткування.
• Робота з банками.
• Переведення обліку з програми 1С 7.7 в 1С 8.3 УТП.
• Ведення у складі будівництва ділянки ,яка займається виробництвом (виготовленням скляних та алюмінієвих конструкцій)

• Управління штатом бухгалтерії, координація та аналіз роботи бухгалтерів.
• Участь в розробці бюджетів, план/факторний аналіз.
• Робота з контролюючими органами та органами місцевого самоврядування.
У підпорядкуванні 3 бухгалтери.
06.2017 – 04.2019
Головний бухгалтер напрямку будівництво (житлове та комерційне будівництво) та девелопмент (управління та експлуатація нерухомості) групи компаній м. Львів. Координація напрямку виробництва у групі компаній.Ведення підприємств на загальній системі оподаткування, спрощеній системі та ФОП 3 групи, що входять в групу за вказаним напрямком:
• Забезпечення усіх етапів кадрового, бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві
• Підготовка та подача фінансової та податкової звітності.
• Формування облікових політик підприємств, контроль за їх дотриманням.
• Податкове планування та оптимізація оподаткування.
• Робота з банками.
• Переведення обліку з програми 1С 7.7 в 1С 8.3 УТП.
• Зовнішньоекономічна діяльність.
• Робота з фінансовими інструментами: акції, корпоративні права.
• Управління штатом бухгалтерії, координація та аналіз роботи бухгалтерів.
• Участь в розробці бюджетів, план/факторний аналіз.
• Робота з контролюючими органами та органами місцевого самоврядування.
У підпорядкуванні 3 бухгалтери.
02.2016 – 06.2017
Головний бухгалтер з виконанням функцій фінансового директора Приватне підприємство «Гал-Ексім» - комерційне будівництво та девелопмент, м. Львів.
Основні обов'язки:
• Організація документообігу на підприємстві.
• Забезпечення та ведення усіх етапів бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві в якості єдиного бухгалтера.
• Податкове планування з метою оптимізації податків.
• Розроблення схем оптимізації руху грошових потоків.
• Проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства та надання рекомендацій щодо покращення показників діяльності підприємства та привабливості балансів.
• Договірна робота, дослідження законодавства та юридичні консультації
• Управління грошовими потоками.
• Формування звітів P&L.

10.2007 - 08.2015

Головний бухгалтер - Західна філія "Український державний центр радіочастот" - зв’язок та послуги, державне підприємство. У підпорядкуванні 7 бухгалтерів.
Основні обов'язки та досягнення:
- -Організація документообігу на підприємстві
Участь та контроль за складанням фінпланів та планів закупівель.
Організація бухгалтерського та податкового обліку господарсько-фінансової діяльності Західної філії УДЦР, контроль за раціональним і використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
Вивчення та впровадження постанов, розпоряджень, наказів НКРЗІ та УДЦР, методичних, нормативних та інші керівних матеріалів по організації бухгалтерського обліку і складанню звітності.
Здійснювала контроль за поступленням грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, а також своєчасне відображення у бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом;
Облік витрат на оплату товарів, робіт та послуг, контролює виконання кошторисних витрат на ФОП та СКР, виконання робіт (послуг), результатів господарсько-фінансової діяльності філії;
Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами;
Облік внутрішніх взаєморозрахунків з УДЦР;
Формування резерву сумнівних боргів (рах. 3800);
Списання дебіторської заборгованості, термін позовної давності за якою минув, згідно чинного законодавства;
Облік основних засобів, нематеріальних активів, їх переміщення, безоплатної передачі, а також списання з балансу філії та відчуження відповідно до норм законодавства;
Зведення загальної оборотної відомості по всіх рахунках бухгалтерського обліку в СА «Парус»;
Складання бухгалтерської та податкової звітності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до річної фінансової звітності, декларацію з податку на прибуток, додатки до декларації з податку на прибуток, форму 1-підприємництво, податкову декларацію екологічного податку, розрахунки по сплаті земельного податку, відомості про державне майно) на підставі первинних документів, надання її у встановлені терміни до УДЦР, Міндоходів, Пенсійного Фонду України та Фондів соціального страхування;
Здійснення (спільно з іншими підрозділами, працівниками) економічний аналіз господарсько-фінансової діяльності за даними бухгалтерського обліку і звітності, з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, попередження втрат і непродуктивних витрат;
Контроль за :
-правильністю витрачання коштів фонду оплати праці та фонду соціально-культурного розвитку, дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни;
-стягнення у встановлені терміни дебіторської і погашення кредиторської заборгованості, дотримання платіжної дисципліни;
-законність списання матеріалів, сировини та запасних частин з балансу філії;
-дотримання зобов’язань згідно Колективного договору;

04.2006 - 09.2007

03.1998 – 03.2006

Бухгалтер ТзОВ "Львівтехноінвест" (оптова торгівля) – кадрове діловодство, робота з первинними документами: прихід, переміщення, списання, нарахування та виплата зарплати, банківські та касові операції, договірна робота. Звітність. Впровадження програми 1С 7.7.

Бухгалтер ТзОВ "Агат" (ювелірний магазин) – касові та банківські операції, РРО, кадровий облік, робота з первинними документами: прихідні накладні, акти наданих послуг, переміщення, списання ТМЦ, проведення інвентаризацій. Статистична, фінансова, податкова звітність.

КУРСИ, ТРЕНІНГИ:
2018 рік
Сертифікат програми у сфері МСФЗ DipIFRS IFA
2018 рік
Сертифікат «Податки і облік в будівництві»

2021 рік
Сертифікат курсу «Фінансовий аналіз компанії»
ДОДАТКОВІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ:
Знання мов:
• українська – рідна
• російська – вільно
Впевнений користувач Microsoft Office, Microsoft Outlook, 1С Бухгалтерія, УТП: 7.7, 8.2,8.3. ВАS Медок, АртЗвіт.
Здатність працювати з великим обсягом інформації та під тиском часу. Знайома та маю досвід ведення обліку у сфері гуртової торгівлі, виробництва,логістики та послуг.імпорт-експорт. Ведення ФОП. Є досвід у відтворюванні даних бухгалтерії та перевід у найновіші програми обліку.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
• робота на результат
• лідерські якості, організаційні здібності
• схильність до самоосвіти та самовдосконалення
• високе відчуття відповідальності
• самоорганізованість
• вміння працювати індивідуально та в команді
• аналітичне мислення

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: