Resume from March 28, 2024 PRO

Аліна

Керівник відділу, 45 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу збуту (маркетингу)

from 08.2020 to 11.2021 (1 year 3 months)
ТОВ «Дніпровське підприємство ЕРА» (ТОВ «ТД БЕТОНЕРА»), Херсон, Херсонська обл. (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:

• виконання плану продажу;
• контроль та аналіз дебіторської заборгованості клієнтів та вживання заходів для її стовідсоткового закриття;
• розвиток клієнтської бази та робота з існуючими клієнтами;
• ведення звітності та діловодства відділу;
• оперативне реагування на заперечення, скарги, претензії клієнтів, робота з рекламаціями;
• організація умов для комфортної роботи працівників відділу збуту та контроль виконання функціональних обов'язків співробітниками згідно посадових інструкцій;
• розробка та реалізація рекламних заходів з метою підвищення цінності продукту на ринку та впізнаваності торгової марки (PR-компанії, рекламні заходи, POS-матеріали, Інтернет-просування (сайт, групи у соціальних мережах), тощо).

Менеджер з організації адміністративної роботи

from 09.2017 to 08.2020 (2 years 11 months)
ПП «Рогаля», дилер компанії ТОВ «Інтертелеком», Херсон (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Основні обов'язки:

• планування роботи магазинів та сервісного обслуговування;
• підбір персоналу, проведення та організація навчання, адаптації нових співробітників та підвищення рівня професійних навичок діючих співробітників;
• керівництво діяльністю співробітників магазинів та сервісних центрів;
• контроль виконання планів щодо залучення нових клієнтів та своєчасності поставлених завдань;
• організація рекламних заходів щодо просування товару та послуг компанії;
• ведення звітностей та бухгалтерської дисципліни;
• контроль товарообігу, залишків та наявності асортименту на вітринах магазинів;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного обладнання та оснащення.

Керуючий магазином

from 03.2013 to 09.2017 (4 years 6 months)
ТОВ «КСМ «СИОЛ», Шинний Центр, Херсон (Автобізнес та автосервіс)

Основні обов'язки:

• планування роботи магазину та сервісного центру, прогноз перспектив розвитку, складання планів продажів по ТМ, завдань із залучення нових клієнтів, розширення асортименту та пріоритетів компанії;
• розробка та організація рекламних заходів щодо просування товару та послуг компанії;
• коригування вже існуючих бізнес-процесів та створення нових;
• ведення звітностей та касової дисципліни;
• підбір персоналу та адаптації нових співробітників;
• керівництво діяльністю співробітників магазину та сервісного центру;
• оперативне вирішення скарг та претензій клієнтів (зовнішніх та внутрішніх), вжиття заходів щодо їх усунення;
• аналіз та систематизація клієнтської бази;
• контроль товарообігу;
• контроль збереження товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного обладнання, санітарно-технічного стану торгових та складських приміщень відповідно до вимог, порядку та чистоти прилеглої території.

Спеціаліст відділу комплектації

from 09.2012 to 03.2013 (6 months)
ТОВ «ЕпіцентрК», Херсон (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:

• обслуговування клієнтів компанії (фізичних та юридичних осіб):
- надання інформації щодо асортименту товару всіх відділів;
- опрацювання отриманих заявок від клієнтів;
- оформлення необхідної супровідної документації з моменту отримання заявки від клієнта до моменту відвантаження товару з гіпермаркету;
- забезпечення оперативності підготовки товару до моменту відвантаження;
• розробка заходів, що сприяють активізації продажів та стимулюванню збуту товару серед будівельних компаній;
• робота з клієнтською базою та базою реєстрації «Постійних клієнтів».

Супервайзер регіонального відділу продажів Одеського філіалу

from 06.2011 to 02.2012 (8 months)
ТОВ «Полігон», дилер мобільного оператора «Київстар», Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:

• координація та контроль роботи регіонального відділу продажу;
• підбір, адаптація, навчання та контроль рівня професійних знань менеджерів регіонального відділу продажу;
• організація робочих місць, інформування, підтримка та моніторинг результатів роботи менеджерів;
• впровадження заходів щодо скорочення відсотка відмов клієнтів щодо включень та збільшення заявок;
• контроль роботи з ключовими, складними та проблемними клієнтами: розгляд скарг, прохання та претензій клієнтів щодо продуктів, послуг компанії в межах своєї компетенції;
• розвиток та збільшення кількісної та якісної дистрибуції у ввіреній території;
• ведення звітності.

Начальник Центру обслуговування абонентів

from 07.2006 to 07.2010 (4 years)
ТОВ «Астеліт», Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:

• забезпечення високого рівня проінформованості співробітників щодо продуктів, сервісів компанії та процедур їх надання;
• моніторинг роботи співробітників відділу обслуговування та представників дилерських компаній;
• підтримка співробітників відділу обслуговування та представників дилерів під час вирішення питань клієнтів;
• вирішення претензій, скарг абонентів щодо продуктів, послуг компанії у межах своєї компетенції;
• участь у відборі, післятренінговому навчанні, контроль за рівнем професійних знань працівників;
• організація робочих місць та роботи працівників відділу обслуговування;
• ведення звітності;
• виконання обов'язків регіонального начальника відділу обслуговування за його відсутності.

Експерт з обслуговування абонентів

from 09.2005 to 06.2006 (9 months)
ТОВ «Астеліт», Херсон (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:

• робота з клієнтами face-to-face:
- інформування клієнтів щодо продуктів, послуг компанії в межах своєї компетенції;
- продаж/ надання послуг компанії абонентам у межах своєї компетенції;
- вирішення претензій, скарг абонентів щодо продуктів, послуг компанії у межах своєї компетенції.
• виконання необхідних процедур, операцій, транзакцій задля задовільненя потреб клієнтів компанії;
• регулярне вивчення службової інформації, вдосконалення навичок роботи;
• ведення звітності та робота з документацією.

Education

Херсонський державний університет

Факультет: Інститут іноземної філології; Спеціальність: “ПМСО. Мова та література (англійська, німецька)”, вища, Херсон
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Кваліфікація: Фахівець
Форма навчання: денна, стаціонар

Knowledge and skills

MS Excel MS PowerPoint Windows Копирайт Рерайтинг Ведення сайтів Стресостійкість Організація робочих процесів "з нуля" Адаптивність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • German — beginner

Additional information

Додаткова освіта:

2005-2008 – Тренінги: «Ефективне персональне обслуговування», «Емоційна компетентність в обслуговуванні клієнтів», «Face to Face Service Skills Program», «Менеджмент та лідерство», «Ефективні навички управління», «Ефективна презентація», «Асертивна комунікація», «Управління емоціями»

2008-2010 – Навчальні курси: «Прийняття рішень», «Особиста Відповідальність: Робота для Вашого Внутрішнього Боса», «Основи Клієнто-орієнтованості», «Особиста ефективність» та ін.

2022-2023 – Онлайн курси/ марафони: «Страх говорити Англійською» (STUDY LESS), «IT Start - Пишемо чат-бот з нуля (програмування)» (Prog Academy), «Веброзробка» (GoIT).


Додаткова інформація:
Водійські права: категория В.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: