Resume from January 2, 2024 File

Аліна

Адміністратор, офіс-менеджер, продавець, бариста

Age:
40 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чалій Аліна Сергіївна

Дата народження: 14.05.1983 г. – 40 р.
Сімейний стан: заміжня
Діти: дочка - Мироненко Софія (25.03.2002 р.н.)
Моб. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса прописки та проживання:
Київська область, м. Біла Церква.

Освіта:

2006 – 2011рр. – Харківський Авіаційний Університет ім. М.Є. Жуковського
спеціальність – економіка підприємств

2000 – 2002рр. – Білоцерківський Педагогічний Коледж «КОІПОПК»
спеціальність – соціальний педагог, психолог

Є досвід діяльності зовсім в різних сферах: банківського працівника, перекладача, продавця оптики, меблів та ін., бариста.
Вся діяльність була пов’язана з роботою з людьми.

Досвід роботи:

03. 2021 – 02. 2022 ФОП Олініченко М. Ю.
Менеджер по продажам

02. 2018 - 03. 2020 АТ «Акцент Банк»
Кредитний спеціаліст

.
06. 2008 - 08. 2012 ПП «Деметра»
Помічник керівника
Менеджер з логістики, офіс-менеджер,
Перекладач (англійська мова)


04. 2004 - 11. 2007 ЗАТ «Догмат Україна» ТМ «Еврокредит»
Консультант пункту кредитування клієнтів

01. 2003 - 03. 2004 ФОП Манюкин І. Ю., магазин «Евродім»

Працювала в різних сферах.
Незважаючи на різноманітність, в кожній з них основним було – взаємодія з людьми.

Володіння мовами: Українська, Англійська, російська.

Якості та особливості:
Порядна, творча, чуйна, відповідальна.

Мета та бажання: Термін «Робота» перетворити на Діяльність! Яка направлена на розвиток та допомогу, як собі так і іншим.

Дякую за час, який витратили на ознайомлення з резюме.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: