Resume from May 22, 2024 PRO

Алла

Головний бухгалтер, економіст

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Cherkasy, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 02.2020 to now (4 years 3 months)
ТОВ ДЯДЯ САША, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Формування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів, робота клієнт банк, валютні операції.
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Облік та контроль використанням ГСМ (горючого-мастильних матеріалів).
•Касова дисципліна та робота з РРО (реєстратор розрахункових операцій).
•Контроль та облік розрахунків з підзвітними особами.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік та розрахунок заробітної плати, контроль за вчасним нарахуванням та перерахуванням заробітної плати ,сплата податків по заробітній платі, розрахунок податків.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).

Начальник економічного відділу

from 09.2014 to 02.2020 (5 years 5 months)
ТД МАНН, Черкассы (Готельно-ресторанний бізнес)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).
oФормування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів.

Економіст з фінансової діяльності підприємства

from 09.2013 to 09.2014 (1 year)
ПП Мажар-2,ТОВ Мажар, Черкаси (Автобізнес та автосервіс)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Облік та контроль використанням ГСМ (горючого-мастильних матеріалів).
•Касова дисципліна та робота з РРО (реєстратор розрахункових операцій).
•Контроль та облік розрахунків з підзвітними особами.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік та розрахунок заробітної плати, контроль за вчасним нарахуванням та перерахуванням заробітної плати ,сплата податків по заробітній платі, розрахунок податків.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).
•Формування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів, робота клієнт банк, валютні операції.

Економіст з господарської діяльності підприєстмва

from 06.2000 to 09.2013 (13 years 3 months)
ПП Мажар-2, Черкассы (Автобізнес та автосервіс)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Облік та контроль використанням ГСМ (горючого-мастильних матеріалів).
•Касова дисципліна та робота з РРО (реєстратор розрахункових операцій).
•Контроль та облік розрахунків з підзвітними особами.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік та розрахунок заробітної плати, контроль за вчасним нарахуванням та перерахуванням заробітної плати ,сплата податків по заробітній платі, розрахунок податків.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).
•Формування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів, робота клієнт банк, валютні операції.

Education

Черкаський інститут управління

Экономист маркетолог, Черкассы
Higher, from 1994 to 2000 (6 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc 1С:Предприятие Бухгалтерский учет 1С УТП Соната Арт-Звит Організованість Клієнт-Банк Користувач 1С План-факторний аналіз 1С:Підприємство 1С:Бухгалтерія Економічний аналіз продажу

Additional information

аналитическое мышление, организаторские способности, умение самостоятельно принимать решения, умение общаться с людьми, ответственность, легко обучаемая, целеустремленная.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: